Loading...
nl

Uittreding?

HappyGirl
HappyGirl aug 24 '10
Helleuw allemaal,

Het is (in mijn ogen) heel bizar en gek wat er gebeurd is.
Gisterenavond lag ik in bed, was ontiegelijk moe en miste mijn vriend verschrikkelijk.
Op een gegeven moment, ik weet niet of ik sliep of niet, was mijn verlangen bij hem te zijn zo sterk dat ik het gevoel had ECHT onderweg te zijn naar hem.
Ik zag mezelf liggen in bed, compleet ontspannen, en zweefde weg..
Erg ver ben ik niet gekomen. Ik werd bang, weet niet of het angst was om te verdwalen omdat ik niet precies wist hoe ik bij hem moest komen of angst mezelf niet meer terug te vinden.

Geen idee eigenlijk wat ik hiermee wil zeggen of wat mijn vraag hierbij is. Maar moest het even van me afschrijven, ben nog steeds zeer onder de indruk van het gebeurde..

Liefs HappyGirl
Delen:
Beschermengel
Beschermengel aug 24 '10

Heb je deze site al eens gezien? ... smile

http://www.doorhetraam.nl/tips
HappyGirl
HappyGirl aug 24 '10
Nee die had ik nog nooit gezien.
Ga hem vanavond even op mijn gemak doorlezen als de kids op bed liggen..
Thanks

Liefs HappyGirl
admin
admin aug 24 '10
Ja dat zou weleens een uittreden kunnen zijn geweest. smile

Door je heel sterk ergens op te focussen voel je je uit je lichaam komen en is zwaartekracht niet meer van toepassing. Dus zweef je boven je lichaam en zie je dit. Ik zelf neem na het uittreden altijd een locatie in gedachten en ga er dan heen. Maar als ik dat van jou lees had je je focus op een locatie en maakte je dan je uittreden. Best interessant om te weten dat dat kan. laugh

Een onbewust uittreden kan gebeuren, maar dan moet de situatie er ook helemaal naar zijn en je lichaam geheel relaxed zijn. Ik zelf mediteer er dan ook altijd bij en vraag dan mijn gids of het een goed moment is. Kan je anders ook proberen wink.
HappyGirl
HappyGirl aug 24 '10
zo leren we allebei van mijn (in mijn ogen nog steeds) bizarre ervaring...

Mediteren doe ik vooral voor het slapen gaan, niet elke avond, maar wel regelmatig. Daarbij is het me naa mijn weten nog nooit gebeurd...

Wel las ik ergens dat de valsensatie die je wel eens hebt ook een out of body experience is..
En dat heb ik al wel heel vaak gehad...
Alleen nooit ervaren als...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske