Loading...
nl

Kerstlied, betekenis?

New Moon
New Moon aug 13 '10
Gast, bedankt voor je pook stokje. (het duurde een paaar dagen voordat ik hem gevonden had hihi) Heb inderdaad het gevoel dat er iets is met Jesus Christus en dat dat verband heeft met Melchizidek (zijn eerste incarnatie) Dit is de figuur die ook in het boek "de alchemist" staat, en kennis heeft van de Heilige Geometrie (hee, daar heeft Jorine een graancircel bericht over gemaakt vorige week..) Ik kwam er weer op doordat ik net dit bericht tegenkwam: (bron: http://www.bovendien.com/...ndheid&Itemid=65)

"woensdag, 11 augustus 2010 18:07

Heilige Geometrie bestaat sinds ver voor de tijd van het oude Egypte, maar begint nu pas bekend te raken bij het brede publiek. Lang was de Heilige Geometrie alleen voorbehouden aan geheime genootschappen. Tegenwoordig is het vooral de Amerikaanse schrijver Drunvalo Melchizedek die dit onder de aandacht brengt. Om iets van de Heilige Geometrie te begrijpen, moeten we terug naar het begin van de wetenschap waar de gedachte is ontstaan dat het hele universum met elkaar verbonden is. De kosmos vormt een groot vibrerend geheel, dat is een bewezen feit.

Ieder levend wezen heeft recht op positieve energie. Dat is ons geboorterecht. Helaas is het zo dat bepaalde factoren niet buiten ons systeem gehouden kunnen worden. De Maya’s vertelden, net als vele andere oude culturen, dat ons universum is opgebouwd uit licht en geluid. Een mens bestaat voor 70 procent uit water, de hersenen zelfs nog meer. De heer Emoto uit Japan heeft ons al laten zien dat water informatie opneemt en afgeeft. We staan niet alleen bloot aan Electro Smog van zendmasten, mobiele telefonie en draadloze netwerken, maar er is nog veel meer dat ons ongezien schade kan toebrengen. Mobiel, DECT, WLAN, WIFI, TV, zendmasten en antennes in woonwijken. Het zijn de belangrijkste oorzaken van Electro smog en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

Hoe kun je jezelf beschermen tegen ongewenste invloeden van buitenaf? Ik werk met ‘Light Life Tools’ en ‘Harmonizers’, gebaseerd op de principes van de Heilige Geometrie. De ringen zijn dubbel gedraaide lichtantennes. Dat zegt je waarschijnlijk niets, maar het komt er op neer dat alles wat zich in het veld van de ring bevindt met lichtenergie opgeladen wordt. Koffie, thee, wijn en etenswaren verzachten. Planten worden sterker. Bloemen, en zo nu we ook weten bijen, leven langer. Zij gebruiken de lichtenergie als voeding.

Je kunt de ringen voor alles gebruiken, zoals het opladen van water of het neutraliseren van sigaretten of alcohol. Leg je boodschappen eenvoudig in de ring en je inkopen behouden hun versheid veel langer. Light LiFe Tools’ en ‘Harmonizers’ bij het elektriciteitsnet houden de schadelijke invloeden buiten de deur. Maar bovenal kun je je eigen energieveld versterken en het zelfgenezend vermogen stimuleren om jezelf te helen. "

Daarom begon ik ook over de ascended masters besef ik nu... jullie mogen me best uitlachen en niet serieus nemen maar wilde het toch hier even kwijt smile

Geen idee of die schrijver echt Melchizidek van achteren heet maar ik vind het wel redelijk gek/ toevallig.

Liefs the moon
ps: die kerstliedjes voelde als een soort herkenning/aankondiging van hallo ik ben er weer, je bent goed bezig! Hier zat ook een heleboel humor bij. Ben ook in zweden op een moeilijk punt een kaartje tegen gekomen van jezus op een station (stond op het punt om mn zoektocht op te geven), en het voelde als: komop, je bent er bijna! Gek, want ben helemaal niet christelijk, maar het klopte voor mij zo erg allemaal! wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki