Loading...
nl

Even een vraagje

Clodis
Clodis aug 4 '10
Misschien moet ik gewoon eerst alles doorspitten, maar dacht vragen staat vrij.

Ik ben nieuw hier en heb net even rond zzitten neuzen zeer leuk allemaal wat er hier gebeurd. Nou vroeg ik me af kunnen jullie ook foto's van kinderen lezen?

Groetjes Clodis
Delen:
Maryssa
Maryssa aug 4 '10
Hallo Clodis,

Het laten lezen van foto's van jouw kinderen is op Merudi niet toegestaan. De reden vind je in onderstaande tekst die je ook kunt vinden in het Topic Fotolezen http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.

Groetjes Maryssa
Clodis
Clodis aug 4 '10
Dank je wel voor je uitleg!

Met mijn meiden gaat gelukkig alles goed maar ik was gewoon heel erg benieuwd of jullie voor mij herkenbare dingen konden zien.

Zou je mijn foto eens willen lezen?

Groetjes Clodis
Maryssa
Maryssa aug 4 '10
Hallo Clodis,

Graag gedaan smileJe kunt een foto van jezelf uploaden via het foto album van Merudi of via een link naar een foto. De fotolezers kunnen je dan een reading geven. In de link in mn eerdere berichtje kun je lezen hoe je je foto kunt uploaden.

Groetjes Maryssa
Clodis
Clodis aug 4 '10
Ja dat heb ik gelezen maar ben het bij stap 3 al kwijt laughdus ik gooi er wel een linkje bij en zal een nieuwe topic starten

Dank je wel

Groetjes Clodis

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki