He beste mensen,
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen,
het betreft een foto van mezelf
Verder alvast mijn dank voor de genomen moeite van jullie alle.
Graag wil ik inhoudelijk reageren maar ik kan nog niet quote. vandaar maar even op en neer scrollen.
komtie:
Ten eerste valt het mij op dat je erg zelfverzekerd bent. Je hebt vertrouwen in jezelf.
Twijfels zul jij niet snel hebben. Als je twijfels hebt dan kan jij goed een beslissing/keuze maken, soms vraag je wel om advies van een ander maar dat is niet altijd nodig.
Herkenbaar, ik heb een goed ontwikkeld zelfvertrouwen, al is dit door de nodige levenslessen en inzichten tot stand gekomen
De liefde die je hebt voor andere ziet er goed uit JahFlower. Jij zult weinig moeite hebben om aan iemand te laten merken dat je van diegene houdt. Wat die liefde betreft ziet er goed en gelukkig uit!
Mooi en helder uitgelegd, ik ben er eerlijk gezegd niet echt mee bezig
Onschuldig, Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, maar ik zal mijn best doen. Het karakter wat je hebt is zacht en lief, waardoor je erg onschuldig overkomt. Dit ben je meestal ook wel. Stel dat er iets zou zijn, waarbij jij de schuld zou krijgen.. dan kom jij er meestal wel goed onderuit.
(even een vraagje: voel jij je (snel) ergens schuldig voor?)
Ik heb het geprobeerd om het zo goed mogelijk op te schrijven. Kan zijn dat het niet helemaal klopt, want ik vind dit stukje moeilijk om te verwoorden.
Schuldgevoel heb ik niet snel, al ben ik niet snel tevreden over mezelf mbt acties die ik onderneem.
Naar mijn gevoel zijn er vele die jouw uitstraling bewonderen. Zelf zul je daar niet zoveel van in de gaten hebben. Je probeerd meestal wel jezelf te zijn. Laat ik het zo zeggen dat jij jezelf niet snel fake of anders voor zal doen, maar gewoon lekker jezelf bent. Jij laat niet snel je boze, chagarijnige (etc) kant zien.
Impressive!!! Klopt
Ook zie ik iets van stilte en verlegenheid in je . Word je snel stil als je verlegen raakt? want zo'n gevoel heb ik. Ik denk dat jij eerder een goede luisternaar bent, dan iemand die veel zal praten.
Klopt weer, ik heb er moeite mee om met complimenten om te gaan of wanneer mesen me “goed”vinden.
Heb jij snel medelijden met andere?? Ik krijg zoon soort gevoel, maar niet echt sterk dus vandaar dat ik het vraag.
Je bent vaak in staat om andere mensen uit jouw omgeving te helpen.
Nee geen meelijden, wel meeleven, lijden heb ik zelf al mee mogen maken en dat ga ik dus niet meer vrijwillig doen
Van binnen weet je goed wat je zelf wil, en wat goed voor je is. Maar dit gevoel dringt niet altijd even snel tot je door. Ik weet dat je ook aan andere denkt, maar je mag ook nog wel wat meer aan jezelf denken. Stel jezelf eens vragen; 'Zou het mij goed doen als ik dit/dat zou doen?' of 'Wat heb ik hier aan, en wat hebben andere hier aan?' etc.
Ik zal mezelf blijven inzetten voor groei en ontwikkeling, al ben ik af en toe ook wel gemakkelijk ingesteld en traag van begrip
Mag ikvragen waarom je hier bent? Ik zie niet echt een probleem bij je. nieuwsgierigheid?
Zeker mag je dat, nieuwsgierigheid, bevestiging en ter lering en vermaak
Dank jullie wel en tot ziens