Loading...
nl

Foto van Nichea.

Debbie
Debbie aug 15 '10
Dag lieve mensen,

Ik heb hier al eens een foto van mij laten lezen, met een verbluffend resultaat.
Dit keer zou ik graag de foto van mijn hond willen laten lezen.
Ik heb mijn allerliefste meisje nog niet zo heel lang geleden moeten laten inslapen.
Máar, ik zit heel erg in tweestrijd.
Is dit de juiste keuze geweest?
Ondanks dat ze al aardig op leeftijd was, was ze tot die bewuste avond altijd een heel erg energiek, vrolijk hondje, altijd met haar balletje in de weer.
Het niet weten of dit een juiste keuze is geweest, doet mij ontzettend veel pijn.
Vandaar dat ik aan jullie wil vragen of jullie bij deze foto iets doorkrijgen.
Verder zal ik nog niet zoveel los laten over mijn meisje, ik wacht eerst jullie reacties even af.

In elk geval alvast ontzettend bedankt!



Groetjes!
Delen:
admin
admin aug 15 '10

Was er een speciale dwingende rede dat je ze toch liet inslapen?
weegde die rede op tegen haar nog energieke levenslust?

Als op de ene vraag Ja is.. kan de volgende vraag beantwoord worden.
En hier baseer je misschien je emotie op?
Voor de hond voelt het allemaal ok, als ik me op haar afstem. Zij was er aan toe.. het is goed. en ze heeft een fijne tijd gehad en echt genoten van haar leven. En is je dankbaar voor alles.
Het gaat in deze om jou emotie.. en het te verwerken,
veel sterkte, ik weet dat het niet makkelijk was om dit laatste voor je hond te doen.

liefs
Tinne
Debbie
Debbie aug 17 '10
Die bewuste avond begon ze zich ineens heel anders te gedragen, kon amper de bank op komen.
Toen ze eenmaal op de bank lag begon ze te rillen en zwaar ademen, en ook kreeg ze vreselijke krampen bij d'r maag in de buurt.
Dit was gewoon niet mijn meisje meer zoals ik haar kende.
Ik had er al rekening mee gehouden dat dit haar laatste avond kon zijn, en ben de hele tijd bij haar gebleven.
Ondertussen was de dierenarts gebeld, en gaf mij de keuze om tot de volgende ochtend te wachten met het risico dat ze de ochtend niet meer zou halen, of om even bij haar op 'bezoek' te gaan.
De keuze om naar de DA te gaan was snel gemaakt, want ik wist dat het fout zat.
Eenmaal daar gekomen, had ze rontgenfoto's gemaakt en zag dat er een 'bal' (ongeveer de grote van een appel) net onder haar ribben zat.
Dat wetende gaf ze mij een keuze, laten opereren, of laten inslapen.
De kans dat ze met deze leeftijd een operatie nog zou overleven was klein volgens haar.
Met die gedachte, en de gedachte dat ik haar niet verder wilde laten lijden, heeft mij tot het besluit gebracht om haar in te laten slapen.
Ze heeft immers een mooi leven gehad vol met liefde en plezier.
Maar tóch, betwijfel ik of ze de operatie wél had overleefd, die avond rond etenstijd was alles nog goed, met uitlaten was alles nog goed.. tot een uur of 11.
Ik was er zó van overtuigd dat ze nog een aantal jaren aan mijn zijde zou zijn.. maar helaas.
Desondanks weet ik dat ze het nu ook goed heeft, maar was toch even benieuwd wat er uit haar foto zou komen.

In elk geval bedankt Tinne!

Veel liefs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki