Loading...
nl

tylor633 Wie wil mijn foto een duidelijkere foto

admin
admin aug 17 '10
Er moet blijkbaar eerst inlogt worden,
Kan je niet gewoon een foto plaatsen op het forum, lieve tylor633?
admin
admin aug 17 '10
Is het de bedoeling dat de foto gelezen word?
tylor633
tylor633 aug 17 '10
Hoi nee het lukt mij niet de foto erop te krijgen al van alles geprobeerd sorry . Ja het is de bedoeling dat de foto gelezen word. bedankt alvast
admin
admin aug 17 '10
Zonder foto zal het niet gaan lukken.... smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '10
Hier staat een uitleg voor je:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Zie het stukje: Hoe moet ik een foto plaatsen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '10
Ja er is nu een foto geplaatst:
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1710



Alleen is deze foto weer veel te klein. Kun je niet een grote foto uploaden in het fotoalbum?
XFell
XFell aug 18 '10
Lieve mensen,

Ik heb hier een link naar de foto toe van Tylor633.
Zij is mijn moeder, alleen wij weten niet hoe we een foto hierop kunnen zetten.

Dus hier een link naar een goede en duidelijke foto:

http://partyflock.nl/albumelement/78796072:mama.html

X
admin
admin aug 18 '10
nou das al een stapje verder, dank je wel..
en dit is wat ik heb kunnen doen,
nu nog iemand vinden die de volledige foto erop kan plaatsen,
en we zijn vertrokken. smile
Knap van jullie.... de aanhouder wint he! wink


http://partyflock.nl/albumelement/78796072:mama.html
Beschermengel
Beschermengel aug 18 '10

Prachtige foto! met een mooie Mama smileik zet hem even hier neer.

admin
admin aug 18 '10
Hoi Tylor633

Okee, ik wil eens voor je kijken. Kan je niet beloven dat er wat door komt hoor, dat ligt aan of de foto me wat wil zeggen smile

* als eerste krijg ik enorme suizingen in mijn oren, beetje duizeligheid en misselijkheid. Ben je helderhorend? Hoor je dingen die een ander niet meteen hoort? Weet je dat van jezelf? Wil niet meteen wat ik doorkrijg linken aan lichamelijke klachten, vandaar dat ik deze vraag er ook bij zet wink

* prachtige open ogen, die de wereld inlonken! Je hebt wel moeite om je gevoel te uiten en je negeert vaak wat je gevoel je ingeeft. Je zou veel met je intuïtie kunnen doen!!

* Je houdt van vakanties, het goede leven, maar wordt daar wel moe van. Je zou je graag eens in een retraite terugtrekken, naar jezelf toe gekeerd. Het zou niet verkeerd zijn om bv een hobby op te pakken die je naar binnen toe trekt. Bv schilderen, ooit wel eens aan gedacht? Of doe je dat al?

* Yoga zou ook goed zijn in je drukke bestaan. Want je lijkt het heel druk te hebben. Je wil alles meebeleven, alles meedoen, niets missen, Terwijl er ook best wat om je heen mag gebeuren wat je niet begrijpt of wat je niet meemaakt hoor. laugh


Ben benieuwd of je je in bovenstaande herkent. Ik laat het hier dan ook even bij. Zal je foto nog eens pakken als je hebt gereageerd, ok?


Namasté
Larapinta
tylor633
tylor633 aug 19 '10
Hoi Nameste,

Bedankt voor je reactie antwoord op je vragen

* als eerste krijg ik enorme suizingen in mijn oren, beetje duizeligheid en misselijkheid. Ben je helderhorend? Hoor je dingen die een ander niet meteen hoort? Weet je dat van jezelf? Wil niet meteen wat ik doorkrijg linken aan lichamelijke klachten, vandaar dat ik deze vraag er ook bij zet

Ik heb wel vaak een voorgevoel. duizelig klopt maar van andere klachten heb ik die. lichamelijk





* prachtige open ogen, die de wereld inlonken! Je hebt wel moeite om je gevoel te uiten en je negeert vaak wat je gevoel je ingeeft. Je zou veel met je intuïtie kunnen doen!!
ik kan wel m'n gevoelens uiten , maar het klopt wel er is iets gebeurt. waar door ik me zo voel zo als jij het beschrijft.

* Je houdt van vakanties, het goede leven, maar wordt daar wel moe van. Je zou je graag eens in een retraite terugtrekken, naar jezelf toe gekeerd. Het zou niet verkeerd zijn om bv een hobby op te pakken die je naar binnen toe trekt. Bv schilderen, ooit wel eens aan gedacht? Of doe je dat al?

De drukte klopt in m'n leven Maar niet dat ik veel op vakantie gaat Een hobby of zoiets als schilderen is zeker iets voor mij .



* Yoga zou ook goed zijn in je drukke bestaan. Want je lijkt het heel druk te hebben. Je wil alles meebeleven, alles meedoen, niets missen, Terwijl er ook best wat om je heen mag gebeuren wat je niet begrijpt of wat je niet meemaakt hoor.

ik heb het heel druk omdat er veel is gebeurt waardoor het leven er voor zorgd dat ik het erg druk heb. Ben wel een regel nicht klopt .


Hoop dat je er iets meer in vindt in mn foto.
admin
admin aug 21 '10
Hallo Tylor,

Ik zal proberen je foto te lezen,

Toen ik met mijn voorbereiding bezig was voelde ik een druk op mijn borst iets met de ademhaling ik voelde dat ik niet genoeg kon door ademen, net alsof het afgeknepen werd, heb je daar klachten mee?
wel krijg ik hele warme voeten en handen dit wijst me erop dat je ondanks je slechte ademhaling toch goed geaard bent en ook je handen hebben een goede energie doorstroming.

Er is iets wat aan je knaagt denk ik wat het is ik denk dat je onzeker bent over een bepaalde verandering in je leven je kunt je nog niet helemaal aanpassen aan de nieuwe situatie en hebt het gevoel dat je er niets van terecht brengt.

Ik kan je geruststellen en zeggen dat je het fantastisch doet en het heel normaal is dat je deze gevoelens hebt, dat word vanzelf beter, geef jezelf maar een schouder klopje want ook al voel je dit anders je doet het geweldig.

Ik zie ook dat je een positieve instelling hebt en niet zo gecompliceerd in elkaar zit, daarom lieverd blijf lachen en doen zoals je bent en alles zal je goed gaan.
Maak je geen zorgen je leventje ziet er goed uit en er zullen zich weinig dingen voordoen die je uit je evenwicht zullen halen.
Ik voel ook dat je beschermd word, en dat je in je leven veel liefde ontvangt van mensen om je heen.
Ik zie nu een rode zakdoek een heren zakdoek, er zwaait iemand met een rode zakdoek naar je? herken je dit?
Er is iemand die je aandacht trekt en ik zie alsof het een weerzien is met een bekende ga je op reis of komt er iemand terug van een reis? In ieder geval is het een leuk weerzien.
Ik zie er een vrouw mee zwaaien en ze is niet van nederlandse afkomst.

Dit is het voor nu even ik hoop dat je er iets in herkent.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie wilt geven omdat ik nog aan het leren ben, en het een tijdje niet heb gedaan vanwege de vakantie, ben benieuwd of het nog werkt.

lieve groeten van Bea
admin
admin aug 21 '10
Origineel bericht van: tylor633
Hoi Larapinta wink,

Bedankt voor je reactie antwoord op je vragen

* als eerste krijg ik enorme suizingen in mijn oren, beetje duizeligheid en misselijkheid. Ben je helderhorend? Hoor je dingen die een ander niet meteen hoort? Weet je dat van jezelf? Wil niet meteen wat ik doorkrijg linken aan lichamelijke klachten, vandaar dat ik deze vraag er ook bij zet

Ik heb wel vaak een voorgevoel. duizelig klopt maar van andere klachten heb ik die. lichamelijk

Je bent dus wel helderhorend ... heb ik dat toch goed aangevoeld. En duizelig, van ijzertekort of iets met je bloeddruk?


* prachtige open ogen, die de wereld in lonken! Je hebt wel moeite om je gevoel te uiten en je negeert vaak wat je gevoel je ingeeft. Je zou veel met je intuïtie kunnen doen!!
ik kan wel m'n gevoelens uiten , maar het klopt wel er is iets gebeurt. waar door ik me zo voel zo als jij het beschrijft.

Hoe moeilijk ook, probeer toch je gevoel te volgen. Je intuïtie is zo belangrijk voor elk leven wezen hier op Aarde!! Heb je daar moeite mee, door wat er is gebeurd? [je hoeft natuurlijk niet te antwoorden hoor, als je dat niet openlijk wil]

* Je houdt van vakanties, het goede leven, maar wordt daar wel moe van. Je zou je graag eens in een retraite terugtrekken, naar jezelf toe gekeerd. Het zou niet verkeerd zijn om bv een hobby op te pakken die je naar binnen toe trekt. Bv schilderen, ooit wel eens aan gedacht? Of doe je dat al?

De drukte klopt in m'n leven Maar niet dat ik veel op vakantie gaat Een hobby of zoiets als schilderen is zeker iets voor mij .



* Yoga zou ook goed zijn in je drukke bestaan. Want je lijkt het heel druk te hebben. Je wil alles meebeleven, alles meedoen, niets missen, Terwijl er ook best wat om je heen mag gebeuren wat je niet begrijpt of wat je niet meemaakt hoor.

ik heb het heel druk omdat er veel is gebeurt waardoor het leven er voor zorgd dat ik het erg druk heb. Ben wel een regel nicht klopt .


Hoop dat je er iets meer in vindt in mn foto. smiledat laat ik graag even over aan mijn collega-fotolezers. Je weet maar nooit of ik er wel op terug kom laughLiefs Marjan
tylor633
tylor633 aug 24 '10
Hoi Bea
Wat goed ze ben jij
Het verbaaste me met veel dingen die je ziet.
Ik heb een luchtwegen aandoening astma.en hartritmestoornissen
Ja er er knaagt zeker iets in mn leven.
Mn overleden ex en vader van mn jonste dochter.
Mn leven is veranderd door de nieuwe relatie. Waar ik pas mee getrouwd ben.
Maar mn maatje kan ik niet vergeten hij was ziek ongeneeselijk.
Ik heb moeite om mn leven zoals vroeger weer op te pakken dit verlies heeft me geraakt ik had zo veel contact.met hem. en mn nieuwe relatie begreep dit gelukkig maar.hij is heel goed is voor ons Maar dit was een zwaar verlies in mijn leven Ik probeer zeker positief te zijn,en vooruit te kijken

Misschien kan ik prive met je mailen
Die rode zakdoek en een buitenlandse vrouw die zwaaien herken ik niet.
tylor633
tylor633 aug 24 '10
Hoi Hoi Larapinta
Misschien snap jij nu ook wat ik bedoel met mn gevoel te uiten.in de vorige mail die ik stuurde aan Bea
admin
admin aug 24 '10
Hallo Tylor fijn dat je er dingen in herkend, wat betreft die rode zakdoek dat kan ook symbolisch zijn, het was een herenzakdoek van iemand die op reis was of ergens anders verbleef, het is trekken van je aandacht, het is heel goed mogelijk dat het een boodscap uit een andere wereld is en ik ben nog niet goed genoeg geoefend om dat onderscheid te maken.
Deze wereld en gene zijde zijn voor mij hetzelfde.
Dus lopen de dingen wel eens door elkaar heen.

Ik vraag me af hoe ik dat onderscheid wel kan maken, zal eens aan de anderen vragen hoe hun het wel zien.

Wat betreft de prive mail dat kan wel hoor maar het liefst wil ik het op het forum beantwoorden als je nog vragen hebt.
Dit ivm het leren wat ook voor anderen leerzaam is.

liefs en een knuffel voor jou.

Bea
tylor633
tylor633 aug 30 '10
Hoi Bea.
Ja ik zal het best willen weten of hij het is mn ex de vader van mn dochter Waar hij nu is.
ik ben 2 jaar lang erg betrokken geweest bij zn ziekte.
En we hadden daardoor een goede band, We hadden al moeite met elkaar los te laten,Ik heb zo een vreselijk verdiet gehad.
Ik wist niet wat rouwen was maar nu wel
Maar ik zal zeker willen weten of hij mij ziet en zn dochter.
Dus dat is die bescherming die je bedoelt.
Ik hoop dat je iets kan voelen van de andere wereld.en mij iets meer kan vertellen dan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki