Loading...
nl

Anne: Wie wil mijn foto lezen??

Wendy's
Wendy's feb 13 '07
misbruik denk ik, en denk ook niet dat het leuk is om dit op een openbaar forum neer te zeggen.. wat mijn gevoel nog meer zegt
Thomas A
Thomas A feb 13 '07
Ik heb absoluut geen misbruik gezien. Toch denk ik dat Anne er een reden voor heeft om te vragen of iemand iets kan zien, wat haar ver-leden betreft.

Ik heb er overigens alle respect voor als mensen sommige aspekten niet met een ieder willen delen.

wie weet.........

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '07
Hoe zit het eigenlijk bij jou anne? Wil je het nu juist wel of niet delen?
Anne
Anne feb 14 '07
Hej hoi allemaal :)
De reden dat ik het vroeg of jullie wat konden zien van me verleden dat is omdat ik nieuwsierig was van wat ik toen heb meegemaakt nu nog steeds bij me is zeg maar en of dat dan aan mij te zien was. Hoe mensen tegen mij aankijken.
Omdat als ik mensen in het echt zie weet ik soms wel dingen over het verleden van hun. Verder wil ik het wel met jullie delen maar het is nogal een verhaal :)
XxX aNNe
Acheliah
Acheliah feb 14 '07
Ben best benieuwd Groetjes Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 15 '07
Ik zou daar dan een ander topic voor openen ;). Om je vraag te beantwoorden, ik zie in het heden geen probleem meer dat jou van het verleden vasthoud. Dat is ook in mijn lezing volgens mij al gezegd. Daarnaast begrijp ik ook dat jij het een plek hebt gegeven na wat ik van je gelezen heb.
Anne
Anne feb 15 '07
Oke nims:)
Dat was gewoon mijn vraag wat ik wilde weten ;)
als ik mijn verhaal wil vertelle hier dan open ik zker een nieuw topic;)
XxX aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '07
Mooi :). Waarom zou je toch naar de bekende weg vragen ;). Om je onzekerheid weg te nemen?
Anne
Anne feb 16 '07
Nee nims ik ben niet onzeker.
Over mezelf niet over niks :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 17 '07
Dan blijft de vraag dus nog staan ;). Waarom vraag je naar de voor jou bekende weg?
Anne
Anne feb 17 '07
Nims je bent wel aanhoudend :)
Ik ga hier verder niet meer op reageren de antwoorden vind je wel terug op de vorige pagina's
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420