ik vind het eigenlijk niet uitmaken, we bedoelen met alle benamingen de zelfde goddelijke energie en we geven er allen een naam aan omdat het zo moeilijk is om iets te zien, geloven of over te praten zonder naam. ik heb nog nooit in echt god in zijn benaming geloofd, ja ik ben wel half katholiek opgevoed en moest het allemaal geloven maar heb altijd alleen in de eenheid gellofd, niet man, niet vrouw, maar een groot geheel. dus voor het gemak houd ik het even bij god omdat het zo gevraagd werd. en ja ik zie ook in alle slechte dingeniets goed, waarom.... ja geloof het of niet, maar in mijn idee moet iedereen een keer sterven en als je opdrachten taken en lessen op de aarde klaar zijn mag je naar de volgende stap, en ja misschien was de moord wel de laatste stap voor degene die sterft. jammer voor nablijvers en jammer van het feit dat de persoon die het overkomt niet bewust is van zijn lessen en het einde van zijn taken waardoor het zeer beangstigend is. en vooral voor de nabestaanden is het erg en zeer triest, ik praat niet goed wat de dader gedaan heeft, maar begrijp wel dat het allemaal bij onze taken horen in dit leven, en dan.... op naar het volgende leven.
dit klinkt allemaal wat crú mischien, maar echt slecht bestaat in mijn ogen eigenlijk niet, het hoort bij de circel van het leven. en ook die moordenaar hoort bij die circel en moet ook zijn levenslessen leren, helaas heeft hij wel wat vervelende eigenschappen bij die lessen:(
verder voeg ik me dus hierbij:
Op een gegeven moment ben je zover dat je geen beeld of voorstelling nodig hebt van wie/wat God is. Dan is ie overal en in alles aanwezig. En zie je hem in alles en iedereen, dus.. ja wij kunnen God zien!
Liefs Bloempje