Loading...
nl

The moon - wie wil het proberen?

New Moon
New Moon aug 11 '10
Hoi mensen.
Wie wil het proberen? Heb het gevoel dat er weer veel gebeurd is en ben benieuwd wat jullie erin zien of erover hebben te zeggen.
Kom net uit de trein vanuit zweden in een onopgeruimde kamer, dus dat je het weet. Als er teveel ruis is hoor ik het graag, dan zorg ik voor een andere foto.

Liefs, the moon
Delen:
admin
admin aug 11 '10
hoi themoon,

Mijn eerste indruk was dat je een mens bent die altijd wel met wat bezig is. Maar ook overal het positieve uit wilt halen, je laat alleen het negatieve liggen en dat kan je weleens achter volgen. Dit veroorzaakt dat je wenst constant ergens anders te willen zijn, zolang je maar weer even tot jezelf kan komen.

Doelloos, dat is een fase waar je mee bezig bent. Je bent namelijk bezig met het aanvoelen van welke intenties en verlangens het beste bij jou passen.

Misschien zou het je dan goed doen om eens wat tijd voor jezelf te nemen en dan tot rust te komen. Even geen gedachtes en even bezig zijn voor jezelf.


Als mens hou je van gezonde competitie, het gaat dan niet om het winnen maar het samen een doel bereiken. Je bent dan ook een ambitieus mens. Hier kan je dan ook goed kracht uit halen, door te bewegen of te wandelen. Het is jouw manier om energie los te laten.


Bij jou voel ik 2 kanten/houdingen van wie jij bent als persoon. De een is een meid die regelmatig te veel hooi op de vork neemt en zo sociaal wil zijn als het maar kan. En je andere kant is dat je heel stil kan zijn en dan heel veel nadenkt over het leven en jouw leven, je kan dan soms ook even niet veel hebben en mensen snappen je dan ook niet.


Bij jouw voel ik de aard van een druïd, je bent in staat je in te leven bij andere en andere ook te begrijpen puur uit hun manier van doen en zijn. Ook dieren kan je dit heel goed bij omdat die het toelaten.
Je bent iemand die uit vorige levens(en amper die van een mens) veel wijsheid en kracht kan halen.


Greets, Robbert.
New Moon
New Moon aug 11 '10
Wow Robbert, dat klopt voor mijn gevoel inderdaad allemaal!
Bedankt, daar kan ik veel mee smile

Liefs the moon
admin
admin aug 11 '10
Ok, ben blij dat je er wat aan hebt. Dat vind ik belangrijker dan dat het klopt. laugh
Lin
Lin aug 11 '10
Leuk om het gezicht achter TheMoon te zien !
Ik ga ook een poging wagen :
mmm ff denken ..je kamer is niet opgeruimd en ik voel dat je net uit de trein bent gekomen .. ;)en zit ik al dichtbij ?

ff serieus... ik denk in sommige periodes van je leven dat je juist te serieus bent, te veel aan het nadenken en overdenken bent. Waardoor de hele simpele leuke dingen aan je voorbij gaan, of in elk geval dat je ze niet tenvolste meekrijgt.

heb ook het idee dat je wat in paniek lijkt te raken als het niet gaat zoals jij het in je hoofd hebt gepland , ligt er wel aan hoe jij je in je vel zit. De ene keer doet het meer met je dan de andere.

Heb het gevoel alsof je goed bent in leren/studeren vooral als de aangeboden leermomenten je helelmaal in je straatje liggen.

Heb het gevoel alsof je vaak je muziek aan hebt als je aan het schrijven bent, net of je dan beter je emoties vast kan houden.

Wil het hier even bij laten

Liefs Linda
New Moon
New Moon aug 12 '10
Origineel bericht van: Lin
Leuk om het gezicht achter TheMoon te zien !
Ik ga ook een poging wagen :
mmm ff denken ..je kamer is niet opgeruimd en ik voel dat je net uit de trein bent gekomen .. ;)en zit ik al dichtbij ?

hihi jaaa wink

ff serieus... ik denk in sommige periodes van je leven dat je juist te serieus bent, te veel aan het nadenken en overdenken bent. Waardoor de hele simpele leuke dingen aan je voorbij gaan, of in elk geval dat je ze niet tenvolste meekrijgt.

Klopt zeker. Is vooral op mijn reis gebeurd. Vind het wel moeilijk om dan om te switchen naar een wat lossere houding. Heb gemerkt dan ik dan veel meer "oppik".


heb ook het idee dat je wat in paniek lijkt te raken als het niet gaat zoals jij het in je hoofd hebt gepland , ligt er wel aan hoe jij je in je vel zit. De ene keer doet het meer met je dan de andere.

JA!! Maar dit gaat al veeeeel beter dan vroeger smile


Heb het gevoel alsof je goed bent in leren/studeren vooral als de aangeboden leermomenten je helelmaal in je straatje liggen.

Klopt idd.

Heb het gevoel alsof je vaak je muziek aan hebt als je aan het schrijven bent, net of je dan beter je emoties vast kan houden.

Ik heb hier altijd naar gezocht, hoe ik mijn passie voor muziek het beste kan uitdrukken. Het is inderdaad (mooi gezegd) om mijn emoties of stemming vast te houden en/of uit te vergroten zodat ik extra *diep* ga. Omdat ik vooral vroeger daar wel eens in kon blijven hangen, hoef ik maar een ander nummer op te zetten en ik switch van verdrietig naar vrolijk bij wijze van spreken laugh


Wil het hier even bij laten

Liefs Linda


Dankje Lin smile
Lin
Lin aug 12 '10
Graag gedaan ! Liefs Lin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki