Loading...
nl

corinaloots, foto lezing

corinaloots
corinaloots aug 25 '10
Hallo
graag zou ik mijn foto weer een keer willen laten lezen
wie zou dat voor mij willen doen.
groetjes liefs corina
Delen:
admin
admin aug 25 '10
Hallo Corina,

Ik zal proberen je te lezen,

Mijn eerste indruk die toen ik je foto zag, was een beeld van een zwembad, en toen ik de voorbereiding deed kwam er een brief naar voren, moet je iets posten wat je nog niet hebt gedaan of zit je te wachten op een brief of post stuk?
Ik zie nog steeds water en hoor het ook het woordje water.
Het is nog wel moeilijk om met je in kontakt te komen, ik heb het gevoel dat je wel een foto reading wil ontvangen maar aan de andere kant het ook een beetje eng vind.
Je hangt er een beetje tussenin en sluit je een beetje af.
Er zijn twijfels in je of je dit wel zou doen of het wel goed voor je is.

Ook de mensen in je omgeving vinden dit maar niks en de mening is over het algemeen niet doen.
Er komt een beeld naar voren van een stoel, waar wacht je op?
Ik zie dat je de stoel voor een deur zet zodat hij niet open kan.
Is er iets in je leven waarin je zegt nu gaat de deur dicht en ik baricadeer de opening met een stoel, wat en waar moet je je verdedigen welke situatie is zodanig dat je dit kunt vergelijken met dit beeld.
Ik kan er volkomen naast zitten maar denk dat dit een basis houding is in jezelf, bij voorbaat nee en dan later kijken voorzichtig of het toch een ja word.
Je bent behoorlijk voorzichtig en afwachtend, voorals eerst wijs je veel dingen af en kijkt dan later pas of er nog iets voor je inzit.
Wanneer ik vraag waarom je dit doet dan is het moeilijk voor je om keuze,s te maken, je hebt nog niet geleerd om te kiezen en beslissingen te nemen.
Liever laat je dit aan anderen over, en betreed je zelf dat onzekere gebied liever niet.
Er is in je jonge jaren veel voor je gedacht en je bent lang als kind gezien, men heeft je niet geleerd op eigen benen te staan maar er werd goed voor je gedacht en gedaan.
Ben je de jongste uit het gezin?
Ik zie nu een beton storten en denk dat je mischien verbouwd heb of je hebt iemand in de omgeving die met de bouw te maken heeft, het kan ook een van je ouders zijn of een zoon mischien ik kan het niet goed plaatsen.
Ik krijg weer dat lege zwembad te zien, dit word een extreem rare lezing maar ja ik schrijf het allemaal maar op.
Speel je mee in de staatsloterij of wil je dat gaan doen, hoop je op een prijs>
Dit was voor nu wat er bij mij binnen komt het ging erg stroef de lezing, maar mischien komt er nog een vervolg.

IK hoop voor je dat je wat herkend, ik doe dit nog kort dus kan er helemaal naast zitten.

Zou je me een reactie op de lezing willen geven, zodat ik weet dat ik een beetje in de goede richting zit.

groetjes van Bea
Lin
Lin aug 27 '10
Hoi Corina

Het eerste wat ik voel is nekrpoblemen, ik wil haast zeggen "whiplash"..want voel pijnlijke stroom stoten door m'n nek en schouder..
Gevoelsmatig ben je niet iemand die een blad voor de mond neemt en af en toe te veel zegt..maar in sommige situaties je heel erg in jezelf bent terug gekeerd.
Heb het gevoel alsof je de afgelopen Jaar veel verandert bent
veel meer op jezelf bent gaan richten dan wat anderen van je willen dat je voor hen doet .
Heb het gevoel dat je nog niet zo heel erg lang geleden iemand heel dierbaar hebt weg moeten brengen , meer bewust bent geworden van aanwezigheid van overledenen en dat dat o.a ook de reden is waarom je je hebt aangemeld op Merudi, antwoorden en veel vragen ...

In afwachtingen van je reactie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki