Loading...
nl

JahFlower : Foto lezen

JahFlower
JahFlower feb 2 '07
Beste mensen,

Graag wil ik jullie mijn foto voorleggen. Ik ben ben dan ook zeer benieuwd naar jullie indrukken.

Concrete vragen heb ik (nog) niet wellicht dat deze nog komen.

In ieder geval bedankt voor jullie tijd en wellicht tot later.

Ouwdoe he

http://www.mijnalbum.nl/Album=7TVRSI7B
Delen:
mause
mause feb 2 '07
hoi jahflower,

welkom hier. ik kan helaas geen foto's lezen.
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Ook van mij welkom en veel leesplezier ik kan ook helaas geen foto lezen anders had ik het zeker gedaan.

Dikke Kus Dinie
Tamara26
Tamara26 feb 2 '07
Hmmm...
Ik lees een lekker ding!
ow sorry, kon me niet bedwingen.....
Acheliah
Acheliah feb 2 '07
Ja he hahahaha die zal wel niet meer vrijgezel zijn dame hihihi of veel te jong
Wendy's
Wendy's feb 4 '07
Beste Jahflower,

Ik zal eens kijken wat ik uit je foto kan halen. Natuurlijk kunnen er ook wat foutjes of onduidelijkheden inzitten, maar dan hoor ik het misschien wel.

Ten eerste valt het mij op dat je erg zelfverzekerd bent. Je hebt vertrouwen in jezelf.
Twijfels zul jij niet snel hebben. Als je twijfels hebt dan kan jij goed een beslissing/keuze maken, soms vraag je wel om advies van een ander maar dat is niet altijd nodig.

De liefde die je hebt voor andere ziet er goed uit JahFlower. Jij zult weinig moeite hebben om aan iemand te laten merken dat je van diegene houdt. Wat die liefde betreft ziet er goed en gelukkig uit! :)

Onschuldig, Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar ik zal mijn best doen. Het karakter wat je hebt is zacht en lief, waardoor je erg onschuldig overkomt. Dit ben je meestal ook wel. Stel dat er iets zou zijn, waarbij jij de schuld zou krijgen.. dan kom jij er meestal wel goed onderuit.
(even een vraagje: voel jij je (snel) ergens schuldig voor?)
Ik heb het geprobeerd om het zo goed mogelijk op te schrijven. Kan zijn dat het niet helemaal klopt, want ik vind dit stukje moeilijk om te verwoorden.

Naar mijn gevoel voel jij je best snel verantwoordelijk. Natuurlijk laat jij ook graag iets aan iemand anders over.

Naar mijn gevoel zijn er vele die jouw uitstraling bewonderen. Zelf zul je daar niet zoveel van in de gaten hebben. Je probeerd meestal wel jezelf te zijn. Laat ik het zo zeggen dat jij jezelf niet snel fake of anders voor zal doen, maar gewoon lekker jezelf bent. Jij laat niet snel je boze, chagarijnige (etc) kant zien.

Ook zie ik iets van stilte en verlegenheid in je ;). Word je snel stil als je verlegen raakt? want zo'n gevoel heb ik. Ik denk dat jij eerder een goede luisternaar bent, dan iemand die veel zal praten.

Heb jij snel medelijden met andere?? Ik krijg zoon soort gevoel, maar niet echt sterk dus vandaar dat ik het vraag.
Je bent vaak in staat om andere mensen uit jouw omgeving te helpen.

Van binnen weet je goed wat je zelf wil, en wat goed voor je is. Maar dit gevoel dringt niet altijd even snel tot je door. Ik weet dat je ook aan andere denkt, maar je mag ook nog wel wat meer aan jezelf denken. Stel jezelf eens vragen; 'Zou het mij goed doen als ik dit/dat zou doen?' of 'Wat heb ik hier aan, en wat hebben andere hier aan?' etc.

Mag ik vragen waarom je hier bent? Ik zie niet echt een probleem bij je. nieuwsgierigheid?

groetjes, wendy's!
Tamara26
Tamara26 feb 4 '07
Hey Dinie!
Ben ook geen vrijgezel meer hoor!
Maar hij is denk ik wel van mijn leeftijd!
Hmmmm.......
Acheliah
Acheliah feb 4 '07
hahahahahaha ja ik wel maar ik ben te oud denk

Kus Dinie
Wendy's
Wendy's feb 4 '07
hmmmm.. ik vond de lezing eigenlijk niet goed gaan!
mause
mause feb 5 '07
waarom niet?
Thomas A
Thomas A feb 5 '07
Weet ik niet Wendy, je leest toch behoorlijk veel trekken en intenties die ik in elk geval ook zie.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '07
Omdat ze net zoals ik het gevoel heeft dat deze foto niet van hemzelf is. Maar dat weten we natuurlijk niet zeker. Ben benieuwd of hij nog reageert.
Thomas A
Thomas A feb 5 '07
Straks is hij een zij die de foto plaatste!!!

oeps

Thomas
Mar76
Mar76 feb 5 '07
Hallo,

Doe dit nooit, heb het ook nog maar 1 keer gedaan en dat was gewoon om te kijkn of ik gelijk had. Zo moet je het nu ook maar zien, ok?

Vrolijk,
lief,
tikkeltje onzeker,
zorgzaam,
verzorgd,
beetje rommelig,
roeien???
heb je iets met olifanten? intresse of iets dergelijks?

Ben benieuwd....

Groetjes Mar76
JahFlower
JahFlower feb 5 '07
He beste mensen,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen,

het betreft een foto van mezelf :)

Verder alvast mijn dank voor de genomen moeite van jullie alle.

Graag wil ik inhoudelijk reageren maar ik kan nog niet quote. vandaar maar even op en neer scrollen.

komtie:

Ten eerste valt het mij op dat je erg zelfverzekerd bent. Je hebt vertrouwen in jezelf.
Twijfels zul jij niet snel hebben. Als je twijfels hebt dan kan jij goed een beslissing/keuze maken, soms vraag je wel om advies van een ander maar dat is niet altijd nodig.

Herkenbaar, ik heb een goed ontwikkeld zelfvertrouwen, al is dit door de nodige levenslessen en inzichten tot stand gekomen

De liefde die je hebt voor andere ziet er goed uit JahFlower. Jij zult weinig moeite hebben om aan iemand te laten merken dat je van diegene houdt. Wat die liefde betreft ziet er goed en gelukkig uit!

Mooi en helder uitgelegd, ik ben er eerlijk gezegd niet echt mee bezig

Onschuldig, Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar ik zal mijn best doen. Het karakter wat je hebt is zacht en lief, waardoor je erg onschuldig overkomt. Dit ben je meestal ook wel. Stel dat er iets zou zijn, waarbij jij de schuld zou krijgen.. dan kom jij er meestal wel goed onderuit.
(even een vraagje: voel jij je (snel) ergens schuldig voor?)
Ik heb het geprobeerd om het zo goed mogelijk op te schrijven. Kan zijn dat het niet helemaal klopt, want ik vind dit stukje moeilijk om te verwoorden.

Schuldgevoel heb ik niet snel, al ben ik niet snel tevreden over mezelf mbt acties die ik onderneem.

Naar mijn gevoel zijn er vele die jouw uitstraling bewonderen. Zelf zul je daar niet zoveel van in de gaten hebben. Je probeerd meestal wel jezelf te zijn. Laat ik het zo zeggen dat jij jezelf niet snel fake of anders voor zal doen, maar gewoon lekker jezelf bent. Jij laat niet snel je boze, chagarijnige (etc) kant zien.

Impressive!!! Klopt

Ook zie ik iets van stilte en verlegenheid in je . Word je snel stil als je verlegen raakt? want zo'n gevoel heb ik. Ik denk dat jij eerder een goede luisternaar bent, dan iemand die veel zal praten.

Klopt weer, ik heb er moeite mee om met complimenten om te gaan of wanneer mesen me “goed”vinden.

Heb jij snel medelijden met andere?? Ik krijg zoon soort gevoel, maar niet echt sterk dus vandaar dat ik het vraag.
Je bent vaak in staat om andere mensen uit jouw omgeving te helpen.

Nee geen meelijden, wel meeleven, lijden heb ik zelf al mee mogen maken en dat ga ik dus niet meer vrijwillig doen

Van binnen weet je goed wat je zelf wil, en wat goed voor je is. Maar dit gevoel dringt niet altijd even snel tot je door. Ik weet dat je ook aan andere denkt, maar je mag ook nog wel wat meer aan jezelf denken. Stel jezelf eens vragen; 'Zou het mij goed doen als ik dit/dat zou doen?' of 'Wat heb ik hier aan, en wat hebben andere hier aan?' etc.

Ik zal mezelf blijven inzetten voor groei en ontwikkeling, al ben ik af en toe ook wel gemakkelijk ingesteld en traag van begrip ;)

Mag ikvragen waarom je hier bent? Ik zie niet echt een probleem bij je. nieuwsgierigheid?

Zeker mag je dat, nieuwsgierigheid, bevestiging en ter lering en vermaak

Dank jullie wel en tot ziens
Acheliah
Acheliah feb 6 '07
Jammer Tamara26 hij ging er niet op in. Hahahahaha

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah feb 6 '07
horen we hier nog vaker van je

kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 6 '07
Hoi Jahflower, aangezien je echt blijkt te zijn (excuses voor het misverstand) zal ik jouw foto ook even lezen. Ik heb wendy's lezing en jouw reactie expres niet gelezen om niet bevooroordeeld te zijn. Ze kunnen daarom ook afwijken of overlappen. Graag hoor ik ook of het een beetje klopt.

Ik zie een vrolijke en spontane jongen die af en toe wat serieuser mag zijn.

Ook zie ik een kant in jezelf die je eigenlijk diep weg stopt. Dat is namelijk een hele gevoelige en zachtaardige kant.

Je gebruikt je glimlach als een slim masker, waar niet veel mensen doorheen prikken en door worden misleidt. Ik snap wel dat je dat doet, want dat zorgt er tenminste wel voor dat je geen last hebt van mensen die toch niet de echte jou willen leren kennen.

Je zou wat minder makkelijk mogen zijn, in die zin dat je snel hebt van zoiets, ach laat maar zitten.

Heb jij moeite om je te binden aan een vriendin (of vriend)? Ik heb het gevoel alsof je wel veel relaties hebt gehad, maar dat je het al vrij snel weer zat was.

Je houdt er niet van om geclaimed te worden. Laat jou maar lekker vrij.

Toch heb ik het idee dat daar wel een goede ontwikkeling inzit. Mss heb je net een nieuwe relatie of iemand ontmoet die bijzonderder is dan verwacht?

Je hebt een heel zachtaardig karakter en zal nooit iemand bewust kwetsen. Dat vind ik een enorme goede eigenschap van je. Je laat mensen in hun waarde.

Ik heb een beetje moeite met deze geposeerde foto, omdat je hierop wat "gemaakt" staat. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Heb je misschien ergens een gewone foto? Misschien dat ik er dan meer uit kan halen.

Het kan ook zijn dat je het moeilijk vind om je open te steller. Ik zie in jou geen prater. Tenminste niet over jezelf. Gezellig een beetje ouwehoeren heb jij geen moeite mee.

Soms zou je wel wat minder patserig mogen doen ;). In niet alles hoef jij de beste te zijn. Overal om wedden is ook nergens voor nodig.

Goed meer haal ik er op het moment niet uit. Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Ik ga nu even hierboven verder lezen.
JahFlower
JahFlower feb 8 '07
Hoi Jahflower, aangezien je echt blijkt te zijn (excuses voor het misverstand) zal ik jouw foto ook even lezen. Ik heb wendy's lezing en jouw reactie expres niet gelezen om niet bevooroordeeld te zijn. Ze kunnen daarom ook afwijken of overlappen. Graag hoor ik ook of het een beetje klopt.

Ik zie een vrolijke en spontane jongen die af en toe wat serieuser mag zijn.
( dit is redelijk herkenbaar, al ben ik veelal wel serieus ingesteld)

Ook zie ik een kant in jezelf die je eigenlijk diep weg stopt. Dat is namelijk een hele gevoelige en zachtaardige kant.
( klopt in de zin dat ik zeer gevoelig en zachtaardig ben, mijn inziens stopt ik het echter niet weg, ik laat alleen niet alles zien of weten)

Je gebruikt je glimlach als een slim masker, waar niet veel mensen doorheen prikken en door worden misleidt. Ik snap wel dat je dat doet, want dat zorgt er tenminste wel voor dat je geen last hebt van mensen die toch niet de echte jou willen leren kennen.
( hier ben ik me niet bewust van, wat betreft mijn openheid vertrouw ik op mijn intuitie)

Je zou wat minder makkelijk mogen zijn, in die zin dat je snel hebt van zoiets, ach laat maar zitten. ( wordt steeds beter maar ik heb dit wel redelijk extreem gehad)

Heb jij moeite om je te binden aan een vriendin (of vriend)? Ik heb het gevoel alsof je wel veel relaties hebt gehad, maar dat je het al vrij snel weer zat was.
( klopt, na een minder leuke tijd heb ik besloten om alleen te gaan voor echt. Dit betekent dus dat ik 7-8 jaar vrijgezel ben geweest.. Nu ik een vriendin heb is dit wel een item wat speelt bij mij. Het is geen bindingsangst maar wat er komt kijken bij binden o samengaan)

Je houdt er niet van om geclaimed te worden. Laat jou maar lekker vrij.
( klopt als een bus)

Toch heb ik het idee dat daar wel een goede ontwikkeling inzit. Mss heb je net een nieuwe relatie of iemand ontmoet die bijzonderder is dan verwacht?
( mijn vriendin is absoluut een bijzondere vrouw)

Je hebt een heel zachtaardig karakter en zal nooit iemand bewust kwetsen. Dat vind ik een enorme goede eigenschap van je. Je laat mensen in hun waarde.
( van de week geleerd: ik ben niet gelijk maar we zijn wel gelijkwaardig)

Ik heb een beetje moeite met deze geposeerde foto, omdat je hierop wat "gemaakt" staat. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Heb je misschien ergens een gewone foto? Misschien dat ik er dan meer uit kan halen. ( ik zal eens zoeken of ik die digitaal heb, dit was idd wel een geposeerde maar op deze kwamen mijn ogen beter uit)

Het kan ook zijn dat je het moeilijk vind om je open te steller. Ik zie in jou geen prater. Tenminste niet over jezelf. Gezellig een beetje ouwehoeren heb jij geen moeite mee.
( opener stellen, kan op zich beter en gezellig ouwehoeren ben ik ook zeer goed in)

Soms zou je wel wat minder patserig mogen doen . In niet alles hoef jij de beste te zijn. Overal om wedden is ook nergens voor nodig. ( nou wedden doe ik nie, en patserig vind ik mezelf niet)

Goed meer haal ik er op het moment niet uit. Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Ik ga nu even hierboven verder lezen.

He nims,

keibedankt voor je reactie, over het algemeen kan ik me goed herkennen in visie of indrukken.

Ook wil ik dinie en tamara bedanken voor hun complimenten ;)
Acheliah
Acheliah feb 8 '07
:oOjee
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie