Loading...
nl

charythepooh, angst voor iets ergs....

charythepooh
charythepooh aug 4 '10
hoi meiden, ik heb een ongelofelijke angst over me heen momenteel; ik kan maar niet vatten waarom ik dat heb....
we waren op reis deze week en ik droomde dat het hotel instortte en dat het in brand stond, dan de busreis terug naar huis droomde ik dat we een groot ongeluk gingen krijgen, kan iemand me dit verklaren?

Mss kun je iets zien in bijvoegde foto?

http://i944.photobucket.com/albums/ad282/charythepooh/Espangna076.jpg

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 4 '10
Meiden? wink

In ieder geval valt jouw droom mij op, omdat ik namelijk iets soortgelijks heb gedroomd. Namelijk ik droomde dat ik op vakantie was (in een vreemd land) en in die droom wist ik dat ik gedroomd had, dat het hotel waar in ik op vakantie was, door een aardbeving verwoest zou worden. En ja in mijn droom gebeurde dat ook, en werd mijn hotel helemaal verwoest.

Ik weet niet zo goed wat het voor jou (en ook voor mij) betekend, maar het viel me op dat ik ook iets soortgelijks gedroomd heb.
bloempje
bloempje aug 8 '10
ik schrok vanacht onderweg naar huis( vanuit frankrijk) wakker omdat ik aan het dromen was dat er een auto op ons afkwam...... later is mijn schoonmoeder bijna tegen een auto aangereden die dwars op de payage stond. een andere auto is er wel tegenaan gereden. ik denk dat het een droom is die door ons onderbewuste is ingekomen die de gebeurtenis in kwestie door een bewuste actie die we doen is voorkomen. ik had de droom een uur voor we bij de auto kwamen.

ga gewoon met een gerust hart op vakantie en wees je bewust van wat er om je heen gebeurt zonder er veel op te letten geniet en vertrouw op je onderbewuste. het zal niet gebeuren maar door je onderbewuste voorkomen worden ondanks dat het wel bijna zou kunnnen gebeuren. vraag voor vertrek de engelen om bescherming doe ik ook altijd en werkt goed smile

Liefs een zon bruine bloempje vol met energie en een paar stenen uit frankrijk rijker:)
charythepooh
charythepooh aug 10 '10
niet normaal zeg, deze nacht ook weer zo'n nachtmerries, ik weet als ik wakker werd ik er echt ziek van was
maar ik kan me deze keer helaas niet meer herinneren waarover het ging, ik was erg bang, ben rond 2u deze nacht opgestaan, en durfde echt niet meer in slaap vallen...

wat kan dit nu toch betekenen?
wat zou dit toch zijn met mij?
admin
admin aug 10 '10
Kijk eens of er een link is tussen wat je eet en je nachtmerries.
Doe je raam snachts open, frisse lucht doet al veel.
Wat doe je voor je gaat slapen? Neem je rust van tevoren of ga je uitgebreid tv kijken of computeren?
Er kan veel meer aan de hand zijn, ik zou niet gelijk in de paranormale hoek gaan zoeken.
Misschien kun je zelf ook eens googlen of ga naar de huisarts.
Ik heb ook wel eens een nachtmerrie en dat is toch vrij normaal lijkt mij.

Ik denk dat je hier een, twee drie geen antwoord zult vinden.
Je zult in je eigen omgeving moeten zoeken denk ik.
Je kunt ook googlen op dromen en hun betekenis wink

Succes en ik hoop dat de dromen (de akelige) minder worden.
admin
admin aug 12 '10
Hoi Charythepooh,

Poeh, ik heb je naam even gekopieerd en geplakt smileHeb je een reden voor deze nickname?

Ik heb nog niks gelezen, zie je vandaag voor het eerst, heb je nog niet verder op het forum gelezen, puur om de lezing zuiver te houden.


* Je kijkt somber uit je ogen ,,, er straalt inderdaad angst uit voor het onbekende, je lijkt je zorgen te maken
* hoe is het met je zelfvertrouwen? Vertrouw je op jezelf? Ik krijg onzekerheid over me heen, alsof je het niet alleamaal gelooft, niet durft te geloven in jezelf
* je bent druk bezig met het zoeken naar antwoorden, naar je plek hier op Aarde. Dat zou kunnen verklaren, dat je bang bent niet thuis te kunnen komen en daarbij rampscenario's in je gedachten krijgt die je dromen omzetten in beelden
* ben je wel eens kortademig? een beklemmend gevoel op je borst (hartchakra)
* je draagt veel op je schouders mee, je hebt het zelfs nodig om je spieren daar regelmatig aan te spannen om het te kúnnen dragen. Je mag best wel eens wat loslaten uit je rugzak, achterlaten waar je niks meer mee kunt, draag het niet allemaal mee!!
* moeie, onrustige benen, alsof je niet weet waar ze je heen zullen brengen? Je mag je eigen Pad bepalen, je Lot neemt je mee, maar je hebt invloed op hoe je je Leven in wil richten.


Ik hoor graag of ik op de juiste weg zit en je foto mij de juiste dingen vertelt ...


Namasté
Larapinta
charythepooh
charythepooh aug 12 '10
beste larapinta,

je hebt wel gelijk...

ik maak me zorgen om het onbekende, ik moet op 24 augustus op intake gesprek voor IVF te starten, ik vraag me af of ik het wel allemaal ga aankunnen, fysiek en emotioneel smirk

ik heb 2 beebjes moeten afgeven, waarvan het eerste heel bruusk werd afgepakt van me door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, ik ben binnen gegaan in spoed met buikpijn en het volgende wat ik me herinner is het wakker worden van een operatie met een heel leeg gevoel; maar op die moment hing mijn leven aan zijden draadje, het 2e heb ik moeten afgeven met een miskraam, maar dit kon ik makkelijker verwerken, doordat ik elke week bloed liet afnemen, en zo zag ik mijn waarden zakken ipv stijgen, dus wist ik al dit is niet goed, en het gevoel toen van er zit een dood beebje in me, het moet eruit, met mijn bbz, leefde het vruchtje nog, dus voelde het aan als een soort verplichte abortus,...... en ik heb inderdaad geen geloof meer in mezelf om opnieuw te kunnen zwanger worden, met een gezond beebje als uitkomst, ik ben er precies zeker van dat het weer gaat verkeerd lopen..... frown

wat bedoel je met zoeken naar antwoorden, want hier volg ik je niet echt vrees ik.

ik ben heel rap kortademig, vanals ik teveel stress op panikeer krijg ik geen lucht meer, en val ik zonder adem....
kalmeren is het enige die helpt dan frown

ik heb een enorme jeugd gehad, veel problemen met moeder en vader die tot op vandaag nog aanslepen smirkdus dat + heel mijn zwanger worden historie is inderdaad een hele zware rugzak om te dragen en ik weet niet hoe ik hem moet legen frown

bij vermoeidheid is het eerste wat ik voel mijn benen, en idd dat gevoel beschrijft het wel...

ik zou gewoon graag een kindje willen, en alles erop en eraan en er rond, maakt van mij een hele trieste persoon. moest ik nu gewoon weten dat er een dag komt waarop mijn wens zal uitkomen....
admin
admin aug 12 '10
Hey Charythepooh,

Zoeken naar antwoorden is precies wat je omschrijft! Je weet niet hoe je je rugzak moet legen, je zou willen weten óf en dan wanneer je wens naar een kindje uitkomt ... Dat is zoeken naar antwoorden waar je op dit moment nog geen antwoord op hebt. Snap je?

Dus je hebt twee kindjes die over je waken en bij je zijn. Ze zullen je helpen in je proces en je gang die je nog moet gaan tot je óf een kindje hebt van jezelf, óf je de rust hebt gevonden in wat de bedoeling van de toekomst is. Ik kan niet in de toekomst kijken, ik kan ook geen voorspellingen doen. Ieders Lot ligt wel vast bij geboorte, maar het kan door het Leven veranderen.

Is het een idee dat je de problemen die je hebt met moeder en vader eens gaat aanpakken, zodat daar je rugzak al een stuk leger van wordt? Weet je zelf waarom je die problemen bij je blijft dragen?


Namasté
Larapinta
charythepooh
charythepooh aug 12 '10
hoi.

ja nu begrijp ik het, sorry hoor wink

ja, ik heb inderdaad 2 kindjes bij me, en ik mis ze nog alle 2 even erg en elke dag,... we zullen gewoon moeten afwachten hoe en wanneer mijn wens moge uitkomen frown

ik heb het probleem al verscheidende keren aangepakt met beiden van mijn ouders, no use! ze hervallen non-stop in hun oude gewoontes.... ik zou liefst het contact met beiden verbreken om eindelijk van die stress en zorgen rond hen af te zijn, maar ik durf niet, omdat ik nog 2 oma's heb die daar van zouden afzien.
maar ik heb teveel meegemaakt met alle 2 om die problemen zo maar van me af te zetten, elke dag herinner ik me wel iets van mijn rotte jeugd, hoe krijg ik het van me af? dat ik er geen idee van heb frown
New Moon
New Moon aug 12 '10
Hee meis,

Lastig die dromen.
Heb het gevoel idd dat je goed voor jezelf moet zorgen (goed eten en veel drinken) en als het ware een nieuwe weg/nieuwe wortels voor jezelf mag creëren om te aarden (probeer hierbij alles, die kindjes, je dromen, etc. even los te laten. stel die angst bv voor als een paars monster in een mooie kamer, pak hem vast en gooi hem het raam uit, en doe het raam dicht:), mag best met kracht hihi ), die rugzak komt dan vanzelf wel om de hoek kijken (het lost zich op of de situatie doet zich voor om nog wat op te lossen... dit is hoe ik hetvoel) Je oude wortels nu zijn geloof ik een beetje verstopt en vervuild.. Probeer wat te spelen met je "nieuwe wortels" en ga goed aarden (kijk maar wat lekker voelt of wat je leuk vindt), dat is erg belangrijk... lekker de natuur in of een strandwandeling, lekker zwemmen in een meer, alles wat je ziet in de natuur in je opnemen (kan ook gewoon in je buurt zijn) Dit is wat bij mij opkomt. Als je lekker geworteld bent krijg je ook minder last van te (veel) informatie en ruis, zoals in die nare dromen. Klinkt misschien raar wat ik nu heb opgeschreven, maar had het gevoel dat ik het toch even moest zeggen smile

Liefs the moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki