Loading...
nl

stilstaande klok

Piet
Piet aug 20 '10
Hallo,

ik heb een vraag en ik weet ook niet of het iets betekend.

Maar onze klokken (2 stuks) staan sinds 2 dagen stil op 8.40 uur. Ik dacht eerst dat de 1e klok stuk was en heb daarvan de batterij vervangen, maar deze doet helemaal niets meer. Ik heb een nieuwe klok opgehangen met een nieuwe batterij, gisterenmiddag en vanmorgen staat ook deze stil op 8.40uur. Betekend dit iets, ik vind het allemaal erg toevallig.

Wie wil mij helpen?

Alvast bedankt.

Groeten Piet
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie aug 20 '10
Hoi Piet,

ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn. Miss klinkt dit gek, maar vraag het de klok zelf. Wat voor gevoel krijg je zelf bij het tijdstip; voelt het niet anders dan anders of roept het een onbewust emotie in je op? Krijg je er een beeld bij als je je ogen dicht doet. Misschien helpt het je begrijpen als er meer achter zit;). Succes!

Liefs!
admin
admin aug 20 '10
das wel bijzonder ja.. Is het iemands geboorte uur?
Piet
Piet aug 20 '10
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hoi Piet,

ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn. Miss klinkt dit gek, maar vraag het de klok zelf. Wat voor gevoel krijg je zelf bij het tijdstip; voelt het niet anders dan anders of roept het een onbewust emotie in je op? Krijg je er een beeld bij als je je ogen dicht doet. Misschien helpt het je begrijpen als er meer achter zit;). Succes!

Liefs!

Ik zal het eens proberen op een rustig moment, wie weet.

Gr Piet
Piet
Piet aug 20 '10
Origineel bericht van: Tinne
das wel bijzonder ja.. Is het iemands geboorte uur?


ik zou het zo niet weten, ik zal eens rondvragen.

gr Piet
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 20 '10
Hey Piet,

Hm, ja ikzelf ben een tijdje trug eens wat met nummerlogie enz bezig geweest (en dat zit er hier en daar nog steeds automatisch in als ik cijfers/nummers zie wink)

8.40 is in dat geval 8 en 4...= 12...

1 en 2 = 3

3 is de concrete wereld zeg maar


4 = in dit opzicht de 4e dimensie/ 4e sfeer / 4e laag = en dat is "de tijd" zoals wij die kennen en ingedeeld hebben...

oftewel hij stopt bij 3 en gaat dus vier in = tijdloos... zonder tijd leven...

dit schoot mij nu ff te binnen weet niet of dat iets zegt of dat je daar iets mee kunt... als mij nog iets te binnen schiet post ik het er later nog bij...

Grtz,

1stMoonofMars
Piet
Piet aug 21 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Hey Piet,

Hm, ja ikzelf ben een tijdje trug eens wat met nummerlogie enz bezig geweest (en dat zit er hier en daar nog steeds automatisch in als ik cijfers/nummers zie wink)

8.40 is in dat geval 8 en 4...= 12...

1 en 2 = 3

3 is de concrete wereld zeg maar


4 = in dit opzicht de 4e dimensie/ 4e sfeer / 4e laag = en dat is "de tijd" zoals wij die kennen en ingedeeld hebben...

oftewel hij stopt bij 3 en gaat dus vier in = tijdloos... zonder tijd leven...

dit schoot mij nu ff te binnen weet niet of dat iets zegt of dat je daar iets mee kunt... als mij nog iets te binnen schiet post ik het er later nog bij...

Grtz,

1stMoonofMars


Hallo 1stMoonofMars,

Als ik het goed begrijp betekend dit dat er een andere periode aanbreekt, die een ander tijdperk inluid, of heb ik dit fout?

Groetjes Piet
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 21 '10
Nee, "fout" is het zowiezo niet snel winksmile

Een ander tijdperk lijkt mij idd een goeie interpetatie,

zowel in jezelf en daarbij zal "de buitenwereld" er ook anders voor je gaan uitzien...

Als je namelijk zelf een verandering doormaakt, zal dit in jouw persoonlijkheid/uitstraling/denken en voelen, meegenomen worden, waardoor je ook in nieuwe situaties terecht gaat komen...

of anders tegen de "bekende situaties" aan kijkt, en er ook anders op gaat reageren...


En met het "tijd-gebeuren" , dat kan zowel een tijd versnelling of juist een vertraging opleveren, dat is persoonlijk en uiteraard voor jezelf om in te vullen en te bekijken/-en aan te voelen... smile



'Als ik het goed begrijp betekend dit dat er een andere periode aanbreekt, die een ander tijdperk inluid.'

Deze zin die je er zelf bij hebt geplaatst lijkt mij precies goed smile

Grtz,

1stMoonofMars
Piet
Piet aug 27 '10
Klok na 4 dagen gaan uit zichzelf weer gaan lopen, staat nu weer stil op 8.40 uur. Ik blijf het vreemd vinden.
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 27 '10
4 = de tijd


8 en 4 = 12
is 1 en 2

is 3,

met drie zit je weer in het fysieke en het concrete...
admin
admin aug 27 '10


Je kan ook zeggen 20 voor 9.
admin
admin aug 27 '10
En dan krijg je 11 laugh
admin
admin aug 27 '10
4 (er liggen plannen klaar bij jou, in jou ) is vormgeven aan de 3 ( synthese maken van de voorbijgaande gedachtes, ideeen, risico's, twijfels, inzichten, overwegingen, enz...)
8 is materie en geld, succes, en kans op slagen.
Misschien laten de Gidsen wel weten dat je te lang stil staat bij 'het in een vorm te gieten" in je hoofd (4) en dat je daar door op een bepaalde manier niet start met iets? (0)


als ik het bekijk vanuit 20 voor 9
je hebt een groot inlevingsvermogen, idealisme, een wens voor een betere wereld (9)
En de twee is dualistisch.. steeds de andere kant zien van de medaille.
en dat betekent ook dat je niet goed weet waar te beginnen? (0)

(zomaar een interpretatie van hoe ik het aanvoel)

Liefs
Tinne
Piet
Piet aug 28 '10
Origineel bericht van: Tinne
4 (er liggen plannen klaar bij jou, in jou ) is vormgeven aan de 3 ( synthese maken van de voorbijgaande gedachtes, ideeen, risico's, twijfels, inzichten, overwegingen, enz...)
8 is materie en geld, succes, en kans op slagen.
Misschien laten de Gidsen wel weten dat je te lang stil staat bij 'het in een vorm te gieten" in je hoofd (4) en dat je daar door op een bepaalde manier niet start met iets? (0)

als ik het bekijk vanuit 20 voor 9
je hebt een groot inlevingsvermogen, idealisme, een wens voor een betere wereld (9)
En de twee is dualistisch.. steeds de andere kant zien van de medaille.
en dat betekent ook dat je niet goed weet waar te beginnen? (0)

(zomaar een interpretatie van hoe ik het aanvoel)

Liefs
Tinne


Hallo Tinne,

Ik heb inderdaad plannen genoeg in mijn hoofd, alleen het uitvoeren komt er maar niet van, er is altijd wel iets wat me ervan weerhoud. Ik zou inderdaad de daad eens bij het woord moeten voegen en er gewoon eens aan beginnen.

Ik heb inderdaad een groot inlevingsvermogen en kan ook redelijk vooruit denken en de eventuele gevolgen analyseren voor ze gebeuren.

Per 1 september begin ik aan een nieuwe functie binnen het bedrijf, iets heel anders dan voorheen, misschien is dit de 8?

Misschien moet ik mijn gevoel en intuïtie maar eens laten spreken en doen wat mijn hart me ingeeft.

Wat is jouw gevoel hierover Tinne?

groetjes Piet
admin
admin aug 28 '10
Quote:
Hallo Tinne,

Ik heb inderdaad plannen genoeg in mijn hoofd, alleen het uitvoeren komt er maar niet van, er is altijd wel iets wat me ervan weerhoud. Ik zou inderdaad de daad eens bij het woord moeten voegen en er gewoon eens aan beginnen.

Ik heb inderdaad een groot inlevingsvermogen en kan ook redelijk vooruit denken en de eventuele gevolgen analyseren voor ze gebeuren.

Per 1 september begin ik aan een nieuwe functie binnen het bedrijf, iets heel anders dan voorheen, misschien is dit de 8?

Misschien moet ik mijn gevoel en intuïtie maar eens laten spreken en doen wat mijn hart me ingeeft.

Wat is jouw gevoel hierover Tinne?

groetjes Piet



Ja, m'n gevoel zegt dat het daar over gaat.

je schrijft " misschien moet ik mijn gevoel en intuitie maar eens laten spreken en doen wat mijn hart me ingeeft."
Mag ik even over de zin filosoferen. Ik wil je graag laten je zien waar ik het gevoel heb dat het 'stokt' bij jou, waar jij jezelf stilzet. :

Er is gevoel, er is intuitie, en is blijkbaar iemand (ik, in deze zin) die erover beslist(toe-laten) of het mag spreken ( en of het mag spreken daar wordt nog over getwijfeld= misschien)
Er is een hart en die geeft aan die iemand iets in ( me, in deze zin) en misschien doet die iemand ( in dit geval jezelf) dat wel..

Als ik dan verder doorkijk.. dan lijkt het of die 'ik ' en die 'me' gaat over het mentale denken, die in deze situatie beslist of iets anders in jou naar buiten 'mag' komen.

Het verstand, mentale (mannelijk?) beslist(laat toe) of het gevoel, het hart (vrouwelijk?) mag spreken.. en of het gedaan wordt wat het hart zegt.
Herkenbaar?

hoe kan jij zowel mentaal als gevoel samen laten gaan, in één geheel..?

liefs
Tinne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki