Loading...
nl

piet,Wie wil mijn foto lezen

Piet
Piet aug 27 '10
Hallo,
wie wil er mijn foto is een keer lezen?

De foto is te vinden in Merudi photo gallery, onder de naam foto van Piet (gebruikersnaam Peterjan)

Alvast bedankt voor jullie tijd hiervoor.

Groetjes Piet
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 27 '10
Linkerhand gesteund op zilver met een goude rand; je zet jezelf op 2, maar dan wel met een goude randje.....

verder 1 eu... oftwel kwa gevoel wil je(of ben je?) 1, gevoel is dus belangrijk.... en ook al ontwikkeld ...was altijd al 1 van je beginskenmerken...... (dit staat ook nog eens op een blok... en staat dus als een huis)


tasje in je rechterhand, met je gedachten en viezies (en ook dromen.....?) ...deze hangen wat zwaarder(naar beneden) , oftwel,

dit gedeelte kan bedrukkend zijn voor je.....

De omgeving is er trouwens wel 1 van warm licht, met in de achtergrond nog wat zwarte vlekken (nog wat belemmeringen, dit ook weer op hoogte; dus ook weer met je denken en dromen...)

Grtsz
(kan er misschien nog wel meer uithalen..... nuja geef maar een reactie... ::) zien we dan weer verder....)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '10
Piet
Piet aug 28 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Linkerhand gesteund op zilver met een goude rand; je zet jezelf op 2, maar dan wel met een goude randje.....

verder 1 eu... oftwel kwa gevoel wil je(of ben je?) 1, gevoel is dus belangrijk.... en ook al ontwikkeld ...was altijd al 1 van je beginskenmerken...... (dit staat ook nog eens op een blok... en staat dus als een huis)


tasje in je rechterhand, met je gedachten en viezies (en ook dromen.....?) ...deze hangen wat zwaarder(naar beneden) , oftwel,

dit gedeelte kan bedrukkend zijn voor je.....

De omgeving is er trouwens wel 1 van warm licht, met in de achtergrond nog wat zwarte vlekken (nog wat belemmeringen, dit ook weer op hoogte; dus ook weer met je denken en dromen...)

Grtsz
(kan er misschien nog wel meer uithalen..... nuja geef maar een reactie... ::) zien we dan weer verder....)

Hoi 1stMoonofMars,

Ik heb niet gevoel dat ik zelf op de eerste plaats kom dat klopt wel. Gevoel klopt ook wel, doe er waarschijnlijk nog iets te weinig mee, probeer altijd wel de logica of ernst van in te zien.

Wat kun je nog meer uit de foto halen over mij?

gr Piet





admin
admin aug 28 '10
Hallo Piet,

Je bent iemand die zich niet zomaar van de wijs laat brenen.
Ik zie dat je nogal lakoniek bent en alles met humor bekijkt.
Je bent een nuchter persoon en staat stevig in je schoenen, dit komt mede door dat je een goede band hebt met je vader hij heeft je veel goede steun gegeven in het leven waardoor je een veiligheids gevoel in jezelf hebt en ook over het leven.
Dus dat zit wel goed met de inprenting heel belangrijk overigens want heb bepaald je kijken en het succes in je leven.
je ziet het ook als een veilige plaats de aarde en zeker wat betreft je leventje.
Deze manier van voelen en denken maakt dat je vanuit je denken geen nare ervaringen aantrekt eerder tegenover gesteld.
Je kan via je positieve denken en instelling veel succes krijgen in je werk en ook in je huwelijk evt.
Je bent een rots in de branding en dat was je vader ook voor jou.
Ik zeg vader maar dat kan ook iemand zijn die die rol in je leven heeft gespeeld.
Je bent iemand die gestaag groeit in je carriere.
Een volhardend iemand met een aparte humor.
Echt een taaie ben je je geeft niet snel op, ook gaan dingen soms wat traag maar dit hoort bij je.
Ik zie een klein hondje bij je herken je dit het lijkt erop alsof hij is van een vrouwspersoon wie dicht bij je staat.
Je bent blij met haar en zij met jouw, is dit je vriendin of vrouw?
Jullie passen heel goed bij elkaar.
Vasthouden zou ik zeggen...
Ben je getrouwd of heb je plannen in die richting.
Je hebt de ware gevonden dank ik.
Ik zie nog geen kinderen en het kan ook zo zijn dat jullie er bewust voor kiezen om ze niet te nemen.
Goh je straalt wel op de foto, mooi om te zien.
Heb je nog een zus?
Is ze gehandicapt?
Ik zie dat jullie verschillend zijn maar je houd toch van haar.
Hoewel jullie elkaar niet snappen er is een anders denken en doen.
totaal verschillend.
Jij bent dan ook weer in dit kontakt de rots in de branding.
Ik zie geen moeder bij je is ze gestorven al een tijd geleden?
Of heb je een mindere band met haar?
Ik zie ook dat je iets erg leuk vind het is een hobby, mischien ben je je er nog niet van bewust.
Het kan model treinen zijn maar ik denk eerder aan vliegtuigjes op afsands bediening of vaartuigjes daarop.
Dit was het voor zover, wil je me een reactie geven op de lezing zodat ik weet dat ik goed zit omdat ik het nog aan het leren ben.

lieve groeten van Bea
Piet
Piet aug 28 '10
Origineel bericht van: Bea
Hallo Piet,Hallo Bea,

Je bent iemand die zich niet zomaar van de wijs laat brenen.
Ik zie dat je nogal lakoniek bent en alles met humor bekijkt.Dit gedeelte klopt wel
Je bent een nuchter persoon en staat stevig in je schoenen, dit komt mede door dat je een goede band hebt met je vader hij heeft je veel goede steun gegeven in het leven waardoor je een veiligheids gevoel in jezelf hebt en ook over het leven.
Dus dat zit wel goed met de inprenting heel belangrijk overigens want heb bepaald je kijken en het succes in je leven.
je ziet het ook als een veilige plaats de aarde en zeker wat betreft je leventje.
Deze manier van voelen en denken maakt dat je vanuit je denken geen nare ervaringen aantrekt eerder tegenover gesteld.
Je kan via je positieve denken en instelling veel succes krijgen in je werk en ook in je huwelijk evt.
Je bent een rots in de branding en dat was je vader ook voor jou.
Ik zeg vader maar dat kan ook iemand zijn die die rol in je leven heeft gespeeld.moet zijn moeder
Je bent iemand die gestaag groeit in je carriere.
Een volhardend iemand met een aparte humor.
Echt een taaie ben je je geeft niet snel op, ook gaan dingen soms wat traag maar dit hoort bij je.dit klopt ook wel
Ik zie een klein hondje bij je herken je dit het lijkt erop alsof hij is van een vrouwspersoon wie dicht bij je staat.
Je bent blij met haar en zij met jouw, is dit je vriendin of vrouw?Dit kan ik niet plaatsen
Jullie passen heel goed bij elkaar.
Vasthouden zou ik zeggen...
Ben je getrouwd of heb je plannen in die richting.
Je hebt de ware gevonden dank ik.
Ik zie nog geen kinderen en het kan ook zo zijn dat jullie er bewust voor kiezen om ze niet te nemen.
Goh je straalt wel op de foto, mooi om te zien.
Heb je nog een zus?
Is ze gehandicapt?dit klopt wel
Ik zie dat jullie verschillend zijn maar je houd toch van haar.
Hoewel jullie elkaar niet snappen er is een anders denken en doen.
totaal verschillend.nee hoor we zijn 2 handen op 1 buik incl, dezelfde humor
Jij bent dan ook weer in dit kontakt de rots in de branding.
Ik zie geen moeder bij je is ze gestorven al een tijd geleden?
Of heb je een mindere band met haar?Geen van beiden, ik heb een hele goede band met mijn moeder
Ik zie ook dat je iets erg leuk vind het is een hobby, mischien ben je je er nog niet van bewust.
Het kan model treinen zijn maar ik denk eerder aan vliegtuigjes op afsands bediening of vaartuigjes daarop.Ik kan hier nog niets uithalen, misschien komt dit nog
Dit was het voor zover, wil je me een reactie geven op de lezing zodat ik weet dat ik goed zit omdat ik het nog aan het leren ben.

lieve groeten van Bea

Groetjes Piet
admin
admin aug 29 '10
Hoi Piet,

Je straalt een soort van enthousiasme uit, een bepaalde manier van eigenwijsheid. Gewoon lekker jezelf, alsof het jou allemaal niet zoveel uitmaakt wat een ander ervan denkt, helemaal goed.

Misschien komt die energie die je hebt, in combinatie met je persoonlijkheid op een ander soms wat "overweldigend" over. Ze zien bij jou misschien nog wel dat "kinderlijke" (goed bedoeld) enthousiasme die ze zelf kwijt zijn en wat hen aan het denken kan zetten. Je hebt interesse in techniek.

Je vind het prachtig om de dingen die interesseren echt uit te pluizen en helder te maken voor jezelf, waardoor je het op een duidelijke manier op een ander kan overbrengen. Gevoel zit er zeker, maar je komt niet introvert over, je flapt er graag dingen uit zonder over na te denken.

Ben je een verzamelaar? Je hebt niet echt vele versplinterde interesses, maar gaat voor hetgeen waar je echt passie voor hebt, en dat zijn er hooguit 1 of twee. Dit heeft meer met wetenschap te maken, misschien een combinatie van buiten en binnen. Wat het buiten met je doet, heeft zijn uitwerking van binnen. Wat betekent dat je op een goed spoor zit.

Je bent een familiemens. Houdt je van gezelligheid, thuis zijn, kopje thee in een gezellig, ouderwets interieur, wat degelijk is opgesteld. Ik weet niet direct of deze woning van jou is. Zie meer groen (platteland) en lijkt op een wat meer vrijstaande woning.

Betrouwbare man, kan lekker luchtig reageren .. is daarnaast toch ook goed met andere mensen door je open uitstraling !

Groetjes,
Bart
Maryssa
Maryssa aug 29 '10
Hallo Piet,

Ik wil jouw foto ook lezen en heb de andere lezingen snel doorgescrollt zodat ik blanco kan lezen..

* Als eerste krijg ik allerlei kleine ongelukjes te voelen bij jou. Geregeld wat onhandigheid en daardoor struikelen, je stoten, te korte bocht nemen waardoor je je stoot aan de punt van de tafel AU etc. Jouw motoriek werkt niet altijd goed.Hierdoor ook wat moeite met bepaalde sporten.

* Je hebt talent voor exacte vakken en je hebt volgens mij ook een goed ontwikkelt ruimtelijk inzicht.

* Ik krijg een wat paniekerig gevoel te voelen als ik me op jouw energie invoel, alsof je piekert je ergens niet helemaal jezelf kunt zijn. Ik neig naar de werkvloer. Zijn daar wat dominante types actief? Ik heb het gevoel dat je op dit moment ook het zondagavond gevoel hebt "Hè weekend alweer BIJNA voorbij morgen weer aan de slag ZUCHT"Je vindt je werk minder leuk en dat is al een poosje (ik schat half jaar ongeveer)heeft vooral met de mensen die er werken te maken. Er heerst een plaagcultuur en daar moet je tegen kunnen..

* Huidirritaties. Je hebt een hele gevoelige huid, je scheren is soms een crime omdat jouw huid heftig kan reageren. Volgens mij ben je ook iemand die heftig reageert op muggensteken etc. dan krijg je mega grote bulten.

* Je leeft in een eigen wereld; kunt uitstekend een heel weekend alleen in huis zijn en genoeg hebben aan je computer, boeken en muziek. Ik voel niet veel vrienden bij je het zijn er een paar..het getal 3. Heb je 3 goede vrienden?

* Spanningshoofdpijn krijg ik bij je te voelen. Heeft ook met jouw gevoel op de werkvloer te maken. De spanningen die het jou geeft uiten zich in hoofdpijn. Migraine-achtig; boven je ogen.

* Heb je op het moment wat last van je keel? Het is nog lichtjes alsof je keelpijn gaat krijgen maar het nog net niet doorzet.

* Als laatste moet ik wat zeggen over jouw urinewegen/blaas. Let je wel op dat je niet te lang wacht als je moet plassen? Gaan hoor! En...niet zoveel koffie maar meer water drinken. Even goed doorspoelen.

Nou Piet, dat was mn lezing voor jou. Ben benieuwd wat je er in herkent en wat niet. Laat het maar weten.

Groetjes Maryssa
Piet
Piet aug 29 '10
Hoi Bart,

ik herken me hier wel in. Inderdaad ook een familie mens, De woning die je ziet is een woning die ik graag zou willen, vrijstaand en een lekker grote tuin.

groetjes Piet

Dank voor je reactie Piet!
Groetjes, B
art
Piet
Piet aug 29 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Piet,Hallo Maryssa

Ik wil jouw foto ook lezen en heb de andere lezingen snel doorgescrollt zodat ik blanco kan lezen..

* Als eerste krijg ik allerlei kleine ongelukjes te voelen bij jou. Geregeld wat onhandigheid en daardoor struikelen, je stoten, te korte bocht nemen waardoor je je stoot aan de punt van de tafel AU etc. Jouw motoriek werkt niet altijd goed.Hierdoor ook wat moeite met bepaalde sporten.Inderdaad, ik ben soms een ongeleid projectiel, te snel willen zijn en dan weer ergens tegen aan lopen

* Je hebt talent voor exacte vakken en je hebt volgens mij ook een goed ontwikkelt ruimtelijk inzicht.
Dit klopt ook wel, ik voorzie vaak de consequenties door de dingen te analyseren voor ze worden uitgevoerd
* Ik krijg een wat paniekerig gevoel te voelen als ik me op jouw energie invoel, alsof je piekert je ergens niet helemaal jezelf kunt zijn. Ik neig naar de werkvloer. Zijn daar wat dominante types actief? Ik heb het gevoel dat je op dit moment ook het zondagavond gevoel hebt "Hè weekend alweer BIJNA voorbij morgen weer aan de slag ZUCHT"Je vindt je werk minder leuk en dat is al een poosje (ik schat half jaar ongeveer)heeft vooral met de mensen die er werken te maken. Er heerst een plaagcultuur en daar moet je tegen kunnen.Dit klopt ook wel, vond het werk op mijn huidige afdeling minder leuk worden, maar ga per 1 september elders in het bedrijf werken.

* Huidirritaties. Je hebt een hele gevoelige huid, je scheren is soms een crime omdat jouw huid heftig kan reageren. Volgens mij ben je ook iemand die heftig reageert op muggensteken etc. dan krijg je mega grote bulten.
Ook dit klopt wel, heb reelijk wat uitslag na het scheren en niets helpt, ook de muggen klopt wel al hebben ze me nu al 2 jaar ontzien
* Je leeft in een eigen wereld; kunt uitstekend een heel weekend alleen in huis zijn en genoeg hebben aan je computer, boeken en muziek. Ik voel niet veel vrienden bij je het zijn er een paar..het getal 3. Heb je 3 goede vrienden?
Heb een hekel aan alleen zijn, zit het lieftse thuis bij mijn familie
* Spanningshoofdpijn krijg ik bij je te voelen. Heeft ook met jouw gevoel op de werkvloer te maken. De spanningen die het jou geeft uiten zich in hoofdpijn. Migraine-achtig; boven je ogen.
Dit klopt ook wel, al is het nu stukken minder
* Heb je op het moment wat last van je keel? Het is nog lichtjes alsof je keelpijn gaat krijgen maar het nog net niet doorzet.Al een week of 4 last van keel en luchtwegen maar het zet niet door

* Als laatste moet ik wat zeggen over jouw urinewegen/blaas. Let je wel op dat je niet te lang wacht als je moet plassen? Gaan hoor! En...niet zoveel koffie maar meer water drinken. Even goed doorspoelen.
Zal meer water gaan drinken en inderdaad wat minder koffie, kantoorcultuur hé
Nou Piet, dat was mn lezing voor jou. Ben benieuwd wat je er in herkent en wat niet. Laat het maar weten.

Groetjes Maryssa
Groetjes Piet
susie14
susie14 sep 2 '10
Hallo Piet,

Ik wil je foto graag voor je lezen.

Precies, punctuneel en stipt.
Heb je veel last van je nek en/of schouders? voel ze naar voren schuiven ( voorover )misschien meot ik het figuurlijk nemen dat je teveel bagage of je schouders meezeult.
Jekrijgt voor je gevoel niet het respect wat je verdient.
Voor je moeder ben je nummer 1...maar je zou dit ook zo graag voor iemand anders zijn.
Houd je daarmee niet teveel rekening met andere mensen??
Je komt misschien nonchalant over en dat is meteen de facade die je jezelf aanmeet...maar je bent het niet.
Je wilt het te goed doen..je bent een "pleaser"
Laat je eigen touwen eens wat vieren...en geef jezelf de ruimte die je nodig hebt..zo krijg je ook wat ontspanning.
( denk aan de schouders )
Krijg een buikgevoel. naar mijn idee staan gevoel, verstand en handeling bij jou totala niet op 1 lijn.
Luister eens wat vaker naar je gevoel..krijg de neiging om dat zo te zeggen.

Ben jij een ongelooflijke zoete snoeperd? En..volgens mij eet je te weinig fruit.

Dit is wat even bij mij naar voren komt. Verbeter me daar waar het niet klopt. Hoor het graag.

groetekes Sieske
Piet
Piet sep 14 '10
Origineel bericht van: sies
Hallo Piet,Hallo Sieske,

Ik wil je foto graag voor je lezen.

Precies, punctuneel en stipt.Klopt inderdaad, heb ook een hekel aan te laat komen
Heb je veel last van je nek en/of schouders? voel ze naar voren schuiven ( voorover )misschien meot ik het figuurlijk nemen dat je teveel bagage of je schouders meezeult.Ik heb 1.5 jaar in de ziektewet gezeten door mijn schouder, misschien is dit wat je bedoelt[olor/c]
Jekrijgt voor je gevoel niet het respect wat je verdient.[color:#000066]dit klopt wel

Voor je moeder ben je nummer 1...maar je zou dit ook zo graag voor iemand anders zijn.weer Bingo
Houd je daarmee niet teveel rekening met andere mensen??
Je komt misschien nonchalant over en dat is meteen de facade die je jezelf aanmeet...maar je bent het niet.
Je wilt het te goed doen..je bent een "pleaser"
Laat je eigen touwen eens wat vieren...en geef jezelf de ruimte die je nodig hebt..zo krijg je ook wat ontspanning.
( denk aan de schouders )ook hier sla je de spijker weer op zijn kop
Krijg een buikgevoel. naar mijn idee staan gevoel, verstand en handeling bij jou totala niet op 1 lijn.
Luister eens wat vaker naar je gevoel..krijg de neiging om dat zo te zeggen.het wordt inderdaad tijd om mijn gevoel de overhand te laten nemen

Ben jij een ongelooflijke zoete snoeperd? En..volgens mij eet je te weinig fruit.snoepen valt wel mee hoor, eet inderdaad te weinig fruit, maar dat komt door mijn allergie

Dit is wat even bij mij naar voren komt. Verbeter me daar waar het niet klopt. Hoor het graag.

groetekes Sieske
Dank je wel Sieske, liefs Piet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki