Hallo Tinne,
Ik heb inderdaad plannen genoeg in mijn hoofd, alleen het uitvoeren komt er maar niet van, er is altijd wel iets wat me ervan weerhoud. Ik zou inderdaad de daad eens bij het woord moeten voegen en er gewoon eens aan beginnen.
Ik heb inderdaad een groot inlevingsvermogen en kan ook redelijk vooruit denken en de eventuele gevolgen analyseren voor ze gebeuren.
Per 1 september begin ik aan een nieuwe functie binnen het bedrijf, iets heel anders dan voorheen, misschien is dit de 8?
Misschien moet ik mijn gevoel en intuïtie maar eens laten spreken en doen wat mijn hart me ingeeft.
Wat is jouw gevoel hierover Tinne?
groetjes Piet
Ja, m'n gevoel zegt dat het daar over gaat.
je schrijft " misschien moet ik mijn gevoel en intuitie maar eens laten spreken en doen wat mijn hart me ingeeft."
Mag ik even over de zin filosoferen. Ik wil je graag laten je zien waar ik het gevoel heb dat het 'stokt' bij jou, waar jij jezelf stilzet. :
Er is gevoel, er is intuitie, en is blijkbaar iemand (ik, in deze zin) die erover beslist(toe-laten) of het mag spreken ( en of het mag spreken daar wordt nog over getwijfeld= misschien)
Er is een hart en die geeft aan die iemand iets in ( me, in deze zin) en misschien doet die iemand ( in dit geval jezelf) dat wel..
Als ik dan verder doorkijk.. dan lijkt het of die 'ik ' en die 'me' gaat over het mentale denken, die in deze situatie beslist of iets anders in jou naar buiten 'mag' komen.
Het verstand, mentale (mannelijk?) beslist(laat toe) of het gevoel, het hart (vrouwelijk?) mag spreken.. en of het gedaan wordt wat het hart zegt.
Herkenbaar?
hoe kan jij zowel mentaal als gevoel samen laten gaan, in één geheel..?
liefs
Tinne