Loading...
nl

wat betekent dit?

charythepooh
charythepooh aug 14 '10
Lenormand kaarten geven me dit antwoord op mijn vraag.

-verleden; Roede;

-heden; zeisen

-toekomst; weg....

het verleden begrijp ik maar het heden en de toekomst begrijp ik niet wat ze bedoelen met hun tekstje?

HELP IEMAND???
Delen:
admin
admin aug 14 '10
Als je wilt Chary (ik maak het even korter hoor) wil ik wel een legging voor je doen.
Niet vandaag want ik ben zo langzamerhand gebroken van het spitten in de voortuin.
Ik kan je de Lenormand kaarten niet uitleggen want die ken ik niet.
Voor Helma heb ik ooit een zigeunerlegging gedaan, die zou ik wel voor je willen doen.
je wil zoooo graag.. laugh
Ik zeg er wel bij dat ik dit niet vaak zomaar doe, maar om de een of andere reden voelt het goed om hem voor jou te leggen.
Vraag niet naar baby's, liefde's en zo, want toekomst voorspellen doe ik niet, maar ik kan je wel verder helpen met waar je nu staat.
charythepooh
charythepooh aug 14 '10
graag karin, natuurlijk zou ik dit natuurlijk willen weten allemaal, maar op dit moment sta ik open voor alle kaartleggingen smile

alvast bedankt!!
admin
admin aug 14 '10
Houd het op twee dagen en dan heb ik de legging voor je klaar.
admin
admin aug 16 '10
Chary,

Eerst even een korte uitleg smile

Bij de tarot gaat het om de bewustwording van het onbewuste.
Ieder mens heeft momenten dat hij of zij persoonlijke vragen heeft, maar niet bij de antwoorden kan komen.
het antwoord zit in je. maar je kunt er even niet bij.
De tarot is een beproefd hulpmiddel om die antwoorden te vinden.
het gaat daarbij om zaken als relaties, werk, gezondheid en zelfontplooiing.

Tarot is een hulpmiddel bij het brengen van die boodschappen, het is een orakel en kan GEEN toekomst voorspellen, het verwijst naar mogelijkheden en keuzes.



Vele adellijke dames waren regelmatig klant bij deze zigeuner-kaartlegster-waarzegsters, vooral als ze in penibele situaties verkeerden en velen van deze dames kregen antwoord op hun vragen en konden verder met het leven dat zij leidden in hun kringen waar niemand van kaartleggen had gehoord, maar waar bijna iedere dame wel eens een kaartlegster had bezocht.

De *toverspreuk* van de zigeuners,

Zeven kaarten in een waaier,

Kaart1 dit ben jij in dit leven
kaart2 dit wil jij een ander geven
kaart3 dit vervult je met angst en beven
kaart4 dit is iets wat je na wilt streven
kaart5 zo zul je het gaan beleven
kaart6 dit zal de toekomst je geven
kaart7 dit zal voor altijd aan je kleven
admin
admin aug 16 '10
Kaart 1
Dit ben jij in dit leven,

Bekers 2:

Liefde, het water der aantrekking,


Gevoel is voor jou heel erg belangrijk, je bent een dromertje.
Je hebt een enorm liefdevolle relatie, met je partner maar ook met jezelf.
Dit kan een verbinding zijn die al lang geleden is afgesproken (even een kleine kanttekening dat er ook een nieuwe ontmoeting in het verschiet kan liggen)
Je staat voor emotionele keuzes momenteel, kijk in je hart en volg je gevoel.

Kaart 2
Dit wil je een ander geven,

Zwaardenkoning:

De vader der kennis.



Je doorziet veel dingen en verandert die dan weer ten goede.
Je bent heel gewetensvol in je doen en laten, je bent iemand die goed nadenkt voor ze iets doet of zegt.
Je kunt heel koppig zijn, heel emotioneel.
Je bent vastberaden en hebt heel veel durf, je zal anderen gerust vertellen als ze iets doen wat in jouw ogen echt niet kan.


Kaart 3
Dit vervult je met angst en beven

Zwaarden 2
De geest van het evenwicht,



Je hebt moed nodig om besluiten te nemen, geloof me die heb je meer dan genoeg, zie de kaart hierboven maar smile
Ik voorzie problemen in de relatiesfeer, ruzie en strijd.
Je kan je moeilijk hechten doordat je emoties met je op de loop gaan soms.
Deze kaart staat voor vrede, je wil graag onuitgesproken dingen wel besproken zien, ga ervoor!
Als je niet waagt win je ook niet en zo voorkom je dat het maar blijft malen in je hoofd.



Kaart 4
Dit is iets wat je na wilt streven,

Zwaarden 8
De rusteloze geest



Je bent heel erg in de war de laatste tijd, je bent onrustig en je voelt je opgejaagd.
Het word tijd om bepaalde angsten te gaan overwinnen, je bent gebonden door persoonlijke angsten, er is iets wat jou enorm blokkeert.
Ga daar mee aan de slag voordat deze angsten zich zo gaan vastzetten dat je daardoor je gezondheid misschien uit het oog verliest.
Dan vinden mensen je maar sentimenteel, maar gooi het eruit.


Kaart 5
Zo zul je het gaan beleven,

Staven 2
De vlam van de wil



Doorzettingsvermogen, wilskracht, je zult versteld staan van jezelf.
Creativiteit is voor jou misschien een manier om dingen uit het verleden te gaan verwerken.
Door kracht kun je bergen verzetten.
Pas op niet te vervallen in melancholie, pak jezelf gelijk op als je dat aan voelt komen.
Laat je niet door anderen van je plannen afhouden.


Kaart 6,
Dit zal de toekomst je geven

The chariot (zegewagen)

Innerlijke onzekerheden kunnen overwonnen worden als men zelf in balans is.



Deze kaart verteld je dat je niets cadeau krijgt zonder er hard voor te werken.
Je gaat de kloof tussen denken en voelen overbruggen, je gaat de kracht in jezelf ontdekken, je kunt het!

Kaart 7
Dit blijft voor altijd aan je kleven,

De ster:

Verbrandt je gedachten zoals de Phoenix,


Nieuwe kansen, hoop op succes.
Deze kaart brengt hoop in donkere tijden, je zult weer gaan stralen en als het je lukt om je angsten te overwinnen zul je je sterker voelen dan ooit.
ga ervoor meissie, je bent het meer dan waard!

Dit was het zover, als we samen rond de tafel hadden gezeten hadden we waarschijnlijk veel langer doorggegaan.
Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen helpen met deze legging.

xx

Karin
charythepooh
charythepooh aug 18 '10
Allereerst een grote bedankt om deze kaarten vr mij te lezen,

er staat heel veel waarheid in, buiten een half iets!:p

Kaart 1: Emotionele keuzes, dit is de nagel op de kop slaan smile
Ik sta voor een hele emotionele en gevoelige keuze namelijk IVF starten om een kans te maken op een kindje van ons.

Kaart 2: Hier klopt een deel niet: Ik denk NIET na voor ik iets zeg, en ben heel impulsief in wat ik zeg!! in mijn doen, daar denk ik soms over na, grote beslissingen denk ik wel goed over na, kopen doe ik heel impulsief zonder nadenken, maar dit alles is dan nog eens te zien bij wie en in welke omstandigheden, mensen die ik door en door ken, krijgen de impulsiviteit te zien van mij en mensen die ik maar sporadisch zie ben ik heel voorzichtig mee met hoe ik iets zeg. ik ben wel altijd bang voor hun tegenreactie, en zou soms zwijgen om dit te voorkomen.
dus dit puntje is wat tegenstrijdig smile

Wat wel klopt is dat ik heel veel durf heb;
ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en had de maand erop terug kans erop dus moest ik kiezen of we er terug voor gingen, en ik heb elke kans tot nu toe al meegenomen, ongeacht wat de risico's waren, niet dat ik dan wel geen schrik heb hoor, maar toch ga ik non-stop door.
ik heb ook schrik voor de ivf-procedure, en toch ga ik hiervoor!
ik heb ook zonder problemen mijn job opgegeven om terug naar school te gaan...
dus durf??? ja zeker!

Kaart 3; Moed nodig om besluiten te nemen, ik zoek moed ja, maar een keertje het in mijn hoofd zit moet alles of iedereen wijken hiervoor, dan geef ik niet meer af!!!
problemen in de relatiesfeer; hier hoop ik dat je mis bent, ik heb een pracht van een man die erg veel geduld met mij en mijn hormonen heeft, en ik maak het hem soms erg moeilijk en besef te weinig hoe goed hij wel voor me is. zou die problemen en strijd ook op de IVF kunnen gaan slaan??
Wie niet waagt die niet wint, is mijn levensmotto.
ik waag nu de ivf en de lessen, en hoop deze beiden te winnen.... smile

Kaart 4; erg in de war, onrustig en opgejaagd, ja dit klopt wel heel erg.... ik heb grote beslissingen genomen, en zoals ik eerder zei moet alles hiervoor wijken, en kan het dan niet rap genoeg gaan allemaal, met als gevolg dat ik extreem ongeduldig ben en elke maand ik niet zwanger ben heel teleurgesteld ben, en ik kan mezelf maar niet veranderen op dit gebied, hoe zeer ik ook probeer...
Bepaalde persoonlijke angsten blokkeren me, hier denk ik aan mijn BBZ en mijn miskraam, ik ben bang de moment ik terug zwanger zal zijn dat het terug verkeerd gaat lopen....

Kaart 5; Creativiteit is voor mij een manier om dingen uit het verleden te gaan verwerken...
dit is inderdaad juist, ik ben heel creatief, en kan me uren bezig houden met prutsen, en ben al een eindje aan het broeden op een project om mijn BBZ en MK achter me te laten...

Kaart 6; Niets cadeau zonder er hard voor te werken, dit zal ook weer op mijn kinderwens slaan zeker? deze les heb ik nu toch al wel goed geleerd hoor! frownmss slaat dit ook op een goede job, waarvoor ik nu ga studeren!

Kaart 7; nieuwe kansen, hoop op succes, ik hoop inderdaad nu met de nieuwe kans op ivf dit succes zal brengen!

Weer stralen, mijn angsten overwinnen en sterker te voelen dan ooit tevoren, is mijn droom, maar helaas lukt dit me precies maar niet! ik kan zo moeilijk het verleden achter me laten, en voel dat ik dit nog erg meedraag. ik merk het in wie ik ben, hoe ik me profileer, en hoe ik me gedraag...


dus karin, bijna alles klopt!
ik hoop dat de nieuwe kansen mij succes mogen brengen, maar niets is belangerijker dan mijn man en mijn relatie en ik moet dit goed onthouden, zodat ik dit zelf niet verleer!!!

bedankt karin voor deze mooie ontroerende lezing!
admin
admin aug 18 '10
Niets cadeau zonder ervoor te werken slaat eigenlijk op alles Chary, het kan op je relatie slaan, op je studie, op je kinderwens.
Zie elke dag, desnoods elke minuut als een nieuw begin.
Dat verleden heeft tijd nodig, stapje voor stapje, Keulen en Aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd.

Heel erg graag gedaan Chary!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki