Loading...
nl

Witloof: mijn foto

witloof
witloof feb 27 '07
Ik weet niet of iemand mijn foto wil/kan lezen?
Hartelijk bedankt
[img]http://witlooof.spaces.live.com/?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdWxsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!37EDDEE95A7C3BC3!117&_c11_PhotoAlbum_startingImageIndex=&_c11_PhotoAlbum_commentsExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentFocus=&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1[/img]
Delen:
witloof
witloof feb 27 '07
met deze link vind je een goeje foto.
Deze link
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '07
Hoi Witloof,

Ik heb even op dat fotoboek gekeken. Is dit een goede foto van je?
[img]http://byfiles.storage.msn.com/x1pN1mp8dKYgTFEj7pENrOkMI9cOP-8llsKNGJZKUu8db3VSE8L77zkvk1MpDA_aK_BolNQV2jRQpITJXOMVYQwUgQhSPajrBLpd2cX3anUCxv0HQfX6Xebag[/img]
2e foto gewist, aangezien dat je nicht je was.
Wendy's
Wendy's feb 27 '07
Welkom op het forum!

Ik zal je foto binnenkort lezen, als ik tijd heb!
indigo
indigo feb 27 '07
Ik wil het wel even proberen. Ik weet niet of het goed zal gaan aangezien ik eigenlijk al heel lang geen foto's meer heb gelezen. Dus het kan zijn dat ik er helemaal naast zit.

Ik heb het idee dat je graag samen met anderen bent. Plezier maken met anderen. Gek doen. Maar dat je er ook voor de ander bent als ze je nodig hebben. Je bent iemand die goed kan luisteren en er voor je is als je iemand nodig hebt.

Ik heb het idee dat je ook erg energiek bent. Je barst van de energie. Sport je ook?

Maar ik zie ook iemand die dingen onderzoekt. die op zoek is naar zichzelf. Een diepere betekenis van het leven. Ik heb het idee dat je vaak ook stil en alleen kunt/ wilt zijn. En dan ook gewoon heel serieus kan nadenken.

Toch heb ik ook het idee. Dat je buitenkant soms niet helemaal klopt. Dat als andere je zien als vrolijk. Jij eigenlijk van binnen heel verdrietig bent.

Heb je iets met de natuur of dieren?

Verder komen ook de woorden trouw en vrijheid naar boven. Maar die kan ik niet helemaal plaatsen.

Ik hoop dat je iets aan mijn lezing hebt.

Groetjes
indigo
mause
mause feb 27 '07
hoi witloof,

welkom hier.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '07
Hoi, als dit de juiste foto blijkt te zijn, zal ik je ook even lezen. Laat maar even weten.
witloof
witloof feb 27 '07
Hoi NiMS,

die eerste foto is de juiste (die tweede is mijn nicht die naar haar schoen wijst).
Dank je dat je hem wilt lezen.

groetjes
witloof
witloof feb 27 '07
Hoi indigo,

bedankt voor je lezing. Ik weet niet op welke foto je hebt gefixeerd, want die tweede is er eentje van mijn nicht. Maar naar het schijnt lijken we erg goed op elkaar en ook je lezing past bij ons beiden.

groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '07
Hoi Witloof,

Hierbij mij lezing. Kijken of er nog wat energie in me zit vanavond :). Ik hoor graag of het klopt.

Ik zie een vrolijk iemand die soms wel een beetje te makkelijk is. Je zou in sommige, voor anderen belangrijke dingen, wat meer verantwoordelijkheid mogen nemen.

Ik heb het idee dat je niet zo heel diep over de dingen nadenkt, en dat je het allemaal wel best vind.

Je bent een gezelligheidsmens die graag een spelletje speelt. Ook ben je graag bij je familie, ouders mss zussen of broers als je die hebt. Je hebt ook een goed en warm thuis.

Ik zie een onbezorgde jeugd met weinig problemen.

Je bent best wel gesloten. Je praat niet graag over dingen die je diep van binnen raken. Je loopt er misschien zelfs wel een beetje voor weg.

Je hebt een heel warm hart en bent lief voor eigenlijk iedereen. Je geloofd echt in het goede van de mens. Daarmee ben je soms wel een beetje naief en goedgelovig. Maar ach, waar zou de wereld zijn, zonder jouw goedheid :).

Goed meer haal ik er op dit moment niet uit. Ik ben benieuwd of het nog een beetje klopt.

p.s. Ik ben erg benieuwd waarom je je foto gelezen wilt hebben. Misschien is het leuk om je even voor te stellen in het stel je eigen eens voor-forum :).
indigo
indigo feb 28 '07
oephs... ik heb allebei de foto's gebruikt. Dus ik heb je nicht dan ook half gelezen :$
witloof
witloof mrt 1 '07
Hoi NiMS,

even je lezing evalueren ;)
Ik ben erg graag onder de mensen als ik daarvoor in de stemming ben. Maar net zo graag (en vaak liever) ben ik op mijn eentje, want ik heb er inderdaad niet altijd veel zin in om veel verantwoordelijkheid op mij te nemen. Laat mij maar op mijn eentje en ik zorg wel voor mezelf.

Ik denk wel erg vaak over de dingen na.. zo ben ik trouwens ook even blijven stilstaan bij deze site.. Ik vind het erg belangrijk om wat diepgang in je leven te hebben en heb daarom ook een zachte hekel aan mensen die oppervlakkig zijn.
Wel ben ik erg gesloten en kent niemand me zoals ik ben. De meesten omschrijven me net alsof ik wel overal een antwoord of kant-en-klare oplossing voor weet.
Ik kan kritiek zeer goed over me heen laten gaan als die niet terecht is (zo zie je mij bijvoorbeeld nooit huilen in je bijzijn), maar doe er zeker wat mee als die terecht is.
Ik loop zeker weg voor dingen die me diep raken, en geef aan iedereen de indruk dat niets me kan raken. Alsof ik overal immuun voor ben. Laatst stierf mijn groottante (die mij voor een groot deel heeft opgevoed)en het is net alsof ik haar nooit heb gekend, de manier waarmee ik ermee omga.

Ik geloof of wil echt blijven geloven in het goede van de mensen.. misschien wel een beetje naief. Ik ben ook nergens bang voor en zou er in de verste verten nie mee zitten om helemaal alleen door een beurt te lopen met criminelen. (iedereen heeft immers zijn goede kanten).

Ik heb een zeer warme thuis en hou ook erg veel van mijn familie, daar heb je het erg juist!
Alvast bedankt dat je mijn foto wilde lezen!

ps: velen hebben er moeite mee mij te lezen of wat dan ook. Zo ging ik laatst naar Quantec (alternatieve geneeswijze) en daar kon die computer mij niet volledig lezen, heel raar, maar hij raakte er maar niet uit.

Bedankt, groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '07
Graag gedaan!

Gecondoleerd met het verlies! Gelukkig weet je dat ze niet weg is. Ik hoop dat je op de hoofdsite en het forum wat meer informatie kunt vinden.

Groetjes Julien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420