Loading...
nl

Anne: Wie wil mijn foto lezen??

Acheliah
Acheliah feb 10 '07
Tuurlijk niet ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 10 '07
Nee echt niet.
Acheliah
Acheliah feb 10 '07
Was geintje :p
Thomas A
Thomas A feb 10 '07
De wereld.

Ik draag uit!!..

Mensen

Moedeloos!!

Ziel

De wereld waarin wij leven is voor jou soms een heel vreemde. Vanuit jouw eigen rechtschapenheid kun je niets met de wantoestanden om je heen. Eigenlijk zou jij wanneer dit binnen je vermogen zou liggen daar onmiddellijk iets aan willen doen. Geen punt waar het jouw eigen leven betreft, daar zorg je wel voor dat daar geen wantoestanden zijn en daarmee is gelijk het belangrijkste ook gedaan!!!!!..
Als iedereen dit deed?

Je hebt de aspiratie iets voor deze wereld te willen betekenen!!!!. ga je weg, het gaat je lukken ook.

“Ik draag uit!..”. Ik zie in jou een beetje de mens die iets gaat leren en dit vroeg of laat uit gaat dragen. Je hebt meerder begaafdheden die jou hiertoe in staat stellen. Jouw motoriek is prima tot zeer verfijnd, je hebt een goed gevoel voor sferen en kleuren, muziek, mensen, mode, kunst, enz. Zuiverheid is er bij jou veel aanwezig. Als jij met muziek aan de gang zou hoor jij elke niet zuivere noot. Zing jij? Andere beetje maffe vertoningen? Ik zie jou tegenover mensen iets brengen n.l.

Mensen om je heen hebben betekent contact maken of niet. Jij bent niet iemand van oppervlakkigheid, dus stel je best hoge eisen. Daar tegenover heb je ook veel te bieden dus is dat niet gek. Je doet echt moeite om iemand te be-grijpen en vindt niet snel iets van de ander gek en toon je altijd respect. Een gesprek hoeft niet altijd zwaar te zijn, maar je gaat het ook niet uit de weg. Je vindt het prettig je goed te kunnen spiegelen, maar het is geen noodzaak om met jou te kunnen communiceren.
Mensen doen regelmatig een beroep op je omdat ze je kennen als betrouwbaar en omdat je toegewijd bent. Je hebt veel mededogen voor nood in jouw omgeving en mensen kloppen nooit voor niets bij jou aan.
Jij kunt zijn als een krachtige eik om onder te schuilen!!!!

Moedeloosheid; soms denk ik. Als je even niet meer weet waarvoor het allemaal gedaan moet worden en dan haalt ook je jas de kapstok niet!!!. Laat je er niet door meeslepen en vertrouw er op dat alles goed komt. Hoewel je best een helder iemand bent, ben je soms slordig. Je excuus is dan de drukte in je hoofd. Is ook niet erg zolang je je sleutels maar terug kunt vinden toch? Maar wees niet lui waar het jouw eigen zaken betreft, geen excuus is goed genoeg om iets te verzaken.

Het is voor jou allang geen vraag meer; we hebben gewoon een ziel en jij luistert daar meestal heel goed naar. In al jou door anderen genoemde dagdromerijen, sta jij goed met je ziel in contact. Deze zal je hierdoor goed voorgaan en al jouw vragen beantwoorden. Je hoeft daar verder geen extra dingen voor te doen dan vertrouwen te hebben en bij jouw gevoel te blijven totdat anders handelen gevraagd wordt!!!!

Met respect

Thomas
Anne
Anne feb 11 '07
Hoi thomas leuk dat je me foto wilde lezen :)

De wereld.

Ik draag uit!!..

Mensen

Moedeloos!!

Ziel

De wereld waarin wij leven is voor jou soms een heel vreemde. Vanuit jouw eigen rechtschapenheid kun je niets met de wantoestanden om je heen. Eigenlijk zou jij wanneer dit binnen je vermogen zou liggen daar onmiddellijk iets aan willen doen. Geen punt waar het jouw eigen leven betreft, daar zorg je wel voor dat daar geen wantoestanden zijn en daarmee is gelijk het belangrijkste ook gedaan!!!!!..
Als iedereen dit deed?
Dit klopt helemaal ik vind de wereld waar we in leven een hele raare in mijn eigen leven zorg ik ervoor dat ik geen wantoestanden heb

Je hebt de aspiratie iets voor deze wereld te willen betekenen!!!!. ga je weg, het gaat je lukken ook.
Ja klopt ook ik heb het gevoel om iets neertezetten iets te bereiken in deze wereld waar iedereen van kan zien dat ik iets heb bereikt. Ik wil graag een eigen winkel beginnen ik ben daar nu ookal redelijk meebezig met diplomas ervoor te halen enzo en ik heb er gewoon een goed gevoel over maar ik ben nog niet uitgedacht over mijn plan als ik alles op een rij heb kan ik echt beginnen

“Ik draag uit!..”. Ik zie in jou een beetje de mens die iets gaat leren en dit vroeg of laat uit gaat dragen. Je hebt meerder begaafdheden die jou hiertoe in staat stellen. Jouw motoriek is prima tot zeer verfijnd, je hebt een goed gevoel voor sferen en kleuren, muziek, mensen, mode, kunst, enz. Zuiverheid is er bij jou veel aanwezig. Als jij met muziek aan de gang zou hoor jij elke niet zuivere noot. Zing jij? Andere beetje maffe vertoningen? Ik zie jou tegenover mensen iets brengen n.l.
Ik heb zker een zeer verfijnd motoriek en een goed gevoel voor sferen en kleuren als ik ergens binnenkom voel ik altijd de sfeer hangen net zoals ik voel hoe mensen zijn. Ik vind kunst ook zeer interessant omdat ik zelf natuurlijk ook teken verder hou ik erg van muziek verschillende stylen. Maar thomas ik zing niet ook nooit geprobeerd ook. Dus dat vind ik wel apart dat je daarmee komt.

Mensen om je heen hebben betekent contact maken of niet. Jij bent niet iemand van oppervlakkigheid, dus stel je best hoge eisen. Daar tegenover heb je ook veel te bieden dus is dat niet gek. Je doet echt moeite om iemand te be-grijpen en vindt niet snel iets van de ander gek en toon je altijd respect. Een gesprek hoeft niet altijd zwaar te zijn, maar je gaat het ook niet uit de weg. Je vindt het prettig je goed te kunnen spiegelen, maar het is geen noodzaak om met jou te kunnen communiceren.
Mensen doen regelmatig een beroep op je omdat ze je kennen als betrouwbaar en omdat je toegewijd bent. Je hebt veel mededogen voor nood in jouw omgeving en mensen kloppen nooit voor niets bij jou aan.
Jij kunt zijn als een krachtige eik om onder te schuilen!!!!
Mensen om je heen hebben betekent contact maken of niet. Klopt helemaal ik voel met wie ik wel en geen contact wil maken en wat mij goed doet daarom zijn mijn eisen erg hoog verder laat ik daarbij iedereen in zijn waarden. Verder klopt het gewoon precies wat je nog meer schrijft

Moedeloosheid; soms denk ik. Als je even niet meer weet waarvoor het allemaal gedaan moet worden en dan haalt ook je jas de kapstok niet!!!. Laat je er niet door meeslepen en vertrouw er op dat alles goed komt. Hoewel je best een helder iemand bent, ben je soms slordig. Je excuus is dan de drukte in je hoofd. Is ook niet erg zolang je je sleutels maar terug kunt vinden toch? Maar wees niet lui waar het jouw eigen zaken betreft, geen excuus is goed genoeg om iets te verzaken.
mmm ja klopt ook wel. Soms heb ik echt teveel aan mijn hoofd. Er zijn dingen die altijd aanwezig zijn bij mij thuis en daar moet ik elke dag meeleven plus ik heb nogal wat dingen meegemaakt vroeger in mijn jeugd wat altijd nog een rol erbij speelt maar vooral hoe het er nu voorstaat. Daarom is het soms lastig voor mij maar ik vertrouw er altijd op dat alles goed komt omdat mijn gevoel dat zegt.

Het is voor jou allang geen vraag meer; we hebben gewoon een ziel en jij luistert daar meestal heel goed naar. In al jou door anderen genoemde dagdromerijen, sta jij goed met je ziel in contact. Deze zal je hierdoor goed voorgaan en al jouw vragen beantwoorden. Je hoeft daar verder geen extra dingen voor te doen dan vertrouwen te hebben en bij jouw gevoel te blijven totdat anders handelen gevraagd wordt!!!!
Het is voor jou allang geen vraag meer; we hebben gewoon een ziel en jij luistert daar meestal heel goed naar.Klopt helemaal! Dit heb ik altijd al gehad sinds klein kind geweest te zijn is het altijd nog bij mij gebleven. Dit vind ik ook 1 van de belangrijkste dingen naar je ziel luisteren

Met respect

Thomas
Thomas dankje wel dat je me foto hebt gelezen! Vond het leuk :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '07
Hele goede lezing Thomas :)ook jij wordt steeds beter!

We hebben hier een duidelijke winnaar ;).
Anne
Anne feb 11 '07
Hahah jullie met je wedstrijdjee :p
Maar ik vind wel dat ik de winnaar eigenlijk mag aanwijzen..want ik weet welke het beste klopte :p
Acheliah
Acheliah feb 11 '07
Wil je het vertellen zonder iemand voor zijn hoofd te willen stoten maar meer zodat ze er van kunnen leren :)Of vinden de anderen dat niet goed

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
Ik ben wel benieuwd wie jij aanwijst :). Dus laat maar horen haha.
Anne
Anne feb 11 '07
hah dinie zowiezo ben ik niet iemand die iemand tegen ze hoofd gaat stoten :p
Persoonlijk vind ik dat thomas het dichts erbij zat hoe ik ben.. :)

Maar even nog een vraagje wat ik wel vind is dat jullie alle 3 niks hebben gezegd over mijn verleden...kunnen jullie dat niet zien??
Acheliah
Acheliah feb 11 '07
Lieverd ik kan geen foto lezen dat zo ie zo ik heb het 1 keer gedaan op goed geluk ik ben niet rustig genoeg denk ik.

Liefs Dieneke
Anne
Anne feb 11 '07
Hej dieneke geeft tog niet dat je geen foto kan lezen ieder zijn eigen dingetjess :)
Misschien als je je wel concentreert dat het wel lukt omdat het je tog een keer is gelukt :)
XxX aNNe
Acheliah
Acheliah feb 11 '07
Wie weet ik zal wel eens een keer mijn best doen ;)Weet je wat ik zo grappig vindt ik kreeg vandaag mijn week horoscoop binnen en meestal klopt die wel. er stond :p

Van 12-2-2007 tot en met 18-2-2007

Je lijkt te ontdekken dat er een spirituele dimensie is, waarvan je het bestaan tot op heden niet hebt vermoed. Je kunt daarmee gevoelsmatig veel meer opbrengen voor de mensen uit jouw omgeving. Je verplaatst je gemakkelijker in een ander en je kunt zaken van uit diens gezichtspunten zien. Je voelt je wellicht aangetrokken tot de mystiek en het is zelfs niet uitgesloten dat jij paranormale verschijnselen gaat meemaken. Hoe de situatie verder ook is, ten aanzien van anderen ben je weinig egocentrisch en nog minder egoïstisch. Je helpt hen zonder enige wederdienst te verwachten en met name dat maakt te tot een plezierig mens. De levensloop trekt de komende week jouw aandacht, maar je ziet er niets in.

Grappig toch Liefs Dieneke
Thomas A
Thomas A feb 11 '07
Mij is wel jouw iets ingehouden glimlach opgevallen, maar kon deze niet goed traceren. Is het zo dat jij in het verleden met een misbruik situatie te maken hebt gehad, dan heb jij deze verdomd goed weten te ontrafelen en een plek weten te geven. Er is namelijk wel te zien dat jij geen heel grote pijn bij je draagt. Dat is wat anders dan bij niet geheelde traumatische ervaringen, die zich door heel de gevoelswereld van een mens heen kunnen vreten en dat zie ik bij jou echt niet.

Ik krijg het overigens nooit voor elkaar om een heel compleet plaatje weer te geven in woorden. het lukt me gewoon niet om zolang in de afstemming te blijven, maar ook omdat ik toch voorzichtig wil zijn in wat ik schrijf. Ik ben er immers nooit bij als de lezing gelezen wordt.

Thomas
JulienMoorrees
Hoi Anne,

Ik kijk meestal nooit naar iemands verleden als ik een foto lees. Ik probeer altijd te zien hoe iemands persoonlijkheid op het moment is, en niet zozeer hoe deze gekomen is. Ik kan wel eens kijken of ik iets uit je verleden kan halen. Toch vraag ik me af waarom jij aan dit pijnlijke verleden opnieuw herinnerd wilt worden. Is er nog iets dat je moet loslaten dat recentelijk weer bij je boven is gekomen?

Ik heb het idee dat het iets met fysiek geweld te maken heeft. Was er ook alcohol in het spel waardoor je dit is aangedaan? Ik heb wel een idee, en heb een plaatje in mijn hoofd, maar ik weet niet zo goed waar dit plaatje vandaan komt. Ik kijk niet zo vaak in iemands verleden, dus geen idee of het plaatje hetgeen is dat bij jou hoort.

Julien.
Acheliah
Acheliah feb 11 '07
Ik krijg ook agressie door waarom weet ik niet
Anne
Anne feb 12 '07
Hoi dinie ...ja leuk zo weekhoroscoop :)klopt het wel?? meestal??
Krijg je als je naar mijn foto kijkt agressie door?? zo agressief ben ik niet :p
Anne
Anne feb 12 '07
Heej Nims..
Nee heeft niks met fysiek geweld te maken of alchol of zoiets :)
Maar ik vroeg het me alleen af hoe het bij foto lezen gaat of je dan ook dingen ziet van het verleden van iemand.
Ikzelf als ik iemand ontmoet in het echt zeg maar dan weet ik soms ook of er iets gebeurt is in zijn verleden waarom hij nu zo is.
Maar je mag altijd proberen om te kijken wat je kan zien van mijn verleden.
Waarom ik aan dit pijnlijke verleden opnieuw herinnerd wilt worden dat vroeg je je af...zo pijnlijk is het niet meer voor me..ik heb er veel van geleerd en ben dankbaar voor want nu weet ik meer van mezelf dan ooit daar voor. Het had zo moeten zijn. :)ookal was het toen niet leuk

XxX aNNe
Acheliah
Acheliah feb 12 '07
Nee ik bedoel niet jij zelf agressief maar iets meegemaakt met agressie dat kreeg ik door maar kan er ook naast zitten kan namelijk volgens mij niet eens foto lezen.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '07
Nou blijkbaar kan ik niet echt in iemands verleden kijken. Ik denk ook niet dat het veel zin heeft om verder te gaan raden. Misschien dat iemand anders het eens wil proberen?
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420