Kaart 1
Dit ben jij in dit leven,
Bekers 2:
Liefde, het water der aantrekking,
Gevoel is voor jou heel erg belangrijk, je bent een dromertje.
Je hebt een enorm liefdevolle relatie, met je partner maar ook met jezelf.
Dit kan een verbinding zijn die al lang geleden is afgesproken (even een kleine kanttekening dat er ook een nieuwe ontmoeting in het verschiet kan liggen)
Je staat voor emotionele keuzes momenteel, kijk in je hart en volg je gevoel.
Kaart 2
Dit wil je een ander geven,
Zwaardenkoning:
De vader der kennis.
Je doorziet veel dingen en verandert die dan weer ten goede.
Je bent heel gewetensvol in je doen en laten, je bent iemand die goed nadenkt voor ze iets doet of zegt.
Je kunt heel koppig zijn, heel emotioneel.
Je bent vastberaden en hebt heel veel durf, je zal anderen gerust vertellen als ze iets doen wat in jouw ogen echt niet kan.
Kaart 3
Dit vervult je met angst en beven
Zwaarden 2
De geest van het evenwicht,
Je hebt moed nodig om besluiten te nemen, geloof me die heb je meer dan genoeg, zie de kaart hierboven maar
Ik voorzie problemen in de relatiesfeer, ruzie en strijd.
Je kan je moeilijk hechten doordat je emoties met je op de loop gaan soms.
Deze kaart staat voor vrede, je wil graag onuitgesproken dingen wel besproken zien, ga ervoor!
Als je niet waagt win je ook niet en zo voorkom je dat het maar blijft malen in je hoofd.
Kaart 4
Dit is iets wat je na wilt streven,
Zwaarden 8
De rusteloze geest
Je bent heel erg in de war de laatste tijd, je bent onrustig en je voelt je opgejaagd.
Het word tijd om bepaalde angsten te gaan overwinnen, je bent gebonden door persoonlijke angsten, er is iets wat jou enorm blokkeert.
Ga daar mee aan de slag voordat deze angsten zich zo gaan vastzetten dat je daardoor je gezondheid misschien uit het oog verliest.
Dan vinden mensen je maar sentimenteel, maar gooi het eruit.
Kaart 5
Zo zul je het gaan beleven,
Staven 2
De vlam van de wil
Doorzettingsvermogen, wilskracht, je zult versteld staan van jezelf.
Creativiteit is voor jou misschien een manier om dingen uit het verleden te gaan verwerken.
Door kracht kun je bergen verzetten.
Pas op niet te vervallen in melancholie, pak jezelf gelijk op als je dat aan voelt komen.
Laat je niet door anderen van je plannen afhouden.
Kaart 6,
Dit zal de toekomst je geven
The chariot (zegewagen)
Innerlijke onzekerheden kunnen overwonnen worden als men zelf in balans is.
Deze kaart verteld je dat je niets cadeau krijgt zonder er hard voor te werken.
Je gaat de kloof tussen denken en voelen overbruggen, je gaat de kracht in jezelf ontdekken, je kunt het!
Kaart 7
Dit blijft voor altijd aan je kleven,
De ster:
Verbrandt je gedachten zoals de Phoenix,
Nieuwe kansen, hoop op succes.
Deze kaart brengt hoop in donkere tijden, je zult weer gaan stralen en als het je lukt om je angsten te overwinnen zul je je sterker voelen dan ooit.
ga ervoor meissie, je bent het meer dan waard!
Dit was het zover, als we samen rond de tafel hadden gezeten hadden we waarschijnlijk veel langer doorggegaan.
Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen helpen met deze legging.
xx
Karin