Loading...
nl

Skywalker nieuw op het forum

Skywalker
Skywalker aug 18 '10
Hallo allemaal,

Ik ben Skywalker, een vrouw van 31 jaar.

Deze site kwam in mijn leven en maakt(e) me heel blij en vrolijk. Ik lees allerlei (eindelijk) nuttige en toevoegende informatie, waar ik van ga stralen. Ik herken veel van wat ik lees en voelde mij meteen thuis.

Ik ben nog volop in ontwikkeling en ondervind daar soms best wat klachten van, klachten waar andere mensen ogenschijnlijk geen last van lijken te hebben. De wereld om mij heen en vooral de mensen lijken soms qua bewustzijn zo ver van mij vandaan te staan. Dit zorgt voor een gevoel van leegte en onbegrip.

Ik hoop op deze site en op dit forum lieve, leuke mensen te ontmoeten, die wel bewust zijn van alle processen en ontwikkelingen om ons heen en in ons en die verder kijken dan hun neus lang is. Dit maakt mij blij, het voedt mij met positieve energie en ik krijg weer hernieuwde visie en kracht. Dit kom ik momenteel zelden tegen in de rest van de mensen die ik tegenkom. Dat vermoeit mij sterk en het maakt me down.

Mijn naam is ontleend aan mijn geboorte zonnezegel van de Mayakalender. Deze kalender kwam vorig jaar in mijn leven en vormt een enorme toevoeging en verrijking van mijn leven. Het geeft mijn leven diepere betekenis en het definieert wie ik ben of beter gezegd, hoor te zijn.

Ik ben een zoeker, een denker, verloren dromer, op zoek naar verbondenheid en eenheid zoals de mensheid in mijn ogen hoort te zijn, met daarin een ieders unieke toevoeging. Ik kijk enorm uit naar de contacten die ik op dit forum zal maken en dank de makers van de website voor de zeer prettige en verrijkende informatie op de site.

In L'akech- ik ben een andere jij!
Red overtone Skywalker
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 18 '10
Hoi Skywalker. Ik wil je van harte welkom wensen op Merudi, en ben blij dat je zoveel herkenning hier kunt vinden.

Leuke en lieve mensen zijn hier zeker, dus je kan je hart gaan ophalen wink

Ik wens je een hele leuk tijd hier!
Cialara
Cialara aug 18 '10
Oh wat een herkenning in je tekst hier! Welkom bij Merudi Skywalker. Ik had het ook al op je andere topic geplaatst maar doe het hier nogmaals een plaatje voor jou

Beschermengel
Beschermengel aug 18 '10

Welkom Skywalker!
gast
gast aug 18 '10
Welkom laugh
Mag ik je een tip geven; laat je niet verblinden door het licht van anderen. Ik krijg het gevoel dat je daar gevoelig voor bent.
Jouw eigen innerlijke lichtpuntje kun je alleen in het donker vinden......
admin
admin aug 18 '10
Welkom Skywalker!
Van mij dan ook maar een plaatje smile

admin
admin aug 18 '10
Hallo Skywalker,

Voel je welkom!!

Warme groet,
Marjan
Skywalker
Skywalker aug 18 '10
Dank jullie allemaal voor jullie warme welkom en mooie plaatjes!

Ik voel me helemaal welkom hier, veel erg lieve mensen, zoals ik al hoopte. Tot schrijfs.

Liefs,
Skywalker
Skywalker
Skywalker aug 18 '10
Dank je wel, ik weet zeker dat dat helemaal goed komt nu!

Liefs,
Skywalker
Islandlady
Islandlady aug 22 '10
Hoi Skywalker! Welkom op Merudi!

Lieve groeten van een warm eiland
B

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki