Hoi Denzil,
Ik vind het wel moedig van je dat je naar zo een Anime Cosplay gaat. Ik heb het ge-googled, want ik had er nog nooit van gehoord !
Ben je al geweest, en durfde iemand anders van je groep het ook te doen?!!
Ik wil best wat commentaar geven (hou je vast ;-)
De wil en het enthousiasme is er zeker, maar dan de rest. Je mist de juiste toon. Dit komt doordat je naar de muziek luistert terwijl deze wordt gezongen door de zanger en muziek die je hoort spelen. Dit geeft vervorming, want je hoort jezelf niet goed genoeg. Dit hoor je achteraf, en omdat je de originele zanger na wil doen, heb je wel in je hoofd hoe het hoort, maar hoe het eruit komt is toch net een beetje anders. Je spreekt soms in plaats van zingen: logisch, het nummer is snel. Dan wordt een goede uitspraak van Engels ook moeilijk.
Als ik jou dit nummer hoor zingen, zou ik het niet goed genoeg vinden, maar daarnaast merk ik wel een duidelijke "entertainer" in jou. Je bent je bewust van hoe je als persoon over komt. Als je spreekt, houdt het de aandacht vast, en het is spontaan. Je kan dingen overbrengen, zoals bijvoorbeeld een DJ doet dit op de radio, of een verslaggever. Zingen vind ik niet je sterkste punt, maar je stem daarentegen wel !
These were the results of the jury ;-)
Succes !
Groeten,
Bart