Loading...
nl

mooi en warm

HappyGirl
HappyGirl aug 10 '10
Weet eigenlijk niet of ik het op de goeie plek in dit forum zet maar weet ff niet waar ik het dan neer zou moeten zetten.

Afgelopen weekend was vreselijk. In zoverre...
Vrijdag kwam ik thuis na een heerlijke week vakantie en lag er een brief van mijn advocaat op de mat. In september heb ik een rechtzitting ivm mijn scheiding. 's avonds naar een vriend gegaan die er meer kaas van heeft gegeten als ik en advies gevraagd.
Daar bleek dat het best wel eens een hele lange zit kan gaan worden aangezien mijn ex en ik het over bepaalde dingen niet eens kunnen worden. Samen met mijn nieuwe vriend heel erg zitten huilen en ik wist het allemaal echt even niet meer. Zag het niet meer zitten. Ik wil verder met mijn leven en eindelijk een mooie toekomst op gaan bouwen en dan krijg je dat...
Zaterdag was ik met mijn vriend meegegaan naar zijn ouders omdat ik echt even niet alleen kon zijn. Heel fijn gepraat met die mensen en een hele fijne middag gehad. Op een gegeven moment ben ik van het een op het andere moment op de bank in slaap gevallen. Nou niet echt slaap maar ik was ook niet wakker meer zeg maar...
Op een gegeven moment voelde ik een hele warme hand in mijn nek en op mijn schouder. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn vriend of 1 van zijn ouders was, maar toen ik mijn ogen open deed was ik alleen in de kamer met nog steeds die warme hand in mijn nek en op mijn schouder..
Het was zo'n vreselijk fijn gevoel...
Maar ik zou zo graag willen weten wie het was...
Al met al heeft het me wel rust gegeven om helder na te kunnen denken...
Delen:
admin
admin aug 10 '10
Het is toch logisch dat er een zitting komt als je wil scheiden en je wordt het niet eens?
Dat wist je toch wel?
Leuk is het niet oké, maar na die scheiding kun je verder, dus het is niet zo dat je niet verder kan.
Je zult even geduld moeten hebben, dit zat er aan te komen dat moet je hebben geweten, zeker als je al weet dat je ex niet met alles accoord gaat.
Tanden op elkaar en doorgaan, niet bij de pakken gaan neerzitten!!
Wat vreselijk lief dat er iemand is die zo goed op je past, dat betekent dat je vertrouwen mag hebben dat er op je wordt gelet en dat je op veel steun van boven kan rekenen, hou je daar aan vast en laat je niet meeslepen door die negatieve gevoelens.
Daarbij je bent al aan een betere toekomst begonnen, je hebt het begin al gemaakt, nu effe door de zure appel heen en probeer de zon achter de wolken te zien.
Zoek goed uit wat je rechten en plichten zijn zodat je goed voorbereid ter zitting gaat.
Meer tips kan ik je niet geven,

Liefde en licht voor jou xx
HappyGirl
HappyGirl aug 10 '10
natuurlijk wist ik dat als je het niet eens kon worden dat je dan een zitting krijgt.
Alleen was mij in eerste instantie verteld dat het een zitting was om het definitief te maken 9de scheiding) Vrijdag hoorde ik dus dat het hierdoor een hele langlopende zaak kon gaan worden. Dat het een civiele zaak zou worden en daar schrok ik wel een beetje van. Ik had een verkeerd beeld zeg maar.

Heb net mijn advocaat gebeld om een aantal aanpassingen te doen. Het grootste dilemma was het feit dat de schulden niet goed verdeeld waren.
Heb me nu neergelegd bij hoe het nu is en dat betekend dat de zitting niet door hoeft te gaan :-D.

misschien is het dan toch goed om niet altijd op je strepen te blijven staan en eens een beetje toe te geven ook al verlies je er zelf meer door dan dat je er door wint en komt de ander er dus veel beter vanaf.

"Daarbij je bent al aan een betere toekomst begonnen, je hebt het begin al gemaakt, nu effe door de zure appel heen en probeer de zon achter de wolken te zien."
Je hebt helemaal gelijk. Dank je dat je me even met mijn neus op de feiten drukt...

het is zeker heerlijk te weten dat er op me gelet wordt van boven en dat er zoveel steun is..
Zou alleen zo graag willen weten WIE hihihi....
admin
admin aug 10 '10
Misschien verlies je op financieel gebied wel, maar weegt dat niet op tegen de rust?

Haha ja ik snap dat je dat wilt weten, ik denk dat je dat diep van binnen al weet wink
HappyGirl
HappyGirl aug 10 '10
Het weegt zeker op tegen de rust..Dat is ook de reden dat ik uiteindelijk heb besloten ipv een "winnaar" een waardige "verliezer" te zijn. (als je van winnaars en verliezers kan spreken dan)

En tsja hihi ik denk idd dat ik het wel weet, maar het kunnen er meerdere zijn, maar als het ook hierbij geldt dat de eerste ingeving/gedachte de juiste is dan weet ik idd wie het was. Moest nl gelijk aan haar (mijn omaatje) denken toen ik het voelde...
admin
admin aug 10 '10
Jij klinkt als een overwinnaar, je hebt iets *overwonnen* dat is keihard werken en daar heb ik enorm veel respect voor.
Als omaatje als eerste boven kwam kun je er (in mijn gevoel) vanuit gaan dat zij het inderdaad is geweest.
HappyGirl
HappyGirl aug 10 '10
Zit er helemaal van te blozen hier.... :-$
Dank je...

Dan ga ik er vanuit dat zij het is geweest. Zo'n fijne wetenschap dat ze nog steeds zo vaak bij mij is.
admin
admin aug 11 '10
Origineel bericht van: HappyGirl
Zit er helemaal van te blozen hier.... :-$
Dank je...

Dan ga ik er vanuit dat zij het is geweest. Zo'n fijne wetenschap dat ze nog steeds zo vaak bij mij is.



Hahaha, een beetje op jezelf vertrouwen lieve meid, je mag naar je intuïtie luisteren!! En net wat Karin aangeeft, je weet het ook heus wel smile
Je echtscheidingsperikelen kom je wel doorheen hoor! Als ik mijn ex moet geloven komt er ook voor mij na 10 jaar nóg een rechtszaak aan. De kinderen en ik kunnen er tot nu toe om lachen en we wachten het maar rustig af. Ook hier komen we wel doorheen met alle hulp en liefde en steun ... ook van de lieve mensen aan de Andere Kant wink

We redden het wel, ook jij!!!
Liefs Mar
HappyGirl
HappyGirl aug 17 '10
Thanks Mar,

Daar ben ik inmiddels ook van overtuigd wink

Het gaat allemaal goedkomen...
Ik ben weer heerlijk aan het genieten geslagen van alle mooie dingen die ik heb en beleef laugh

Liefs HappyGirl

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki