Loading...
nl

Sweettamy: Zijn er vrijwilligers om mij te lezen??

Sweetammy
Sweetammy feb 26 '07
Ik loop al een tijdje rond op dit forum en ik ben heel benieuwd of mijn foto net zo moeilijk te lezen is, als die van nims ;). Daarom heb ik hier twee foto's van mezelf die ik graag gelezen zou willen hebben. Nims jij bent uitgesloten, want jij kent me veels te goed. Dat hoeft niet iedereen hier te weten :p

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=YUPSTODF[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=HY38MT78[/img]
Delen:
Wendy's
Wendy's feb 26 '07
Ik zal je foto binnenkort wel eens lezen ;)
Wendy's
Wendy's feb 26 '07
Haha, ik heb toch besloten om je foto nu maar te lezen!!
Het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst een foto heb gelezen, dus misschien moet ik weer even inkomen ;).. maar ik denk dat het wel zal lukken!! :)misschien dat er wat dingetjes niet kloppen, ofzo..

Ik zie een spontaan meisje dat vaak lacht! Je probeerd altijd goed over te komen. Als je een andere mood hebt, dan probeer je nog steeds goed over te komen.. maar op een of andere manier merken andere personen wel dat er iets met je aan de hand is.

Naar mijn gevoel weet jij goed hoe je mensen moet beinvloeden, overtuigen, overhalen etc. Je weet hoe je bepaalde dingen moet brengen naar andere, zodat het goed bij ze overkomt zoals jij dat wilt. Als je het zo bekijkt weet jij hoe je mensen in je macht kunt hebben (maar maak er geen misbruik van! volgensmij doe je dat ook niet)

Heb je iets met dieren? Géén idee, maar dit moet ik gewoon eventjes vragen.

Wat ik ook zie is dat je een sterke persoonlijkheid hebt, maar toch zie ik een beetje onzekerheid in je terug. Jij weet goed wat je doet, en wat je wel of niet wilt doen. Als je weet dat je niet in staat bent om het een of ander te doen, dan zal jij er ook niet aan beginnen (ookal zou je dat wel willen).

Soms kan je ook iets te snel zijn. Om even als voorbeeltje te noemen met beslissingen nemen. Denk goed na voordat je een beslissing neemt sweetammy.

Vriendelijkheid heb je ook goed in je sweetammy. Vele zullen jouw als vriendelijk en lief beschouwen. Als jij een hekel aan iemand hebt, dan kun je in je hoofd wel kattig zijn.. maar je zal dit niet zo goed aan diegene laten merken. In ieder geval niet zoals je er echt over DENKT.

Naar mijn gevoel kun je goed naar andere luisteren, ookal heb je er soms wel wat moeite mee.

Wat ik ook door krijg is 'oppervlakkigheid'. Sorry, maar ik weet niet zo goed hoe ik het op moet schrijven en ik twijfel hier een beetje over.

Volgensmij voel jij je niet overal even goed op je gemak, vooral niet als je in een nieuwe omgeving bent? Ook denk ik dat je meestal wel even moet wennen aan een nieuwe omgeving, maar dit gaat wel snel bij je.

Verder kun je gewoon gezellig en goed om gaan met vrienden. Als je ergens mee zit dan zal je dat na een tijdje ook tegen goede vriendinnen vertellen :).

Oke, dit was de lezing dan!! :)

groetjes wendy
Sweetammy
Sweetammy feb 26 '07
Dank je wel er zijn zeker wel een aantal dingen die goed kloppen. Bijvoorbeeld dat ik meestal wel doe of het goed gaat terwijl het niet altijd daadwerkelijk zo is. Alleen merken mensen dat dan niet aan me, dus dat klopt dan weer niet helemaal.

Het te snel met beslissingen nemen, ben ik het niet eens, ik ben namelijk een absolute denker en denk eerst zo lang ergens over voor dat ik iets doe, dat mn omgeving er af en toe gek van wordt.

En verder heb ik voor zover ik weet niks met dieren, vroeger dieren gehad, maar nu niet en nee zegt me niks.

In ieder geval bedankt dat je me wilde lezen.

groetjes Tam
Wendy's
Wendy's feb 26 '07
Alsjeblieft,

Raar dat ik dat over die dieren kreeg :S

En over die beslissing nemen, dat moet nog komen.. die beslissing :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 26 '07
Goeie lezing Wendy! Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die je willen lezen Tam :).
Sweetammy
Sweetammy feb 26 '07
die beslissing moet nog komen, dan ben ik benieuwd in welke hoek die zit...
Wendy's
Wendy's feb 26 '07
 Quote:
Origineel van Sweetammy:
die beslissing moet nog komen, dan ben ik benieuwd in welke hoek die zit...
Jah, dat dacht ik dus al tijdens het lezen dat die nog zou moeten komen, daarom dat ik het dus als voorbeeldje had genomen! Maar omdat jij zei dat je het daar niet zo mee eens was wist ik wel bijna zeker dat die nog moet komen!

Ik ben benieuwd ;)
Sweetammy
Sweetammy feb 26 '07
Je bent zeker niet de enige die er benieuwd naar is, welke beslissing ik moet gaan nemen, toevallig had ik het gister met nims nog over twijfels enzo, vreemd..
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '07
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd welke richting je opdenkt waarin ze een beslissing zou moeten nemen.
Anne
Anne feb 27 '07
Hoi sweetammy.. :)
Ik zal kijken wat ik uit je foto kan halen.

Je lacht altijd wel maar ik weet niet of je lach altijd wel een lach is.
Achter jou lach licht de echte waarheid verborgen die alleen jij weet. Je laat niet merken aan anderen als het niet zo goed met je gaat of als je niet lekker in je vel zit. Je wilt je groothouden.

Je komt altijd vrolijk over bij mensen.

Je komt geloofwaardig over bij mensen. Als je weet dat je gelijk hebt dan wijk je daar niet van af je blijft volhouden tot andere inzien dat je gelijk hebt. Je bent een beetje eigenwijs.

Je bent wel gevoelig volgens mij. Maar dat laat je niet aan iedereen merken. Je houd het meer voor jezelf.

Je denkt goed na voordat je iets doet maakt niet uit wat maar je moet het goed doordacht hebben voordat je aktie onderneemt.

Misschien dat je een beetje onzeker bent maar dat weet ik niet zker.
Vind je het belangrijk hoe mensen over je denken?? wil je dat ze je aardig en lief vinden?

Dit is het voor zover even :)ik hoor het wel van je wat klopt en niet ;)
Groetjes aNNe
Sweetammy
Sweetammy feb 27 '07
Hey anne...

Dank je wel..

Je lezing klopt aardig. Heb eigelijk maar 1 puntje waar ik het niet helemaal mee eens ben, het kan me namelijk helemaal nix schelen hoe anderen over me denken en of ze me wel aardig vinden, ik ben wie ik ben...

Van dat als ik gelijk heb, ik doorga tot anderen dat inzien heb je helemaal gelijk zo ben ik zeker weten :$ hahaha...

groetjes Tam
Ayasha
Ayasha feb 27 '07
Het eerste wat me op valt is de verandering tussen beide foto's, volgens mij zijn ze in twee verschillende periodes gemaakt en heb je een aantal dingen opgelost/geaccepteerd in de periode tussen foto 1 en foto 2.
Ik ga vnl je tweede nemen om te lezen, omdat de 1ste iets heel anders uit straalt, en wat heb je er aan als ik je lees zoals je was? Je bent er nl trots op dat je nu bent wie je bent en dat het je gelukt is! 

Rust, gemeende lach, eerlijk, vertrouwen, liefde(gemis), behulpzaam, eigenzinnig, opener dan je was, vriendelijk, enthousiast

Je straalt rust uit, Je bent iemand die zelf heel rustig kan zijn maar ook andere kan kalmeren, je bent het type waarmee mensen een rustig, goed gesprek kunnen houden en waarbij mensen zich goed voelen. Je trekt mensen met problemen aan, ze vertrouwen je snel en vertellen snel wat op hun maag ligt net omdat je zoveel rust en vertrouwen uit straalt, jij bent het type dat iedereen charmeert zonder dat je er echt wat voor doet, je weet echter ook dat je dat doet! Mensen zijn vaak onder de indruk van je volgens mij.

Op de 2de foto zie ik een gemeende lach, ondanks dat je neppe lach ontzettend echt lijkt waren er toch mensen die er doorheen keken, als ik het goed voel zag je dit in eerste instantie een beetje als een ”aanval'. Je voelde je er niet echt goed/veilig bij, maar naderhand ben je gaan beseffen dat die glimlach inderdaad nep was, en dat het hoogtijd was dat je daar wat aan deed, jij bent helemaal niet het type dat mensen voor liegt, daar ben je veel te eerlijk voor!

Hoewel je zelf niet iedereen vertrouwd (ook al doe je wel je best, je probeert het goede van mensen in te zien maar onthoud tegelijk dat niet alle mensen goed zijn, je weet heel goed de middenweg te vinden in je oordeel over mensen. Dat is overigens iets wat weinig mensen kunnen) geeft iedereen jou wel het voordeel van de twijfel, ondanks je eerlijkheid krijgen mensen toch vaak niet echt hoogte van je, ook al zullen ze dat niet laten merken, want ze weten nl ook nooit echt wat je bedoeling is. Je laat mensen twijfelen en geeft hen zekerheid tegelijk! ;)

Als ik even verder voel, kom ik bij liefde uit, of eerder; het gemis er aan. Ik weet niet of ik nu juist zit, want hiermee kan je eigenlijk twee kanten uit, het gemis aan liefde zoals het er letterlijk staat, of liefde en gemis aan elkaar gelinkt, als in; iets missen in een relatie (familie relatie, liefdesrelatie, vriendschapsrelatie ;)) Ik ga heel eerlijk met je zijn; ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen welke weg ik moet in slaan, maar ik ben eerder geneigd om richting ”iets missen in een relatie' in te slaan.

Je bent een behulpzaam type, je wil mensen altijd uit de put helpen en als jij zelf dieper zit dan die mensen probeer je ze alsnog omhoog te duwen. Echter denk ik dat je op die manier al vaak de slechte ”vergeet' eigenschap van de mens bent tegen gekomen, jij duwde iedereen uit de put maar praktisch niemand van al die mensen leunde weer over het randje om jou er uit te halen! Uiteindelijk ben je er grotendeels op eigen kracht uitgeklommen al heb je hier en daar wel een zetje gekregen van de mensen die wél over de rand durfde te leunen.

Je bent minder gesloten dan je eerst was, je hebt jezelf meer open gesteld voor mensen en ook voor het gene dat een leven ”langs' dat van ons leid. Waar je eerst wat sceptisch tegenover stond ben je nu zekerder van je zaak en durf je ook meer die richting uit te kijken.

Overigens wil ik tot slot nog laten weten dat het leven niet moeilijk is, maar jij het voor jezelf af en toe moeilijk maakt door de keuzes die je jezelf dwingt te nemen.
Sweetammy
Sweetammy feb 27 '07
Dit is erg raar, niet wat jij verteld maar omdat de 1ste foto van 2 maanden terug is terwijl de tweede foto denk ik een jaar terug is. Dat zou dan in moeten houden dat ik toen opener was, of zie ik dat verkeerd.

Overigens kloppen de dingen die je zegt wel degelijk. Dat gemis in een relatie, als je dat van foto 2 afhaalt zou ik inderdaad kunnen verklaren.

Ik hoop dat ik hiermee niet je hele lezing heb omgegooid.

In ieder geval bedankt.

Groetjes Tam
Ayasha
Ayasha feb 27 '07
Sweetammy; in dat geval ben je er niet op vooruit gegaan. Ik ga er meestal van uit dat de beste foto de huidigste is maar blijkbaar is dat bij jou omgekeerd :)In dat geval moet je heel goed gaan nadenken over de dingen die gebeuren in je leven.
Sweetammy
Sweetammy feb 28 '07
Nee en dat is vreemd want ik dacht namelijk dat dat wel zo was. Ik weet dat er op het moment veel dingen gebeuren maar ik zou zo niet 1,2,3 weten wat ik anders zou kunnen doen.
Ayasha
Ayasha feb 28 '07
Ik denk er vrede mee nemen, je bent een type dat het liever wat rustiger aan heeft zodat je alles kan verwerken en op een rij'tje zetten. Daar heb je tijd voor nodig (wat niet wil zeggen dat je dom bent ;)Integendeel. Je gebruikt je intilligentie net om alles goed te zetten). Misschien dat er wat te veel op je af is gekomen oid, :)
Anne
Anne feb 28 '07
Kath je hebt wel gelijk over die 2 fotos het lijkt net of het 2 verschillende personen zijn.
Ookal als je goed kijk zie je de gelijkenis wel en moet het 1 persoon zijn maar lijkt totaal verschillend dat vond ik ook wel verwarend.
Maar dat zou dus goed kunnen dat ze toen die ene foto was gemaakt iets anders uit straalde dan die andere foto die later is gemaakt.
Ayasha
Ayasha feb 28 '07
klopt Anne, maar op de 2de vond ik haar 'beter' opener, ze had meer verwerkt dan op de 1ste, dus ik ging er van uit dat die 2de de huidigere was, gezien de meeste mensen op de nieuwste foto 'positiever' zijn. :)Maar goed ook ik kan me vergissen ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki