Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Karin
Sorry hoor maar dit vind ik zulke nonsens, als je iemand smeekt te stoppen en hij gaat nog effe door, dat je als *patient* helemaal stuk moet daar heb ik geen begrip voor.
Ik weet zeker dat dat ook op een andere manier had gekund.
Tinne je geeft aan dat je het nu achter je kan laten, het lijkt me toch stug dat een behandeling zo traumatisch moet zijn, kom op!
Ik weet zeker dat dat ook op een andere manier had gekund.
Tinne je geeft aan dat je het nu achter je kan laten, het lijkt me toch stug dat een behandeling zo traumatisch moet zijn, kom op!
Ik had het nergens in m'n tekst over *Patient*, Karin.. en ben ik ook nooit geweest, vind het ook een vreemd woord *Patient*.
Wil en kan ik me niet mee eenzelven.
Voor de rest, is het een verhaal waarbij ik begrijp dat ieder die het leest er een eigen indruk op kan hebben en en een eigen interpretatie van kan maken, dat nooit de werkelijkheid van de ervaring benadert.
Tevens kan ik ook niet helemaal weergeven hoe die ervaring en beleving voor me is geweest.
Wat ik in alle geval wel kan zeggen, is dat het hoorde bij een van m'n ontwikkelingen om in m'n kracht te staan.
Die kracht is er, en heb ik nodig voor m'n Spiritueel werk.
En ik aanvaard alles wat is geweest, dat besefte ik nu ik het zo nog eens opschreef, en hier thuis nog eens op een rijtje zette.
Het is goed!
liefs
Tinne.
Ja het woord patient is denk ik verkeerd gekozen.
Jouw verhaal kwam op mij erg traumatisch over daarom reageer ik zo, ik was er ook niet bij.
Ik ben zeer allergisch voor lompe hulpverleners, heb daar vervelende ervaringen mee en als ik meen te merken dat iemand jou zeer heeft gedaan dan wordt ik een beetje vals, of dat goed is laat ik maar in het midden
Ik ben blij voor jou dat je het een plek hebt kunnen geven.
Dank je wel , lieve schat.. en ergens heb je ook wel gelijk, en is ook ten goede omgekeerd voor me zelf,
Ik koos ook voor de harde leerschool, anders viel ik in slaap (grapje!!)
Ik heb het een plekje kunnen geven, daarom dat ik er nu ook over schrijf/kan schrijven