Het eerste wat me op valt is de verandering tussen beide foto's, volgens mij zijn ze in twee verschillende periodes gemaakt en heb je een aantal dingen opgelost/geaccepteerd in de periode tussen foto 1 en foto 2.
Ik ga vnl je tweede nemen om te lezen, omdat de 1ste iets heel anders uit straalt, en wat heb je er aan als ik je lees zoals je was? Je bent er nl trots op dat je nu bent wie je bent en dat het je gelukt is! ïŠ
Rust, gemeende lach, eerlijk, vertrouwen, liefde(gemis), behulpzaam, eigenzinnig, opener dan je was, vriendelijk, enthousiast
Je straalt rust uit, Je bent iemand die zelf heel rustig kan zijn maar ook andere kan kalmeren, je bent het type waarmee mensen een rustig, goed gesprek kunnen houden en waarbij mensen zich goed voelen. Je trekt mensen met problemen aan, ze vertrouwen je snel en vertellen snel wat op hun maag ligt net omdat je zoveel rust en vertrouwen uit straalt, jij bent het type dat iedereen charmeert zonder dat je er echt wat voor doet, je weet echter ook dat je dat doet! Mensen zijn vaak onder de indruk van je volgens mij.
Op de 2de foto zie ik een gemeende lach, ondanks dat je neppe lach ontzettend echt lijkt waren er toch mensen die er doorheen keken, als ik het goed voel zag je dit in eerste instantie een beetje als een ”aanval'. Je voelde je er niet echt goed/veilig bij, maar naderhand ben je gaan beseffen dat die glimlach inderdaad nep was, en dat het hoogtijd was dat je daar wat aan deed, jij bent helemaal niet het type dat mensen voor liegt, daar ben je veel te eerlijk voor!
Hoewel je zelf niet iedereen vertrouwd (ook al doe je wel je best, je probeert het goede van mensen in te zien maar onthoud tegelijk dat niet alle mensen goed zijn, je weet heel goed de middenweg te vinden in je oordeel over mensen. Dat is overigens iets wat weinig mensen kunnen) geeft iedereen jou wel het voordeel van de twijfel, ondanks je eerlijkheid krijgen mensen toch vaak niet echt hoogte van je, ook al zullen ze dat niet laten merken, want ze weten nl ook nooit echt wat je bedoeling is. Je laat mensen twijfelen en geeft hen zekerheid tegelijk!
Als ik even verder voel, kom ik bij liefde uit, of eerder; het gemis er aan. Ik weet niet of ik nu juist zit, want hiermee kan je eigenlijk twee kanten uit, het gemis aan liefde zoals het er letterlijk staat, of liefde en gemis aan elkaar gelinkt, als in; iets missen in een relatie (familie relatie, liefdesrelatie, vriendschapsrelatie
) Ik ga heel eerlijk met je zijn; ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen welke weg ik moet in slaan, maar ik ben eerder geneigd om richting ”iets missen in een relatie' in te slaan.
Je bent een behulpzaam type, je wil mensen altijd uit de put helpen en als jij zelf dieper zit dan die mensen probeer je ze alsnog omhoog te duwen. Echter denk ik dat je op die manier al vaak de slechte ”vergeet' eigenschap van de mens bent tegen gekomen, jij duwde iedereen uit de put maar praktisch niemand van al die mensen leunde weer over het randje om jou er uit te halen! Uiteindelijk ben je er grotendeels op eigen kracht uitgeklommen al heb je hier en daar wel een zetje gekregen van de mensen die wél over de rand durfde te leunen.
Je bent minder gesloten dan je eerst was, je hebt jezelf meer open gesteld voor mensen en ook voor het gene dat een leven ”langs' dat van ons leid. Waar je eerst wat sceptisch tegenover stond ben je nu zekerder van je zaak en durf je ook meer die richting uit te kijken.
Overigens wil ik tot slot nog laten weten dat het leven niet moeilijk is, maar jij het voor jezelf af en toe moeilijk maakt door de keuzes die je jezelf dwingt te nemen.