@nims bijdeze feedback op jou lezing *thanks*
Hoi Kikkertje,
Ik zal proberen je foto te lezen. Ik lees graag je reactie.
Ik krijg een druk gevoel bij je foto. Alsof het vooral de haast is, waarin je jezelf een beetje verliest. Je hebt geen tijd meer om de dingen goed te regelen en het wordt een beetje een chaos om je heen.
-ja dit klopt ik wil alles zo goed mogelijk in orde hebben en ben daardoor vaak gehaast.
Toch heb ik het idee dat je deze chaos zelf creëert, en eigenlijk ook het idee hebt dat je dit nodig hebt. Want dan gebeurt er tenminste weer wat, hoor ik jezelf denken. Want ja, anders is het toch maar saai?
-ja die chaos creeer ik idd vaker zelf en dat komt vooral omdat ik alles te goed wil doen voor alles en iedereen en daardoor ontstaat en chaos bij mij.
Ik heb het gevoel dat het tijd wordt om dit eens om te draaien en de stress, onrust en vooral chaos even los te laten en tot rust te komen. Want juist in rust gebeurd er nog veel meer, maar dan vooral in jezelf! Want mijn gevoel is, dat je hier een beetje voor wegloopt, en de chaos eigenlijk gebruikt als afleiding om niet met jezelf bezig te hoeven. Want ja, de volgende excuses komen weer in je op: Ik moet dit nog doen, dat moet nog gebeuren, dat kan niet wachten etc.
-klopt helemaal heb er eigenlijk niks aan toe tevoegen want dit gewoon waar.
Je bent wel heel intelligent en soms iets te intelligent voor je omgeving. Je denkt dan veels te moeilijk en begrijpen ze je niet meer. Ik weet niet hoe je hiermee omgaat, of misschien jezelf zelfs wel dom houden, maar het is best moeilijk voor je.
-ja ik herken dit wel op bepaalde vlakken tis vaak zo dat ik iets uitleg een gevoel heb en zodra ik dat ga uitleggen hebben begrijpen de mensen me vaak niet.
Ik merk ook een bepaalde hardheid voor jezelf en vooral met respect tot je eigen lichamelijke grenzen. Hoe ga jij om met pijn, als je die in je lichaam voelt? Heb jij dan zoiets van: "Niet piepen, maar doorbijten, ik ben geen mietje"?
-ja ik ben heel hard voor mezelf soms mss te hard en daardoor ga ik vaker over mijn eigen grenzen.
Je ogen zijn heel bijzonder en trekken bij veel mensen de aandacht. Je gebruikt ze daarom dus ook wel eens om dingen gedaan te krijgen ;), want ja ik heb het gevoel dat jij veel de aandacht trekt van verschillende mensen.
-ja ik herken wel wat je zegt niet zozeer dat ik dit zelf zo vind maar mensen om me heen hebben me vaker hierop attent gemaakt.
Goed, meer krijg ik even niet, dus ik hoor graag wat je ervan vindt
.
thanks nims.....eigenlijk alles klopt wat jij zegt