Leuk om het gezicht achter TheMoon te zien !
Ik ga ook een poging wagen :
mmm ff denken ..je kamer is niet opgeruimd en ik voel dat je net uit de trein bent gekomen .. ;)en zit ik al dichtbij ?
hihi jaaa
ff serieus... ik denk in sommige periodes van je leven dat je juist te serieus bent, te veel aan het nadenken en overdenken bent. Waardoor de hele simpele leuke dingen aan je voorbij gaan, of in elk geval dat je ze niet tenvolste meekrijgt.
Klopt zeker. Is vooral op mijn reis gebeurd. Vind het wel moeilijk om dan om te switchen naar een wat lossere houding. Heb gemerkt dan ik dan veel meer "oppik".
heb ook het idee dat je wat in paniek lijkt te raken als het niet gaat zoals jij het in je hoofd hebt gepland , ligt er wel aan hoe jij je in je vel zit. De ene keer doet het meer met je dan de andere.
JA!! Maar dit gaat al veeeeel beter dan vroeger
Heb het gevoel alsof je goed bent in leren/studeren vooral als de aangeboden leermomenten je helelmaal in je straatje liggen.
Klopt idd.
Heb het gevoel alsof je vaak je muziek aan hebt als je aan het schrijven bent, net of je dan beter je emoties vast kan houden.
Ik heb hier altijd naar gezocht, hoe ik mijn passie voor muziek het beste kan uitdrukken. Het is inderdaad (mooi gezegd) om mijn emoties of stemming vast te houden en/of uit te vergroten zodat ik extra *diep* ga. Omdat ik vooral vroeger daar wel eens in kon blijven hangen, hoef ik maar een ander nummer op te zetten en ik switch van verdrietig naar vrolijk bij wijze van spreken
Wil het hier even bij laten
Liefs Linda