Loading...
nl

regen van lichtpuntjes

bloempje
bloempje aug 21 '10
vanavond zat ik op de bank lekker ontspannen naar buiten te kijken. doe ik vaker want ik kan intens genieten van de ondergaande zon, zeker met dit lekkere weer. maar goed dit keer was het iets anders dat mijn aandacht buiten trok, het regende bij heldere lucht, alleen geen regen, het was alleen in de lucht te zien, het waren allemaal lichtpuntjes, net een regen van licht alleen ging het alle kanten op. het was zo'n mooie ervaring en het voelde eigenlijk ook als energie, een regen van energie alsof het zo uit de kosmos op de aarde regende. miljoenen dansende lichtpuntjes zo licht als kristallen in de zon. puur wit licht.
nu ben ik zeer nieuwsgierig of er meerdere mensen ooit zoiets gezien hebben? het was zo mooi, maar ik zou best willen weten wat het was en betekende, was dat nou die kosmosenergie alleen dan zichtbaar. ik was overigens absoluut niet moe, en was gewoon klaar wakker:)

Lieve groetjes Bloempje die zich volledig opgeladen voelt nu en straks in het donker nog eens gaat kijken.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel aug 21 '10


Ikzelf denk dat het orgon is wat je ziet, ik zie dit zelf ook zowel binnen als buiten.

Ik zal een stukje beschrijven uit het boek Licht op de Aura van Barbara Ann Brennan.

Oefeningen om de velden van universele levensenergie te leren zien.

De beste manier om het universele energieveld te leren waarnemen is een heel eenvoudige: ga op je rug in het gras onstpannen kijken naar de blauwe hemel....na een poosje zul je de kleine bolletjes "orgon" kunnen zien die kronkelende patroontjes maken tegen de blauwe hemel. Het lijken kleine witte balletjes, soms met een zwarte spikkel, die voor een seconde of twee verschijnen, een vluchtig, draadachtig spoor nalaten en dan weer verdwijnen.Als je doorgaat met deze waarneming en je blikveld verbreedt, begin je te zien dat het hele veld pulseert in een synchroon ritme.

Ik denk dat je dit dus ziet "orgon "
bloempje
bloempje aug 21 '10
ja ik vond het net idd ook al op google, maar dan alleen de wetenschappelijke benadering. het was zo mooi! ik ben er speciaal voor buiten gaan zitten.

dank je wel voor je uitleg. het was echt een spectakel om te zien:)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki