De magiër
Levenshouding
Ziel
Romanticus
Alternatieve jij!!!!
Iets???
Je hebt iets van een magiër in je. Mensen in jouw omgeving bevestigen dit. De vele levensvragen die al jong in jouw leven opkwamen, maakte dat je al jong op zoek gegaan bent antwoorden te vinden op vele vragen. Mensen in jouw omgeving konden veel van jouw vragen niet beantwoorden. Behalve die ene speciale figuur, maar je was toen al in je puberteit.
Door een natuurlijke afstemming zijn veel levensvragen door de tijd heen beantwoord. Voor jou is dit echter niet genoeg en jouw zoektocht naar waarheid blijft voorlopig doorgaan. Je kijkt goed naar mensen en niet zelden zul jij hen hele stukken van hun innerlijke processen kunnen verduiden. Niet dat jouw visie uit boeken komt " al hebben zij bijgedragen jouw (voor) gevoelens te verwoorden " jouw intuïtie is gewoon krachtig. Alles wat jij hebt gezien is als het ware in een “doos van Pandorra” opgeslagen en je kunt er bijna altijd snel over beschikken. Jij bent in staat anderen te helen. Je hebt inzicht in mensen, kunt hen in een “open”positie brengen door jouw wat stille houding en bezit een energie in je handen die verder gaat dat een eenvoudig scheppende. Je kunt mensen van hun (innerlijke) pijnen afhelpen. Hierin ligt een ontwikkeling nog open. Ik bedoel je hebt dit niet volledig tot ontwikkeling gebracht.
Levenshouding; Meer dan eens dacht je bij jezelf dat je niet van deze aarde was. Dat had enerzijds te maken met dat het voor jou niet gemakkelijk spiegelen aan jouw omgeving was. Altijd maar heel kleine stukjes, maar iemand waarin jij je volkomen herkende heb jij nog niet ontmoet; verre van dat. Dit heeft te maken met jou grote individualiteit; er zijn er maar weinig zoals jij. Dit is tevens een antwoord op de vraag, waardoor het toch komt dat jij soms erg lastig aansluiting vind met jouw buitenwereld. Daarom is het ook heel erg belangrijk dat jij jezelf echt goed leert kennen. De weg hiernaar toe is een vaak heel stille, maar eenmaal be-grepen, eentje zonder dualiteit en daardoor een heel mooie.
Je bent zachtaardig, romantisch, toegewijd, creatief, origineel, kunt dromerig zijn zonder onpraktisch te worden, rechtschapen, vol mededogen, en hebt een geheel eigen kijk op de mensen en dingen des levens.
Je ziel en geest laten zich in jouw stilte duidelijk horen. Je hebt een goed ontwikkeld gevoel voor de informatie die jouw ziel aan je doorgeeft. Het ge-weten hieruit doet jouw toch vrijwel altijd de goede keuzes maken en je zult niet gemakkelijk inzichten verdringen. Het enige is dat er wellicht een stuk pijn van vroeger verborgen ligt omdat deze ooit eerder wél verdrongen is. Als dat zo is, dan is deze in elk geval de vruchtbare bodem geworden naar jouw zoektocht van het “hoe en waardoor van het leven”
Je bent een geboren romanticus. Je kunt het anderen enorm naar de zin maken en zal daar veel voor over hebben. Ook jouw omgeving zul je tot een gezellig en smaakvolle ruimte hebben ingericht. Je houd van een goede sfeer.
Niet al jouw vertrekken zijn geordend. Ik kan mij bij jou zo voorstellen dat als jij een zolder hebt (en/of een kelder " berging) dat het daar een zootje is. Bewaren en nog eens bewaren. Dit is inherent aan jouw fysieke bewaarruimte; jouw eigen bovenkamer.
Alternatief; Ik zie jou nog een keertje met iets heel bijzonders naar buiten treden. Je hebt een geheel eigen kijk op hoe zaken er uit moeten zien. Je hebt het vermogen iets bijzonders neer te zetten omdat jij een rotsvast vertrouwen hebt in jouw abstracte ver-mogen. Je geloofd in jouw eigen kijk op de dingen en kunt er ook structuur aan geven. Aparte vormgeving? Bijzondere visie op structuren?
Iets???? Tja dit blijft even open voor mij. Ik zie duidelijk dat jij met iets rondloopt wat nog een plekje moet krijgen. Het heeft met vertrouwen te maken; met het jezelf vertrouwen. Daar ligt een stuk open dat remmend kan werken in contacten. Speciaal de intieme. Het kan te maken hebben met vervloeing, maar daar ben ik niet echt zeker van. Het kan ook te maken hebben met dat het voor jou moeilijk is om grenzen aan te geven. Ook kan het te maken hebben met jouw seksualiteit. How ever; het is van het grootste belang dat jij op weg gaat naar zelfkennis, een weg die jij grotendeels alleen aangaat door jouw sterke individuele karakter!!!!!!..
Evt. handwerk zul jij op een dag loslaten.
Jij gaat les geven!!!
Met respekt
Thomas