Loading...
nl

nico nico douga medley

Richie Richard
Richie Richard aug 16 '10
Hey hey,
Zoals emmy hier al weet, ben ik van plan om naar een Anime Cosplay te gaan. (google maar).
En ben ik van plan om met wat wedstrijden mee te doen en zowiezo voor de lol in het openbaar te zingen. Natuurlijk wil ik het wel een beetje goed doen, dus ik wil graag commentaar.

1 van de nummers dat ik met hopelijk nog iemand ga zingen, als mijn groep het durft, is nico nico douga. Verrekte lastig in je eentje, maar ik probeer het toch maar.

http://www.aniroad.net/denzil_nico_douga.wma

Ik raad je aan om je volume een beetje hard te zetten smile
Delen:
admin
admin aug 28 '10
Hoi Denzil,

Ik vind het wel moedig van je dat je naar zo een Anime Cosplay gaat. Ik heb het ge-googled, want ik had er nog nooit van gehoord !

Ben je al geweest, en durfde iemand anders van je groep het ook te doen?!!

Ik wil best wat commentaar geven (hou je vast ;-)

De wil en het enthousiasme is er zeker, maar dan de rest. Je mist de juiste toon. Dit komt doordat je naar de muziek luistert terwijl deze wordt gezongen door de zanger en muziek die je hoort spelen. Dit geeft vervorming, want je hoort jezelf niet goed genoeg. Dit hoor je achteraf, en omdat je de originele zanger na wil doen, heb je wel in je hoofd hoe het hoort, maar hoe het eruit komt is toch net een beetje anders. Je spreekt soms in plaats van zingen: logisch, het nummer is snel. Dan wordt een goede uitspraak van Engels ook moeilijk.

Als ik jou dit nummer hoor zingen, zou ik het niet goed genoeg vinden, maar daarnaast merk ik wel een duidelijke "entertainer" in jou. Je bent je bewust van hoe je als persoon over komt. Als je spreekt, houdt het de aandacht vast, en het is spontaan. Je kan dingen overbrengen, zoals bijvoorbeeld een DJ doet dit op de radio, of een verslaggever. Zingen vind ik niet je sterkste punt, maar je stem daarentegen wel !

These were the results of the jury ;-)

Succes !
Groeten,
Bart
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 29 '10
Tipje.....

de zang is er nog niet helemaal(soms wilde ik het meteen uitzetten... maar ik heb het toch verder geluisterd smilelaughwink)

wat ook kan helpen is; dat je met de achtergrond muziek meezingt in plaats van met de stem (* trouwens; soms juist tegen/of een geheel andere toon dan de achtergrond muziek erin goooien kan op zich ook mooi uitwerken... of nog meer op de stem intunen op jouw manier ... )

verder sluit ik mij aan bij Bart winksmile, maarrr er zit wel potentieel in als je de muziek verder doorgrond/luisterd/ voelt... en wat nog belangriiker is= meer zelfvertrouwen(+ je emotie) erin, dan is je stem namelijk emotioneler maar ook sterker..

ook losser, en dankan je er meer inleggen.....

~1stMoonofmars~
Richie Richard
Richie Richard aug 31 '10
Bedankt voor de reacties smile

Ik moet zeggen, dat dit nummer echt verrekte moeilijk is om te zingen, zeer zeker omdat het ongelooflijk snel is, constant van toonhoogte veranderd, van toonladder ritme etc etc. Aangezien het een medley mix is.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki