Loading...
nl

kikkertje, wie zou mijn foto willen lezen?

admin
admin aug 31 '10
hallo allemaal,

ik ben erg benieuwd wat jullie bij mijn foto voelen of zien? dus wie wilt er een poging wagen? als de foto niet goed is hoor ik dat graag.

alvast heel erg bedankt

liefs kikkertje

Delen:
admin
admin sep 6 '10
bij deze toch maar even een foto gemaakt van mij alleen....

1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 6 '10
Ben ik niet zo goed in wink

(volgens is het trouwens handiger als je alleen een foto van jezelf doet... anders wordt je baby tegelijkertijd ook gelezen... dan weet je niet wat van wie is.... en volgens mij als ik me niet vergis; geen foto's van kindjes of babies )

grtsz
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '10
Hoi Kikkertje,

Ik zal proberen je foto te lezen. Ik lees graag je reactie.

Ik krijg een druk gevoel bij je foto. Alsof het vooral de haast is, waarin je jezelf een beetje verliest. Je hebt geen tijd meer om de dingen goed te regelen en het wordt een beetje een chaos om je heen.

Toch heb ik het idee dat je deze chaos zelf creëert, en eigenlijk ook het idee hebt dat je dit nodig hebt. Want dan gebeurt er tenminste weer wat, hoor ik jezelf denken. Want ja, anders is het toch maar saai?

Ik heb het gevoel dat het tijd wordt om dit eens om te draaien en de stress, onrust en vooral chaos even los te laten en tot rust te komen. Want juist in rust gebeurd er nog veel meer, maar dan vooral in jezelf! Want mijn gevoel is, dat je hier een beetje voor wegloopt, en de chaos eigenlijk gebruikt als afleiding om niet met jezelf bezig te hoeven. Want ja, de volgende excuses komen weer in je op: Ik moet dit nog doen, dat moet nog gebeuren, dat kan niet wachten etc.

Je bent wel heel intelligent en soms iets te intelligent voor je omgeving. Je denkt dan veels te moeilijk en begrijpen ze je niet meer. Ik weet niet hoe je hiermee omgaat, of misschien jezelf zelfs wel dom houden, maar het is best moeilijk voor je.

Ik merk ook een bepaalde hardheid voor jezelf en vooral met respect tot je eigen lichamelijke grenzen. Hoe ga jij om met pijn, als je die in je lichaam voelt? Heb jij dan zoiets van: "Niet piepen, maar doorbijten, ik ben geen mietje"?

Je ogen zijn heel bijzonder en trekken bij veel mensen de aandacht. Je gebruikt ze daarom dus ook wel eens om dingen gedaan te krijgen ;), want ja ik heb het gevoel dat jij veel de aandacht trekt van verschillende mensen.

Goed, meer krijg ik even niet, dus ik hoor graag wat je ervan vindt smile.
admin
admin sep 9 '10
@nims bijdeze feedback op jou lezing *thanks*

Hoi Kikkertje,

Ik zal proberen je foto te lezen. Ik lees graag je reactie.

Ik krijg een druk gevoel bij je foto. Alsof het vooral de haast is, waarin je jezelf een beetje verliest. Je hebt geen tijd meer om de dingen goed te regelen en het wordt een beetje een chaos om je heen.

-ja dit klopt ik wil alles zo goed mogelijk in orde hebben en ben daardoor vaak gehaast.

Toch heb ik het idee dat je deze chaos zelf creëert, en eigenlijk ook het idee hebt dat je dit nodig hebt. Want dan gebeurt er tenminste weer wat, hoor ik jezelf denken. Want ja, anders is het toch maar saai?

-ja die chaos creeer ik idd vaker zelf en dat komt vooral omdat ik alles te goed wil doen voor alles en iedereen en daardoor ontstaat en chaos bij mij.

Ik heb het gevoel dat het tijd wordt om dit eens om te draaien en de stress, onrust en vooral chaos even los te laten en tot rust te komen. Want juist in rust gebeurd er nog veel meer, maar dan vooral in jezelf! Want mijn gevoel is, dat je hier een beetje voor wegloopt, en de chaos eigenlijk gebruikt als afleiding om niet met jezelf bezig te hoeven. Want ja, de volgende excuses komen weer in je op: Ik moet dit nog doen, dat moet nog gebeuren, dat kan niet wachten etc.

-klopt helemaal heb er eigenlijk niks aan toe tevoegen want dit gewoon waar.

Je bent wel heel intelligent en soms iets te intelligent voor je omgeving. Je denkt dan veels te moeilijk en begrijpen ze je niet meer. Ik weet niet hoe je hiermee omgaat, of misschien jezelf zelfs wel dom houden, maar het is best moeilijk voor je.

-ja ik herken dit wel op bepaalde vlakken tis vaak zo dat ik iets uitleg een gevoel heb en zodra ik dat ga uitleggen hebben begrijpen de mensen me vaak niet.

Ik merk ook een bepaalde hardheid voor jezelf en vooral met respect tot je eigen lichamelijke grenzen. Hoe ga jij om met pijn, als je die in je lichaam voelt? Heb jij dan zoiets van: "Niet piepen, maar doorbijten, ik ben geen mietje"?

-ja ik ben heel hard voor mezelf soms mss te hard en daardoor ga ik vaker over mijn eigen grenzen.

Je ogen zijn heel bijzonder en trekken bij veel mensen de aandacht. Je gebruikt ze daarom dus ook wel eens om dingen gedaan te krijgen ;), want ja ik heb het gevoel dat jij veel de aandacht trekt van verschillende mensen.

-ja ik herken wel wat je zegt niet zozeer dat ik dit zelf zo vind maar mensen om me heen hebben me vaker hierop attent gemaakt.

Goed, meer krijg ik even niet, dus ik hoor graag wat je ervan vindt smile.


thanks nims.....eigenlijk alles klopt wat jij zegt
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '10
Dank je voor je reactie. Mag ik je vragen, nu je de dingen die ik zeg ook bevestigt heb, waarom je eigenlijk zo over je eigen grenzen heen gaat?
admin
admin sep 9 '10
@nims ik heb het vaak pas te laat in de gaten en dan is het al te laat wink. ik wil wel graag "rustiger" aan doen maar heb dan het gevoel dat ik mijn gezin en de mensen om me heen te kort doe schieten en dat is ook een van de redenen waarom. ik weet ook dat ik hier heel erg aan moet werken om niet over mijn eigen grenzen heen te gaan want ik ben hier een paar maanden geleden bijna aan onderdoor gegaan (qua stress/ overspannen) maar ik moet zeggen het heeft heel erg goed gegaan en op het moment heb ik een kleine terug slag maar ik weet zeker daar kom ik ook weer boven op (er zijn ook veel veranderingen geweest de afgelopen weken wat hierin mee spelen). hopenlijk heb ik het een beetje begrijpbaar uitgelegt wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '10
Jazeker ik begrijp goed wat je zegt. Ik ben ook blij dat je dit zegt: "maar heb dan het gevoel dat ik mijn gezin en de mensen om me heen te kort doe schieten"

Waar komt dit gevoel bij jou vandaan? Moet jij altijd voor iedereen klaar staan?
admin
admin sep 11 '10
@nims waar dit gevoelprecies vandaan komt weet ik niet, maar ik weet wel dat ik graag voor mensen klaar sta voor wat dan ook. tis overgins niet zo dat ik dit niet graag doe wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '10
Wat levert het jou op, als je dit doet? Je doet het graag en daar is ook niets mis mee zolang je het ook voor jezelf doet in plaats van enkel voor een ander.
admin
admin sep 16 '10
van sommige levert het me liefde/respect op en van andere stank voor dank. maar wat je zegt is waar en ik geef vaker alleen maar ik moet ook leren te nemen want als ik alleen maar geef gaat het ten koste van mezelf...maar ja das makkelijker gezegt dan gedaan wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '10
Misschien heb je iets aan dit topic:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/97898/Ruimte_geven_ruimte_nemen.html#Post97898

Oefen hier eens mee en kijk wat het met je doet?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki