De moderne slaaf,
je word bijna 30... ineens besef je dat het rap gaat..
je kijkt eens goed rond om je.. en wat je ziet is te zot voor woorden.. wanneer ik een gesprek voer met de mensen rondom mij, voel ik en hoor ik alleen maar goede dingen.. vraag iemand wat belangrijk is in zijn leven. en de meeste antwoorden men gezin... mijn leven en alle vreugde erin.
als ik praat met de mensen, kom ik te weten dat iedereen het beste wil voor u, voor mij en voor iedereen.
is het dan niet raar dat mensen met papier, genoemd naar het woord geld, dat op de eerste plaats zetten.
is het niet raar dat een crimineel of een slecht persoon met geld en status aanbeden word.en een goede ziel dat zelf andere waarden heeft.. gemeden wordt.. dat de door god gezegende schone vrouwen zich verheven voelen en je geen blik gunnen omdat ze zich beter voelen... dat we tegenwoordig liggen te werken van 9 till 5 en nog moeten bijwerken om toe te komen niets meer te zeggen heeft...
waar is de vreugde, respect en liefde dat we allemaal meegekregen hebben bij onze geboorte... de liefde boven geld,
respect boven status, en een glimlach boven wantrouwen... etc
wat ik wil zeggen is, is het niet stilaan tijd dat we luisteren naar onze echte verlangens love, peace and harmonie ipv al die andere shit zoals geld macht en status...
al bij al ...
i send to you all... who like to recieve... love peace and harmonie.. because more, we dont need.. to be!!!