Hoi Larapinta
,
Bedankt voor je reactie antwoord op je vragen
* als eerste krijg ik enorme suizingen in mijn oren, beetje duizeligheid en misselijkheid. Ben je helderhorend? Hoor je dingen die een ander niet meteen hoort? Weet je dat van jezelf? Wil niet meteen wat ik doorkrijg linken aan lichamelijke klachten, vandaar dat ik deze vraag er ook bij zet
Ik heb wel vaak een voorgevoel. duizelig klopt maar van andere klachten heb ik die. lichamelijk
Je bent dus wel helderhorend ... heb ik dat toch goed aangevoeld. En duizelig, van ijzertekort of iets met je bloeddruk?
* prachtige open ogen, die de wereld in lonken! Je hebt wel moeite om je gevoel te uiten en je negeert vaak wat je gevoel je ingeeft. Je zou veel met je intuïtie kunnen doen!!
ik kan wel m'n gevoelens uiten , maar het klopt wel er is iets gebeurt. waar door ik me zo voel zo als jij het beschrijft.
Hoe moeilijk ook, probeer toch je gevoel te volgen. Je intuïtie is zo belangrijk voor elk leven wezen hier op Aarde!! Heb je daar moeite mee, door wat er is gebeurd? [je hoeft natuurlijk niet te antwoorden hoor, als je dat niet openlijk wil]
* Je houdt van vakanties, het goede leven, maar wordt daar wel moe van. Je zou je graag eens in een retraite terugtrekken, naar jezelf toe gekeerd. Het zou niet verkeerd zijn om bv een hobby op te pakken die je naar binnen toe trekt. Bv schilderen, ooit wel eens aan gedacht? Of doe je dat al?
De drukte klopt in m'n leven Maar niet dat ik veel op vakantie gaat Een hobby of zoiets als schilderen is zeker iets voor mij .
* Yoga zou ook goed zijn in je drukke bestaan. Want je lijkt het heel druk te hebben. Je wil alles meebeleven, alles meedoen, niets missen, Terwijl er ook best wat om je heen mag gebeuren wat je niet begrijpt of wat je niet meemaakt hoor.
ik heb het heel druk omdat er veel is gebeurt waardoor het leven er voor zorgd dat ik het erg druk heb. Ben wel een regel nicht klopt .
Hoop dat je er iets meer in vindt in mn foto.
dat laat ik graag even over aan mijn collega-fotolezers. Je weet maar nooit of ik er wel op terug kom Liefs Marjan