Weet eigenlijk niet of ik het op de goeie plek in dit forum zet maar weet ff niet waar ik het dan neer zou moeten zetten.
Afgelopen weekend was vreselijk. In zoverre...
Vrijdag kwam ik thuis na een heerlijke week vakantie en lag er een brief van mijn advocaat op de mat. In september heb ik een rechtzitting ivm mijn scheiding. 's avonds naar een vriend gegaan die er meer kaas van heeft gegeten als ik en advies gevraagd.
Daar bleek dat het best wel eens een hele lange zit kan gaan worden aangezien mijn ex en ik het over bepaalde dingen niet eens kunnen worden. Samen met mijn nieuwe vriend heel erg zitten huilen en ik wist het allemaal echt even niet meer. Zag het niet meer zitten. Ik wil verder met mijn leven en eindelijk een mooie toekomst op gaan bouwen en dan krijg je dat...
Zaterdag was ik met mijn vriend meegegaan naar zijn ouders omdat ik echt even niet alleen kon zijn. Heel fijn gepraat met die mensen en een hele fijne middag gehad. Op een gegeven moment ben ik van het een op het andere moment op de bank in slaap gevallen. Nou niet echt slaap maar ik was ook niet wakker meer zeg maar...
Op een gegeven moment voelde ik een hele warme hand in mijn nek en op mijn schouder. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn vriend of 1 van zijn ouders was, maar toen ik mijn ogen open deed was ik alleen in de kamer met nog steeds die warme hand in mijn nek en op mijn schouder..
Het was zo'n vreselijk fijn gevoel...
Maar ik zou zo graag willen weten wie het was...
Al met al heeft het me wel rust gegeven om helder na te kunnen denken...