Hallo, ik weet niet echt waar ik mijn bericht moest zetten, dus doe ik het hier maar.
Enkele jaren geleden (ongeveer 8 jaar geleden) was ik op een dag echt heel erg triestig en vroeg me telkens af waarom ik zoveel op jonge leeftijd moest meemaken. Toen voelde ik de aanwezigheid van een vrouw. Die vertelde dat ik een sterrekind ben en dat ik speciaal ben. Ze zei me dat dat de reden was van mijn (tot nu toe) moeilijke leven. Ik was toen 10 jaar, dus ik begreep het helemaal niet goed. Ik vond dat wel leuk, maar vertelde het aan niemand. Tot ik een paar jaar later in een tijdschrift een brief las dat een jong meisje via een medium had geschreven. Ze vertelde in de brief aan haar moeder dat ze een sterrekind was en haar niet begrepen voelde. Ze wilde dood om terug naar haar thuis te gaan. Toen ik dat las snapte ik dat er nog zo'n mensen zijn en ik heb het toen tegen mijn ouders gezegd. Sinds kort ben ik verder beginnen opzoeken hierover, maar het probleem is dat ik er zelf moeilijk mee kan omgaan. Ik wil zo graag 'normaal' zijn en probeer daar ook alles aan te doen. Soms denk ik ook dat ik een lichte vorm van autisme heb, maar er is nog niet veel gekend over autisme bij meisjes/vrouwen.
Ik weet niet of iemand me hierbij echt kan helpen, maar ik had het gevoel dat ik het hier moest plaatsen.
Groetjes
Lienneke
Hoi, lieve Lienneke,
toen ik ongeveer 10 jaar was, had ik ook een contakt met een mannelijk wezen ( oude grijze wijze figuur).
Die was bij me om af en toe de wereld om me heen begrijpelijker te maken.. ik begreep van deze aarde en de mensen niets. verstond hun reactie niet, hun denken niet, hun handlen niet, hun gevoel niet.. en ik weet dat het heel lastig is om ergens een persoon te vinden die jou in jouw gevoel van niet-thuishoren begrijpt. Maar ze zijn er, en je vind ze dus uiteindelijk wel hoor, heel zeker..
Als je een analyse laat maken door mensen, dan krijg je antwoorden als ' autisme ' e.d. en dat komt omdat diegene die de analyse maakt, het vanuit zijn/haar menselijke normen en waarde bekijkt, die als standaart normaal worden beschouwd. Alles wat daar dan buiten valt, krijgt noemer. Als jij je goed voelt daarbij is dat best ok, hoor. Het kan soms helpen... om je meer thuis te voelen hier op aarde.
toen ik ongeveer 33 jaar - en dus al die tijd heel bedroeft, ongelukkig en het idee dat ik was mislukt omdat andren altijd zo teleurgesteld waren omdat ik me niet als een normaal mens gedroeg, en me niet met menselijke dingen bezig hield, maar met de Cosmos,m'n vrienden , m'n thuis
enerzijds, maar er een rampcenario van m'n eigen mensenleven had gemaakt , en verschillende foute mensen was tegengekomen ook nog -
dus toen ik die leeftijd had, vertelde de Cosmos mij, hoe bijzonder ik ben en hoe speciaal, en hoe bewonderend ze naar me keken, en hoe spiritueeel ik wel was, en hoeveel mooie en goede dingen ik wel allemaal deed.
Ik stond ervan verstomd, dat men vanuit de lichtwereld waar ik vandaan kom, men zo goedkeurend naar me keek, en me aanmoedigde om door dingen heen te gaan. Ik werd gesteund, en ze begrepen me, ze weten wie ik ben, en waar ik doorheen moest (mocht én kon) en dat was zo verschillend met de teleurstellende mensen rondom me.
Ik zag de andere energie nu heel duidelijk, en voelde ze steeds rondom me...Ik begreep ook meer en meer waarom de zeer moeilijke situatie's in m'n leven gebeurden. Ik kon het meer zien, vanuit het Goddelijke niveau, vanuit de Bron, de lichtkant van het bestaan.
Natuurlijk bleef ik worstelen met het gevoel van graag goedgevonden te worden, zoals ik ben..
Maar de omgeving (ouders, vrienden van toen, kennissen en mensen) begrepen niet dat dit verlangen om te mogen en kunnen zijn wie ik ben , veel meer inhoudt dan simpelweg zoals zij het noemen een 'onzekerheid om gewoon jezelf te zijn". Met andere woorden, ze vulden mijn verlangen in, naar hoe zij mijn wens begrepen.
En naarmate de tijd vordert, kon ik begrijpen en aanvaarden, dat m'n omgeving alleen maar konden antwoorden, op dagene wat ze zelf waren.. het andere van mij konden ze niet zien. Ook al toonde ik mezelf .. zoals ik ben!
Je bent op een mooie weg, ik zag je foto.. en je bent heel lief. Heel bijzonder, en je mag je sterken in je aura. En je meer gronden. Je hebt inderdaad een taak hier, en dan heb je sterk te wezen, om die te volbrengen..
dat is tevens één van de redenene waarom je (en ik ook en ook vele anderen) moeilijke situatie's in het leven aangeboden krijgen.. juist om een sterkte te ontwikkelen.
Ik volg je al een tijdje hoor, en groet je in liefde,
veel liefs
Tinne