Loading...
nl

Marina1987: weet niet hoe dat moet

Marina1987
Marina1987 feb 27 '07
Hi ik ben nieuw hier op dit forum .. En zou het leuk vinden als ook iemand mijn foto wil lezen .. Alleen heb een probleempje.. ik weet niet hoe je een foto op dit forum zet .. ook niet op het profiel .. Hoe doe ik dat ?
Delen:
Marina1987
Marina1987 feb 27 '07
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MHPK4I8W Volgens mij heb ik het .. Is dat zo goed ?
Anne
Anne feb 27 '07
Hej Marina leuk dat je nieuw bent op dit forum :)welkom.
Het is je tog gelukt met die foto...ik zal binnekort je foto lezen :)
Groetjes aNNe
Marina1987
Marina1987 feb 27 '07
Dankje Anne :)..
xxxxxxxxxxxxxjes
Mimi*
Mimi* feb 27 '07
Ik zou het ook wel een keertje willen proberen. oefening baart kunst! ;)Zal donderdag komen.

Welkom trouwens hier!

Liefs,

Michelle
Anne
Anne feb 27 '07
Marina ik ga nu maar je foto lezen :)

Volgens mij zitten jou nogal wat dingen dwars waar je echt mee zit. Ik zie verdriet bij jou.
Heb je dingen meegemaakt die niet zo leuk waren?

Je vraagt je af wat je hier doet op deze wereld?
Je denkt dat niemand je kan begrijpen.

Soms heb je genoeg van alles. En is het je allemaal teveel.

Je doet wel of het je niks kan schelen als iemand jou niet aardig vind of iets zegt wat je niet leuk vind..maar het doet je zeker wat.
Voor de buiten wereld kan je misschien zo overkomen dat je nogal hard ben maar jij weet wel beter.

Misschien voel je je wel eens alleen? Of anders dan andere mensen.

Je voelt je niet echt thuis op deze wereld en moet nog je plaats zien te vinden. Maar die vind je wel als je maar niet opgeeft en in jezelf blijf geloven.

Je zit niet erg goed in je vel denk ik.

Ik voel als ik naar je foto kijk iets van verdriet dat me blijft aanstaren.

Ik hoor het wel van je wat klopt en niet :)
Groetjes aNNe
Wendy's
Wendy's feb 27 '07
Als eerste Welkom Marina,

Ik wil wel eens kijken wat er uit jouw lezing te lezen valt, naar mijn gevoel zullen de lezingen jouw wel helpen.
Ik heb de eerste foto gekozen om te lezen, omdat die het duidelijkst is.

Wat mij als aller eerst al opvalt is dat je ergens mee zit. Er is iets met je. Ik zie iets negatiefs in je een soort verdriet. Natuurlijk weet ik niet wat er allemaal in je hoofd rond gaat, en wat je meegemaakt hebt.. maar probeer ook eens wat vaker op een positieve manier te kijken en door het leven te gaan, dit zal jouw veel beter doen!

Volgensmij heb je ergens problemen mee, ik denk ook dat dit gedeeltelijk veroorzaakt wordt door je persoonlijkheid (hoe je bent & hoe je jezelf voordoet tegenover de rest).

Naar mijn gevoel denk jij veel aan jezelf, en minder aan andere mensen. Ik krijg het gevoel alsof je jezelf groter en beter voordoet aan de rest, als dat je werkelijk bent. Zelf weet je goed in je hartje dat je zo niet bent, luister daar naar!
Andere kunnen in de gaten krijgen dat je jezelf anders (beter) voordoet alsdat je eigenlijk bent, hierdoor kunnen ze een ander beeld over je gaan vormen. Dit beeld dat door andere over jouw gevormd wordt kan negatief worden ervaren. Let daar op!
Doordat je jezelf beter voordoet kun je een beetje 'gemaakt' overkomen!
Denk ook eens wat vaker aan andere, probeer bijvoorbeeld met ze mee te leven of ze te helpen.
Hierdoor zul jij je ook minder alleen gaan voelen. Want zoals ik je foto bekijk, zie ik dat je jezelf af en toe wel alleen kunt voelen.

Wat ik ook zie is dat je meer luisterd, dan doet praten. Ik zie een stil meisje in je. Volgensmij denk je heel goed over bepaalde situaties/dingen na.
Een (kleine negatieve) gebeurtenis kan jouw al snel dwars zitten. Stel dat er iets gebeurd en jij ervaart het als negatief, dan kun jij er lang mee rond lopen. Natuurlijk mag je hier wel over na denken, maar hoe meer je er over na denkt hoe negatiever je het zal inzien.
Denk jij snel dat je iets fout doet???
Je kan kleine dingentjes al snel als een probleem zien, terwijl dat helemaal niet nodig is!! Als jij de kleinste dingen al als een probleem gaat zien, hoe wil jij dan op een positieve manier verder gaan? Niet alles is zo erg als dat het lijkt..

Jij geloofd wel in jezelf, dat weet ik zeker! Maar op een of andere manier lijkt het alsof je er niets mee doet, of het lukt je niet om altijd in jezelf te geloven.

Ik denk dat ik het belangrijkste nu wel verteld heb, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel! Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen met deze lezing :)

Groetjes,

Wendy's..
mause
mause feb 27 '07
welkom marina.

ik kan helaas geen foto's lezen. masar ik zag al dat ze bezig waren.

heel veel plezier hier.

groetjes mause
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '07
Welkom Marina,

Ik zal jouw foto ook even lezen. Zo te zien is iedereen hierboven al helemaal los aan het gaan met het lezen dus ik ben benieuwd. Ik heb nog niets gelezen van hierboven, dus het kan zijn dat er dingen dubbel staan. Het is alweer een tijdje geleden voor me, dus graag hoor ik of het een beetje klopt.

Ik zie dat je niet één van de makkelijkste bent haha. Je kan het jezelf soms zo enorm moeilijk maken met je getwijfel. Een knoop doorhakken vind je erg moeilijk. Daarbij vind je iets afsluiten ook best moeilijk.

Je houdt afstand van mensen die je niet goed kent, en er zijn maar weinig mensen die je echt toelaat. Ik denk dat je moeite hebt met vertrouwen. Iemand moet wel heel bijzonder zijn, of echt iets met je doen wil je deze vertrouwen.

Ondanks je harde uiterlijk, heb je een klein hartje en heb je veel liefde in je. Toch vind jij het niet zo prettig om dat aan iederen te tonen, en dat is iets wat je heel dichtbij voor jezelf houdt.

Je hebt het vermogen om mensen aan te voelen. Je kijkt heel snel door mensen heen. Dat maakt het gelukkig voor jou wel een stuk makkelijker, om met mensen om te gaan.

Ik heb het idee dat je je vaak alleen en onbegrepen voelt. Dat je weet dat je anders bent, dan de meeste mensen.

Je hebt misschien wel veel vrienden / vriendinnen om je heen, toch zijn dat vaak mensen die je niets tot weinig doen.

Ik weet niet of je ze al gezien hebt, maar jij kan entiteiten en geesten zien. Je ogen hebben dat in zich. Mocht het zijn dat je ze nog nooit gezien hebt, dan zal dit niet lang meer duren. Dus schrik niet! Het zijn goede geesten (ik vermoed als eerste je gids).

Heb jij wel eens gehad, dat als je iemand aankeek, dat je een ander gezicht zag dan de persoon die je aankeek?

Ook al lijkt het op de foto wel alsof je je uiterlijk heel belangrijk vind, toch heb ik het gevoel dat dit eigenlijk niet zo is. Het enige dat je probeert te maskeren is je onzekerheid.

Daarom denk ik ook dat je jezelf harder wilt doen laten voorkomen, dan dat je daadwerkelijk bent. Alsof je het gevoel hebt dat je moet vechten om te overleven.

Goed dit was mijn lezing. Een reactie zou leuk zijn ;).

Groetjes Julien.
Marina1987
Marina1987 feb 28 '07
IK ben nu even helemaal verbaasst.. Het doet mij heel veel nu wat ik gelezen heb .. (in positieve zin) Van alles gaat er nu door mij heen . EN ja het klopt allemaal, echt allemaal . Ik wist niet dat iemand mij zou kunnen kennen .. Zoals jullie dat hier zo hebben geschreven .. Echt de meesten mensen kennen mij niet , en schatten mij anders in .. dan dat ik werkelijk ben . Mischien ook om mezelf te beschermen ja , heb genoeg mee gemaakt. Heb ook veel stomm edingen gedaan ,waar ik nog niet helemaal uit ben.. Ik ben het meest teleur gesteld .. in wie of wat weet ik niet .. Ik had het mij alles anders voor gesteld.. En ik vind mijn weg maar niet , nee .. Ben er erg bang voor dat ik m nooit vind .. en als dat ik het erg moeilijk ga krijgen. Ik ben ook een erg angstig persoon (wat ik erg vind) Ik wil geen geesten zien (ook al voel ik het iedere dag ). Ik voel dat er meer is met mij dan alleen dit .. Dat weet ik.. het blokeerd mij ook enorm :(. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen . Ik zit drie keer in de week in een dagopvang.. Vanwege omstandigheden .. (ben bang voor de wereld, leven , de mens , de geest.) Ik kan hier nergens mee naar toe .. En ik weet zelf slecht ho eik er over moet denken . Ik ben erg door de war. Ik wil niet dat mensen verkeerd over mij denken. Ik ben best mijn moeder ter last (vind ik zelf) omdat ik op het moment echt bijna alleen aan mezelf denk ja.. Omdat zij mij zo veel moet helpen met problemen die ik heb .. Ik ga binnen kort alleen wonen, Omdat ik dat zelf wil.. om zelf standig te worden . Wat nu kom ik niet verder ..
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '07
Wees gerust lieve Marina,

De eerste stappen op je nieuwe pad zijn gezet! Weet dat je niet alleen bent, en dat dit nou juist hetgeen is, waarom je hier op dit forum bent gekomen. Voel je niet alleen, wij weten precies hoe jij je voelt.

Julien.
Marina1987
Marina1987 feb 28 '07
Jullie zijn schatten ! hele dikke knuffel ...
JulienMoorrees
Graag gedaan! Schroom niet om ons gewoon te vragen als je iets wilt weten!
LPChip
LPChip feb 28 '07
Ook een welkom van mijn kant. :)Ik kan helaas geen foto's lezen.
Marina1987
Marina1987 feb 28 '07
Zou ik mogen vragen , als iemand mijn moeders foto wil lezen ? .. ze vroeg mij dat .. Ze is duits en kan niet zo goed Nederlands typen .. Alleen als goed is natuurlijk .
LPChip
LPChip feb 28 '07
We hebben hier de regel dat als iemand graag zijn/haar foto gelezen wil hebben, zelf een account aan te maken en zelf het vragen.

Maar je mag haar prima helpen bij het maken van haar account en het posten van haar foto. De reden is meer ivm privacy, dat we zeker willen zijn dat de persoon die zijn/haar foto wil lezen, ook daadwerkelijk betrokken is bij het lezen van de foto.
JulienMoorrees
Inderdaad wat lphcip hier zegt is waar, de persoon zelf moet een account aanmaken en de foto plaatsen. Je mag haar zeker wel ermee helpen!
Sigrid1956
Sigrid1956 feb 28 '07
Kan iemand mijn foto lezen ? Ben dus de moeder van marina :)Vind het erg interesant.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420