Loading...
nl

zwarte schimmen??

Alyssa95
Alyssa95 aug 24 '10
Heee, ik heb een vraagje,

afgelopen vrijdag is een goeie kennis van mij overleden.
Sinds dien, zie ik in mijn slaapkamer af en toe uit het niets een zwarte schimm, en dan kijk ik goed en dan is het opeens weg. Het was vandaag ook, ik was een stukje aan het wandelen, alleen, en opeens heb ik het gevoel dat er iemand bij me is. Dan voel ik me niet meer alleen. Dit had ik al van jongs af aan.
Alleen die zwarte schimmen, ik weet dus niet wat dat nou precies is, een vriendin van me, zei dat ik het moest gaan informeren, omdat ze dacht dat het wel een kwade geest of iets dergelijks kan zijn...

ik hoop dat jullie mij hierop antwoord kunnen geven, al vast erg bedankt...
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 25 '10
Ah ik zie dat je je verhaal al gedaan hebt smile.

Om jou antwoord te geven op jouw vraag. Wat voel jij als je deze schim ziet? Wordt je angstig, of juist rustig en voelt het prettig?

Mocht het namelijk niet fijn voelen, dan wil ik je aanraden om je wat meer af te sluiten. Zeker als er iemand net overleden is in je omgeving, dan ben je wat meer gefocussed op gene zijde (de plek waar overleden geesten heen gaan). Het kan dus goed zijn, dat je wat meer gevoeliger bent geworden, waardoor je ineens de schim ziet, die er normaal ook al was, maar je niet kunt zien.

Je zegt verder dat je je dan niet alleen voelt. Mag ik je vragen of je daar op dit moment last van hebt, dat je je alleen voelt? Want dan is het goed voor jezelf om uit te zoeken waarom je moeite hebt met alleen zijn.

Je afsluiten kun je doen met je pyramide van licht en hier staat opgeschreven hoe je die kunt maken: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790
meisie
meisie sep 1 '10
Kan je je ook openstellen ervoor, NiMS en hoe doe je dat dan????
Ik wil het graag dat ik wat zie maar ik zie niets.:-(

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki