Loading...
nl

Tinnitus

Pegasus
Pegasus aug 5 '10
Maak me een zorgen. Weet dat het niet helpt, maar toch.

Iemand die ik goed ken en me nastaat heeft erg last van Tinnitus (oorsuizen). Al een hele tijd, in een hele ernstige vorm. Hele hoge, keiharde, continue toon. Hele onderzoeken zijn er al geweest bij het audiologisch centrum. Er is niets aan te doen. Camouflerend geluidsapparaat, operatie zijn geen mogelijkheden.
Slapen is er vaak maar een paar uurtjes per nacht bij, aangezien de persoon door het geluid wakker wordt en het heel hard door zijn hoofd denderd. Vaak levert het oorsuizen ook hoofdpijn/een enorme druk in het hoofd op. Verblijven in groepen mensen en rumoerige settings lukt hem niet. In het audiologisch centrum hebben ze aangegeven dat de tonen die hij hoort zo had zijn, dat de meeste mensen het niet volhouden en er gek van worden of een eind aan hun leven maken.

Tot nu toe, was het ondanks dit alles voor hem toch nog redelijk te hanteren. En als deze persoon echt down was, konden we hem altijd wel weer oppeppen en doorheen slepen.
Maar het laatste half jaar nemen de klachten toe. Vannacht heeft hij helemaal niet geslapen en hij ziet er slecht uit. Hij slaap steeds minder en het oppeppen wordt steeds lastiger. Afgelopen week zei hij dat hij het niet erg vond als hij niet meer wakker zou worden. Ik merk dat hij meer aan het piekeren is, hetgeen weer invloed heeft op het oorsuizen. En dat hij het bijna allemaal niet meer kan opbrengen. Wat ik goed kan begrijpen. Ook speelt denk ik een innerlijke eenzaamheid een rol.

Het liefst zou ik iets doen om het draaglijk te maken. Eén keer heb ik een healing gestuurd, tijdens een groepsbijeenkomst. Zijn ziel diende zich aan. Deze healing is heel goed aankomen en het oorsuizen was een hele tijd weer draaglijk en hij kon weer redelijk slapen. En je merkte dat hij helemaal opbloeide. Tot nu toe is het me nog niet gelukt om het in mijn eentje voor elkaar te krijgen. Terwijl ik het nagenoeg wekelijks probeer.....

Zijn er mensen met tips? Of die samen met mij samen een healing willen sturen om te kijken of het iets veranderd in de situatie?

Liefs Pegasus
Delen:
admin
admin aug 5 '10
Lieve Pegasus,

Ik zou graag helpen, doch wens (een duidelijke) toestemming van deze persoon. Het beste is dat ie ervoor open staat, en op de hoogte is van je vraag naar hulp, uiteraard.
Als ik me nu op hem focus "voel" ik die ondraagelijkheid die hij voelt, en het raakt zijn zenuwen. Knap lastig ja.. en het lijkt wel aan hem te hangen. Iets is met hem vergroeid... (zo 'voelt het)

liefs
Tinne
Sennaj
Sennaj aug 5 '10
Pegasus,

Ik heb ook regelmatig oorsuizen en ben half jaar terug gestart met bio-resonantie. Ik had 3 a 5 "off-days" per week, nu is dat nog maar 1 of 2.
Het geluid is niet weg maar is nu veel meer wisselend, soms is het er nog wel, soms niet meer. Het is nu veel dragelijker geworden.

De bioresonantie-therapie heeft tot doel ziekmakende invloeden en oorzaken uit te schakelen en de zelfgenezende kracht van het lichaam te activeren.

De behandeling was 1 keer per week, nu gaan we naar 1 keer per maand. Het zal echt niet helemaal weg gaan. Iedere ochtend is het een verrassing welk concert er die dag op het programma staat.

Het zoeken naar oorzaak en gevolg is mij nog niet gelukt. Veel / weinig slapen, rusten en/of sporten is niet 1 op 1 terug te merken in het oorsuizen.

groets, Sennaj
Pegasus
Pegasus aug 5 '10
Lieve Tinne,

Snap je wens om duidelijke toestemming van deze persoon. Helemaal terechte opmerking. Ook mee eens.
Dit is tevens een lastig punt, aangezien deze persoon totaal niet gelooft in het werken met energie of spiritualiteit o.i.d.
Helaas.

Destijds diende zijn ziel zich uit zichzelf aan. Heel duidelijk. Kon er niet om heen. Terwijl de persoon zelf er niets van wil weten. Zijn ziel gaf toen toestemming. Daarna heb ik elke keer toestemming gevraagd aan zijn ziel en richting de engelen aangegeven als het in het belang is van de wereld, van deze persoon etc, dat de energie mag aankomen. Dus de toestemming ligt beetje gecompliceerd.... helaas.
Maar je reactie leert me ook dat dit mogelijk de reden is, waarom het niet lukt. Ook al heb ik geen één keer het gevoel gehad dat wat ik deed niet goed voelde of onjuist. Ik ben namelijk zelf ook altijd erg van de toestemming. Dus ook alert opgebleven.
Vraag me ook af waarom de eerste keer zich dit dan wel afspeelde. Daarboven kan ik ze niet altijd volgen. Of misschien toch nog eens het gesprek aangaan met deze persoon en proberen uit te leggen, waarom hij zich destijds zich beter voelde etc.

Met jouw 2e alinea sla je de spijker op zijn kop.... Zo voelt het inderdaad.

Bedankt voor jouw reactie, Tine.
Pegasus
Pegasus aug 5 '10
Hallo Senaj,

Dank voor jouw reactie.
Concerten kunnen leuk zijn, als je ze zelf uitkiest. Vervelend dat jij hier ook last van hebt.
Goed om te lezen dat je iets hebt gevonden wat voor jou verlichting brengt. Gelukkig!

Ik ga gelijk eens googelen op bioresonantie om te kijken wat het precies inhoud.

Bedankt voor de tip!

Liefs,

Pegasus

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki