Loading...
nl

Maurice, Foto lezen

Maurice
Maurice aug 12 '10
Wie zou er mijn foto kunnen lezen? Ik ben benieuwd wat jullie zien.



Delen:
taro
taro aug 13 '10
Hoi Maurice,

Je bent een verlegen, voorzichtige persoonlijkheid.
Je wilt wel eens op de achtergrond verdwijnen.
Je mag je best meer laten horen want je hebt aardig wat wijsheid in je zitten.
Niet te voorzichtig zijn, je kunt er mensen mee helpen.
Je bent een zorgelijk type, staat graag voor zijn medemens klaar.
Worstel je in/met de liefde, ik voel schaamte bij je.
Ik zie lange vingers bij je, ben jij muzikaal aangelegd...zit daar een verlangen van je.

Je bent met een beslissing bezig waarover je erg twijfelt.
Diep in je hart weet je welke beslissing/weg je moet nemen.
Twijfel niet zo aan jezelf.
Je voelt duidelijk aan wat wel en niet goed voor jou is.
En hou niet teveel rekening met je omgeving.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Lieve groet, Taro
Maryssa
Maryssa aug 13 '10
Hey Maurice,

Ik ben gewoon even nieuwsgierig hoor..Je lijkt op een ander lid van dit forum. Ben je toevallig een broer van TheMoon?

Groetjes Maryssa



Maryssa
Maryssa aug 13 '10
En weer netjes terug on topic grin

Hallo Maurice,

* Als eerste krijg ik een verlegen en gesloten persoonlijkheid te voelen.

* Ik zie tropische felgekleurde visjes in een aquarium heb je daar iets mee of moet ik het ruimer zien en doe je aan duiksport?

* Je bent een heel gevoelig persoon. Een bepaalde zachtheid, sereniteit zit er in bij je.

* Een groot hart voor dieren. Volgens mij komen dieren ook vanzelf naar je toe. Je hebt zoveel geduld met ze.

* Groene regenlaarzen zie ik ineens een een soort van hoveniersbroek. Ik kan dat even niet plaatsen, jij misschien wel?

* Ik zie jou voor me met een koptelefoon op. Ik weet even niet of het om muziek gaat die uit jouw koptelefoon komt of juist dat je die draagt om je gehoor mee te beschermen...

* Heb jij een accent? Ik neig naar Achterhoek of Brabant.

* Heb jij een litteken op jouw buik van een buikoperatie?

* Linkerschouder richting bovenarm naar oksel uitstralend heb je daar last van? Pijnklachten, steken soms?

Ok Maurice ik ga het hierbij laten. Laat je even weten wat er klopt en wat niet?

Groetjes Maryssa
Maurice
Maurice aug 14 '10
Taro je slaat met veel dingen de spijker op zijn kop. Alleen die lange vingers kan ik niet zo goed plaatsten en met muziek heb ik niet erg veel.

Ik ben inderdaad bezig met een voor mij zware beslissing op het liefdesvlak.
Dank voor je lezing smile
Maurice
Maurice aug 14 '10
Dankjewel Maryssa, in jou lezing herken ik me iets minder maar zitten ook punten in die op mij van toepassing zijn.

Ik ben verlegen en vrij gesloten, verder ben ik inderdaad erg gevoelig(ook voor energiestromen) en kan ik bij mensen de rust en sereniteit in hun leven oproepen op het moment dat het nodig is.

Met dieren heb ik inderdaad een speciale band meer nog als met de mens misschien.

Ik werk op een callcentre dus die koptelefoon zie je ook goed.

Ik heb verder niet tot nauwelijks een accent maar kan wel vervallen in accent met een gesprekspartner die het doet(willekeurig welk accent).

Ik heb nooit operaties ondergaan en ik heb geen pijn of last van mijn schouder.

De visjes en de regenlaarzen zie je misschien omdat ik graag zou willen leren duiken en ik altijd nog een voorliefde voor tuinieren heb.

En om je andere vraag te beantwoorden: nee ik heb geen broer en of andere familie die hier zou kunnen zitten.
taro
taro aug 16 '10
Origineel bericht van: Maurice
Taro je slaat met veel dingen de spijker op zijn kop. Alleen die lange vingers kan ik niet zo goed plaatsten en met muziek heb ik niet erg veel.

Ik ben inderdaad bezig met een voor mij zware beslissing op het liefdesvlak.
Dank voor je lezing smile


Graag gedaan.

Met lange vingers bedoel ik dat je muzikaal talent in de vingers hebt, ik voel namelijk dat jij daar je ei in kwijt kan.
Een moment dat je je zorgen kan vergeten en lekker muziek kan creeren...
Maar als je niets met muziek hebt...misschien moet je het eens testen of het wat voor je is.

Lieve groet, Taro
admin
admin aug 24 '10
Hallo Maurice,

Ik zie een hel lieve man/jongen die veel talenten heeft.
1 daarvan is het omgaan met mensen, je bezit de gave van echt zijn, wat heerlijk om je energie te voelen.
Je kan mensen echte warmte liefde en aandacht geven omdat je echt bent.
Zet jou in een jongeren centrum neer en je hebt er zo een ongelofelijke positieve sfeer neer gezet.
Ok kleuters en kinderen voelen zich heerlijk bij je.
Ik denk dat je alleen woont bij je moeder of in ieder geval uit een gebroken gezin komt ik voel je vader verder weg en je moeder dichterbij.
je bent of de oudste of enigst kind.
Ik zie dat je ook iets met muziek hebt een band of muziekvereniging.
Ga je ook naar een kerk? geloof je?
IK zie geen dieren bij je ik denk dat er iemand in je buurt niet tegen kan en mischien ben jij het zelf.
Een bepaalde gevoeligheid alergie.
Ook zie ik dat je zelf niet veel aandacht hebt gehad vroeger je ouders hadden het te druk.(konden ze niet iets aan doen is door omstandigheden)
Maar daar heb je niet onder geleden want je bent van nature iemand die geeft en heel bewust in het leven staat met veel liefde en aandacht voor anderen.
Het liefst ben je buiten of in ieder geval dicht bij de deur, je kan nog wel eens zo de deur uitlopen omdat je dan even alleen wil zijn en los wil komen van alles en iedereen om je heen.
Je hebt veel vrijheid nodig.
En geeft een ander dit ook.
Je bezit een hoog nivo wat betreft je gevoels leven en kan ook niet zo goed overweg met mensen die dit niet kunnen aanvoelen.
Dus ben je enerzijds geen allemans vriend, je tolereert mensen vanuit je hartsgevoel maar bewaard bij de niet gelijkgestemden een afstand die jij wel zelf voelt maar de ander niet opmerkt.
Voor anderen ben je geweldig en ze trekken naar je toe als een magneet.

Ik weet niet of je hier al iets van herkend omdat je nog jong bent.
Wil je me het laten weten of ik in de goede richting zit met de reading.

lieve groeten van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki