Als eerste Welkom Marina,
Ik wil wel eens kijken wat er uit jouw lezing te lezen valt, naar mijn gevoel zullen de lezingen jouw wel helpen.
Ik heb de eerste foto gekozen om te lezen, omdat die het duidelijkst is.
Wat mij als aller eerst al opvalt is dat je ergens mee zit. Er is iets met je. Ik zie iets negatiefs in je een soort verdriet. Natuurlijk weet ik niet wat er allemaal in je hoofd rond gaat, en wat je meegemaakt hebt.. maar probeer ook eens wat vaker op een positieve manier te kijken en door het leven te gaan, dit zal jouw veel beter doen!
Volgensmij heb je ergens problemen mee, ik denk ook dat dit gedeeltelijk veroorzaakt wordt door je persoonlijkheid (hoe je bent & hoe je jezelf voordoet tegenover de rest).
Naar mijn gevoel denk jij veel aan jezelf, en minder aan andere mensen. Ik krijg het gevoel alsof je jezelf groter en beter voordoet aan de rest, als dat je werkelijk bent. Zelf weet je goed in je hartje dat je zo niet bent, luister daar naar!
Andere kunnen in de gaten krijgen dat je jezelf anders (beter) voordoet alsdat je eigenlijk bent, hierdoor kunnen ze een ander beeld over je gaan vormen. Dit beeld dat door andere over jouw gevormd wordt kan negatief worden ervaren. Let daar op!
Doordat je jezelf beter voordoet kun je een beetje 'gemaakt' overkomen!
Denk ook eens wat vaker aan andere, probeer bijvoorbeeld met ze mee te leven of ze te helpen.
Hierdoor zul jij je ook minder alleen gaan voelen. Want zoals ik je foto bekijk, zie ik dat je jezelf af en toe wel alleen kunt voelen.
Wat ik ook zie is dat je meer luisterd, dan doet praten. Ik zie een stil meisje in je. Volgensmij denk je heel goed over bepaalde situaties/dingen na.
Een (kleine negatieve) gebeurtenis kan jouw al snel dwars zitten. Stel dat er iets gebeurd en jij ervaart het als negatief, dan kun jij er lang mee rond lopen. Natuurlijk mag je hier wel over na denken, maar hoe meer je er over na denkt hoe negatiever je het zal inzien.
Denk jij snel dat je iets fout doet???
Je kan kleine dingentjes al snel als een probleem zien, terwijl dat helemaal niet nodig is!! Als jij de kleinste dingen al als een probleem gaat zien, hoe wil jij dan op een positieve manier verder gaan? Niet alles is zo erg als dat het lijkt..
Jij geloofd wel in jezelf, dat weet ik zeker! Maar op een of andere manier lijkt het alsof je er niets mee doet, of het lukt je niet om altijd in jezelf te geloven.
Ik denk dat ik het belangrijkste nu wel verteld heb, als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel! Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen met deze lezing
Groetjes,
Wendy's..