Loading...
nl

NiMS, wie wil mij lezen?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Hier de reactie van Ton:

Er zit als het ware een waas voor. Een muur die jij voor jezelf hebt opgetrokken. En dat heeft te maken met je 8 ste levensjaar. Daar is iets gebeurd wat jou heeft geraakt en waarna jij je bent gaan verstoppen , wat het gevoelsgebied betreft. Probeer daar eens achter te komen wat dat geweest is.
Toen wist ik niet wat het was, maar ik ben er vandaag dankzij Kath uitgekomen. Op die leeftijd was ik me doodgeschrokken van een uitzending van het zwarte gat op veronica dat ik toen geluisterd had en ging over bandstemmen. Toen ik die stemmen had gehoord was ik echt doodsbang. Toevallig heb ik de bewuste uitzending op internet teruggevonden:
http://www.evp-voices.com/html/zwarte_gat.html

En dan mp3 nummer 4, hoor je de stemmen.
Kim1
Kim1 mei 27 '07
Nou vooruit, kijken of ik nog foto kan lezen. Bewust heb ik andere readings niet gelezen zodat ik zo onbevoordeeld mogelijk kan lezen.

Eerste wat ik krijg is een laag energie die voor de foto / om jou heen hangt. Dit lijkt een beschermingslaag te zijn in jouw energieveld en blokt mij in eerste instantie om de foto te lezen. Dus ik ga nu kijken of ik er door heen mag en rustig mag lezen. Okay, het eerste dat gevormd wordt zijn beelden van chackra's die op een lijn staan. Jouw solarus plexus draagt heel veel rode energie in zich. Het lijkt alhaast wel een hartstocht voor het leven te zijn, passie, hierin gaan de vrouwelijke en mannelijke energie heel mooi hand in hand. Hm, ja ik moet nog even wat zeggen over een chackra boven bij je hoofd, ongeveer een halve meter boven bij je hoofd. Het lijkt alsof die meer naar voren staat dan dat die zou moeten. Lijkt alsof deze op de een of andere manier uit balans uit je energieveld is gebracht. Kijk er eens naar of je deze weer in 1 lijn kan brengen met jouw energieveld, vraag of iemand je daarbij kan helpen. Dan zul je je zelf nog meer in je licht gaan voelen. Het is net alsof deze chacra er als het ware per onluk uit lijn ligt en een zetje nodig heeft. Dan kun je je ook beter voelen in jouw lichaam. Dit wordt echt duidelijk doorgegeven (misschien ben ik wel een wacco, wacco, maar goed, zal wel.)

Goed verder zie ik iets van 1 of dieren (honden) om je heen ? Kan dat, in ieder geval zie ik er een rondrennen.

Dan komt er een gevoel van alleen zijn bij mij op. Echt alleen zijn. Op de een of andere manier wil je graag alleen zijn in jouw eigen ruimte en dan wil je niet gestoord worden. Het is jouw ruimte. Dit stukje voelt ook wat eenzaam aan.

Verder zie ik telkens een man bij je die centraal staat in jouw aardse leven. Hij is erg, erg belangrijk voor je. Een soort van raadsman, adviespersoon die jou telkens bijstaat. Hij houdt je telkens in de gaten en als er wat is ga je naar hem toe.

Delen. Delen vind je belangrijk, maar ergens ook moeilijk. Er zijn stukken die je heel graag voor jezelf houdt en waar mensen niet aan kunnen / mogen komen. Zie ik weer die hond in beeld komen.

Mensen / school / opleiding. Kan ik niet volledig plaatsen, ik zie je tussen de mensen staan, maar ondertussen ook weer niet helemaal. Alsof je telkens je eigen weg kiest maar wel tussen de mensen staat.

Hm, er komt een stuk omhoog waar ik niet bij kan. Lijkt iets te maken hebben met waar je grondig over zwijgt en zorgvuldig voor je zelf houdt. Hier kun je niet over praten. Een stuk uit het verleden dat wel degelijk uitgewerkt moet worden.

Hm, nu springt er weer wat te voorschijn. Er zwaait iets voor je hoofd heen en weer. Ik weet niet wat het is. Het lijkt wel een medaillon. Mogelijk dat het heeft te maken met meditaties die je doet en een soort van links - rechts - integratie in jouw energievelden. Raar nog nooit gezien.

Nu loop ik weer tegen die beschermingslaag in jouw aura op en is het lezen klaar.

Kimm
Kim1
Kim1 mei 27 '07
PS-je. Waarom ik er de nadruk op leg weet ik niet. Maar om die chackra in balans te krijgen is er geen emotioneel gedoe nodig. Vaak is het zo dat als een chackra disbalans vertoont dat je dan ergens door heen moet om de chackra weer in balans te krijgen. Het is net alsof deze chackra door een val van jouzelf gewoon buiten jouw energiesysteem aan het wiebelen is.

In dit geval kan een goede energetisch healer de lijnen van dit chackra (het is een hele mooie witte grote lotusbloem met een gele bol) repareren in de twee kundalini energiebanen die alle chackra's voeden. Maar er is wel even een vakkundige herplaatsing nodig van een healer. Je zult wel bekend zijn in de alternatieve hoek, dus mogelijk dat iemand er wat mee kan beginnen.

Nu ja kijk zelf maar wat je er mee kan / wil doen.

Kimm
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
 Quote:
Origineel van Kim1:
Nou vooruit, kijken of ik nog foto kan lezen. Bewust heb ik andere readings niet gelezen zodat ik zo onbevoordeeld mogelijk kan lezen.
Hoi Kim, bedankt voor je lezing! Ik zal proberen zo goed mogelijk te beantwoorden.
 Quote:

Eerste wat ik krijg is een laag energie die voor de foto / om jou heen hangt. Dit lijkt een beschermingslaag te zijn in jouw energieveld en blokt mij in eerste instantie om de foto te lezen.
Dat kan wel kloppen. Ik schijn lastig om te lezen te zijn omdat mijn binnenste goed dicht zit voor wie ik niet toe laat.
 Quote:

Dus ik ga nu kijken of ik er door heen mag en rustig mag lezen. Okay, het eerste dat gevormd wordt zijn beelden van chackra's die op een lijn staan. Jouw solarus plexus draagt heel veel rode energie in zich. Het lijkt alhaast wel een hartstocht voor het leven te zijn, passie, hierin gaan de vrouwelijke en mannelijke energie heel mooi hand in hand.
Wat zegt dit precies? Rood betekend meestal weinig energie en staat meestal voor aarde. Waar zit de plexus solaris eigenlijk? Is dat 1 van die hogere chakra's die boven de normale 7 zitten, of heb jij er ook een algemenere naam voor? Waar is deze chakra normaal gesproken voor?
 Quote:

Hm, ja ik moet nog even wat zeggen over een chackra boven bij je hoofd, ongeveer een halve meter boven bij je hoofd. Het lijkt alsof die meer naar voren staat dan dat die zou moeten. Lijkt alsof deze op de een of andere manier uit balans uit je energieveld is gebracht. Kijk er eens naar of je deze weer in 1 lijn kan brengen met jouw energieveld, vraag of iemand je daarbij kan helpen. Dan zul je je zelf nog meer in je licht gaan voelen. Het is net alsof deze chacra er als het ware per onluk uit lijn ligt en een zetje nodig heeft. Dan kun je je ook beter voelen in jouw lichaam.
Ik voel me eigenlijk niet slecht in mijn lichaam. Hoe deze chakra naar voren is gaan staan is mij ook niet echt duidelijk, misschien juist wel om mij wat meer op aarde te houden? Waar dient deze chakra normaal gesproken voor? Misschien dat ik dan kan verklaren waarom deze naar voren steekt.
 Quote:

Goed verder zie ik iets van 1 of dieren (honden) om je heen ? Kan dat, in ieder geval zie ik er een rondrennen.
Nee dat lijkt me erg sterk. Ik ben allergisch voor katten, en honden vind ik helemaal niets. De enige huisdieren die hier rondlopen zijn 3 ratten. Hiervoor ben ik ook allergisch, maar het lukt met net om ze te verdragen.
 Quote:

Dan komt er een gevoel van alleen zijn bij mij op. Echt alleen zijn. Op de een of andere manier wil je graag alleen zijn in jouw eigen ruimte en dan wil je niet gestoord worden. Het is jouw ruimte. Dit stukje voelt ook wat eenzaam aan.
Dit klopt helemaal. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Eenzaam voelt het daar niet voor mij omdat ik weet dat ik er ook uit kan komen als ik dat wil.
 Quote:

Verder zie ik telkens een man bij je die centraal staat in jouw aardse leven. Hij is erg, erg belangrijk voor je. Een soort van raadsman, adviespersoon die jou telkens bijstaat. Hij houdt je telkens in de gaten en als er wat is ga je naar hem toe.
Ik heb helaas geen idee wie je bedoelt. Er is geen man in mijn aardse leven waar ik bij om raad vraag. Ook als er iets is, los ik het zelf gewoon op. De enige bij wie ik om spirituele raad vraag, is een vrouwelijke natuurarts die ik zo af en toe zie. Ik haal daar veel wijsheid vandaan, en zij ook bij mij. We vullen elkaar goed aan. Maar het is geen man, en ze is niet enorm belangrijk voor me.
 Quote:

Delen. Delen vind je belangrijk, maar ergens ook moeilijk. Er zijn stukken die je heel graag voor jezelf houdt en waar mensen niet aan kunnen / mogen komen. Zie ik weer die hond in beeld komen.
Die hond kan ik niet plaatsen, maar delen is wel enorm belangrijk voor me. En dan vooral het delen van de dingen die niet over mezelf gaan :). Dat zijn de stukken die ik enkel aan de mensen toe vertrouw die ik ook kan vertrouwen.
 Quote:

Mensen / school / opleiding. Kan ik niet volledig plaatsen, ik zie je tussen de mensen staan, maar ondertussen ook weer niet helemaal. Alsof je telkens je eigen weg kiest maar wel tussen de mensen staat.
Ik kies inderdaad mijn eigen weg. Ik sta wel tussen de mensen en ook weer niet. Dat klopt ook. Ik kan onzichtbaar zijn, en ook weer niet. Het is maar net wie kijkt, die me ziet zeg maar.
 Quote:

Hm, er komt een stuk omhoog waar ik niet bij kan. Lijkt iets te maken hebben met waar je grondig over zwijgt en zorgvuldig voor je zelf houdt. Hier kun je niet over praten. Een stuk uit het verleden dat wel degelijk uitgewerkt moet worden.
Dat zou goed kunnen. Maar zoals je al aangeeft, kan hier niet over gepraat worden. Ik vind het niet zo erg, want het is een kwestie van wachten op het juiste moment. Dat is er echter nog niet.
 Quote:

Hm, nu springt er weer wat te voorschijn. Er zwaait iets voor je hoofd heen en weer. Ik weet niet wat het is. Het lijkt wel een medaillon. Mogelijk dat het heeft te maken met meditaties die je doet en een soort van links - rechts - integratie in jouw energievelden. Raar nog nooit gezien.
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk nooit mediteer. Ik heb daar nog nooit het nut echt van ingezien, hoewel ik het me wel vaker heb voorgenomen. Het enige dat ik assosieer met links-rechts is pendelen. Maar meer dan dat kan ik er niet bij bedenken.
 Quote:

Nu loop ik weer tegen die beschermingslaag in jouw aura op en is het lezen klaar.

Kimm

PS-je. Waarom ik er de nadruk op leg weet ik niet. Maar om die chackra in balans te krijgen is er geen emotioneel gedoe nodig. Vaak is het zo dat als een chackra disbalans vertoont dat je dan ergens door heen moet om de chackra weer in balans te krijgen. Het is net alsof deze chackra door een val van jouzelf gewoon buiten jouw energiesysteem aan het wiebelen is.
Ooit over nagedacht dat deze daar misschien expres staat? Misschien heb ik hem wel naar buiten geplaatst. Ik weet het niet hoor, maar ik voel namelijk geen disbalans, dus ik probeer te begrijpen wat je zegt, en op wat voor manier ik deze onbalans zou kunnen voelen.
 Quote:

In dit geval kan een goede energetisch healer de lijnen van dit chackra (het is een hele mooie witte grote lotusbloem met een gele bol) repareren in de twee kundalini energiebanen die alle chackra's voeden. Maar er is wel even een vakkundige herplaatsing nodig van een healer. Je zult wel bekend zijn in de alternatieve hoek, dus mogelijk dat iemand er wat mee kan beginnen.
Ik kweet wel iemand die dat zou kunnen doen als die weet wat er precies is. Het is voor mij op dit moment nog te onduidelijk wat er nu precies aan de hand is. Maar dat is te wijten aan een gebrek van kennis van mijn kant, dus ik hoop dat je nog wilt reageren om e.e.a. te verduidelijken.
 Quote:

Hey bedankt voor je lezing. Ik zal kijken of ik er inderdaad iets mee kan. Voor nu heb ik nog te veel vraagtekens om precies te begrijpen wat je nu bedoelt. Ik hoop dat je hier wat antwoorden kunt geven. Groetjes Julien.
Kim1
Kim1 mei 28 '07
Origineel van Kim1:

Hoi Kim, bedankt voor je lezing! Ik zal proberen zo goed mogelijk te beantwoorden.
quote:

Hoi, ik heb jouw reactie gelezen en was wat verbaasd dat ik zoooooooo fout zit. Maar goed, dat geeft niet. Ik zal proberen mijn lezing ff na te lopen en na te kijken en mogelijk wat te verduidelijken. Misschien dat je dingen dan beter kan plaatsen of dat ik gewoon enorm fout zit. Wat ook nog eens zou kunnen is het feit dat ik soms nog heel energetisch leef en jij ook nog wel eens hogere sferen hangt dat ik dus voor een deel waarneem op energetisch niveau en het dus niet kan kloppen op aards niveau. Want ik zit gewoon heel vaak goed met mijn lezingen (niet om op te scheppen). Maar dat is vaak zo, dus ik zoek nu ook even naar de missing link.

Eerste wat ik krijg is een laag energie die voor de foto / om jou heen hangt. Dit lijkt een beschermingslaag te zijn in jouw energieveld en blokt mij in eerste instantie om de foto te lezen.

Dat kan wel kloppen. Ik schijn lastig om te lezen te zijn omdat mijn binnenste goed dicht zit voor wie ik niet toe laat.

Wees blij dat je deze laag hebt.

quote:

Dus ik ga nu kijken of ik er door heen mag en rustig mag lezen. Okay, het eerste dat gevormd wordt zijn beelden van chackra's die op een lijn staan. Jouw solarus plexus draagt heel veel rode energie in zich. Het lijkt alhaast wel een hartstocht voor het leven te zijn, passie, hierin gaan de vrouwelijke en mannelijke energie heel mooi hand in hand.

Wat zegt dit precies? Rood betekend meestal weinig energie en staat meestal voor aarde. Waar zit de plexus solaris eigenlijk? Is dat 1 van die hogere chakra's die boven de normale 7 zitten, of heb jij er ook een algemenere naam voor? Waar is deze chakra normaal gesproken voor?

De solarus plexus zit in je centrum. Dus bij je middenrif. Deze chackra is voor de balans tussen hemel en aarde. Verschillende kleuren rood heeft diverse betekenissen. Het kan aarding inhouden, hartstocht, passie, woede. Bij jou geeft deze veel energie af.

quote:

Hm, ja ik moet nog even wat zeggen over een chackra boven bij je hoofd, ongeveer een halve meter boven bij je hoofd. Het lijkt alsof die meer naar voren staat dan dat die zou moeten. Lijkt alsof deze op de een of andere manier uit balans uit je energieveld is gebracht. Kijk er eens naar of je deze weer in 1 lijn kan brengen met jouw energieveld, vraag of iemand je daarbij kan helpen. Dan zul je je zelf nog meer in je licht gaan voelen. Het is net alsof deze chacra er als het ware per onluk uit lijn ligt en een zetje nodig heeft. Dan kun je je ook beter voelen in jouw lichaam.

Ik voel me eigenlijk niet slecht in mijn lichaam. Hoe deze chakra naar voren is gaan staan is mij ook niet echt duidelijk, misschien juist wel om mij wat meer op aarde te houden? Waar dient deze chakra normaal gesproken voor? Misschien dat ik dan kan verklaren waarom deze naar voren steekt.

Ik bedoel eigenlijk ook niet dat jij je slecht voelt in mijn lichaam. Dit is waarschijnlijk nog een stukje projectie van mij. Wat ik bedoel in feite is dat als deze chackra op de juiste plaats wordt gebracht dat je energie beter gaat stromen door je lijf. Je voelt je al goed. Maar het kan beter als iets weer gestroomlijnd in je energie stroomt. Dat heb ik zelf ook telkens gemerkt. Telkens als er bij mij een chackra geopend wordt of oude ellende heb ik verwerkt dat ik dan zelf ga stromen en verbaasd ben van: goh, kan het zo voelen. Het is ook helemaal geen ramp dat deze chackra wat buiten jouw systeem hangt en misschien heb je het ook wel zelf gerealiseerd. Ik zie alleen dattie er buiten wiebelt en dat dit beter kan en dat ik door mocht geven dat hier naar gekeken mocht worden. God, wat vind ik dit altijd linke opmerkingen. Dat doe ik dus voortaan echt niet meer.

quote:

Nee dat lijkt me erg sterk. Ik ben allergisch voor katten, en honden vind ik helemaal niets. De enige huisdieren die hier rondlopen zijn 3 ratten. Hiervoor ben ik ook allergisch, maar het lukt met net om ze te verdragen.

Ik heb geen idee wat dit dan is ? Kijk eens op energetisch niveau. Of heb je vroeger dieren gehad. Ik zie er echt 2 om je heen rondrennen als een soort van tol om je heen waarvan er 1 heel sterk aanwezig is en de ander meer op de achtergrond. Normaliter zit dit altijd wel goed als ik dit waarneem. Ik kan het niet plaatsen verder. Maar ook nu zie ik het weer.

quote:

Dit klopt helemaal. Ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Eenzaam voelt het daar niet voor mij omdat ik weet dat ik er ook uit kan komen als ik dat wil.
quote:

Ik heb helaas geen idee wie je bedoelt. Er is geen man in mijn aardse leven waar ik bij om raad vraag. Ook als er iets is, los ik het zelf gewoon op. De enige bij wie ik om spirituele raad vraag, is een vrouwelijke natuurarts die ik zo af en toe zie. Ik haal daar veel wijsheid vandaan, en zij ook bij mij. We vullen elkaar goed aan. Maar het is geen man, en ze is niet enorm belangrijk voor me.

Uwh ? Is het dan een gids van je ?

quote:

Die hond kan ik niet plaatsen, maar delen is wel enorm belangrijk voor me. En dan vooral het delen van de dingen die niet over mezelf gaan . Dat zijn de stukken die ik enkel aan de mensen toe vertrouw die ik ook kan vertrouwen.
quote:

Ik kies inderdaad mijn eigen weg. Ik sta wel tussen de mensen en ook weer niet. Dat klopt ook. Ik kan onzichtbaar zijn, en ook weer niet. Het is maar net wie kijkt, die me ziet zeg maar.
quote:

Dat zou goed kunnen. Maar zoals je al aangeeft, kan hier niet over gepraat worden. Ik vind het niet zo erg, want het is een kwestie van wachten op het juiste moment. Dat is er echter nog niet.
quote:

Ik moet bekennen dat ik eigenlijk nooit mediteer. Ik heb daar nog nooit het nut echt van ingezien, hoewel ik het me wel vaker heb voorgenomen. Het enige dat ik assosieer met links-rechts is pendelen. Maar meer dan dat kan ik er niet bij bedenken.

Ik denk dat ik hierbij bedoel jouw bewustzijn in het geheel genomen. Doordat je hoog in energie zit kun je dagelijks min of meer in jouw eigen zijn zijn.

quote:

Kimm

Ooit over nagedacht dat deze daar misschien expres staat? Misschien heb ik hem wel naar buiten geplaatst. Ik weet het niet hoor, maar ik voel namelijk geen disbalans, dus ik probeer te begrijpen wat je zegt, en op wat voor manier ik deze onbalans zou kunnen voelen.

Het is ook geen echte disbalans. Maar je energie gaat beter stromen op het moment dat deze chackra weer in de juiste lijn zit. Het zou zich nu kunnen manifesteren als het feit dat je je hoofd wat meer naar voren toe houdt dan nodig is. Door dat het gewicht van de chackra als het ware jouw hoofd iets naar voren toe trekt. Op het moment dat tie weer recht in lijn staat zul je het verschil wel voelen.

quote:

Ik kweet wel iemand die dat zou kunnen doen als die weet wat er precies is. Het is voor mij op dit moment nog te onduidelijk wat er nu precies aan de hand is. Maar dat is te wijten aan een gebrek van kennis van mijn kant, dus ik hoop dat je nog wilt reageren om e.e.a. te verduidelijken.

Kijk zelf maar wat je er mee kan of niet kan / wilt doen. Diegene zou kunnen kijken of die de chackra kan vinden en dan kijken wat die er mee kan doen.

quote:

Hey bedankt voor je lezing. Ik zal kijken of ik er inderdaad iets mee kan. Voor nu heb ik nog te veel vraagtekens om precies te begrijpen wat je nu bedoelt. Ik hoop dat je hier wat antwoorden kunt geven. Groetjes Julien.

Even nog een opmerking van mijn kant. Chackra's zijn voortdurend in balans / onbalans en het is aan ons zelf om ze in evenwicht te leren brengen. Dus als ik zeg dat er een onbalans is is er helemaal geen ramp aan de orde. Ik kan alleen de reparatie zien die er kan/ mag plaatsvinden. Misschien zit ik wel helemaaaaal fout met alles. De lezing achteraf overziend zie ik alleen maar dat hetgeen dat belangrijk is dat die info over die wiebelende chackra op de een of andere manier doorgegeven mag worden. Voor de rest is het eigenlijk helemaal niet van belang.

Misschien dat je toch nog wat hebt aan de lezing. Kijk of voel eens even op energetisch niveau of je dat gewicht van die chackra kan vinden. Ik weet de naam van de chackra niet. Het is wel een van de nieuwe chackra's. Dan wordt het misschien duidelijker en kun je er wat mee. Ik neem aan dat jij ook intern kan zien en voelen, dan kun je ook dit stukje te pakken krijgen.

Kimm
Kim1
Kim1 mei 28 '07
PS: Ik weet niet precies hoe andere mensen foto's lezen. Ik kijk alleen vanaf het begin even 5 seconden naar de foto, dan koppel ik aan op het algehele energiestelsel van de desbetreffende persoon en vanaf dat moment lees ik de energie-en af in meer-dimensionale holografische beelden. Ik houdt het altijd in een plat vlak omdat ik het via de pc altijd zo simpel mogelijk houdt. Ik raak altijd alleen maar de energie aan die op dat moment het meest belangrijk is om te gaan genezen. Het energiesysteem dat op dat moment het meest relevant is voor de persoon -- er zijn namelijk vele energiesystemen -- springt dan naar voren en deze energie lees ik af in de verschillende codes. Ik scan altijd op specifieke niveau's als het hoger zelf het toe laat. Omdat er zo veel prive-informatie in energie zit ben ik daar ook voorzichtig mee.

Bij deze dan ook mijn besluit om niet meer te lezen op wat voor forum dan ook. Als je mogelijk nog vragen hebt wil je het dan via pb doen?

Kimm
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
 Quote:
Origineel van Kim1:
PS: Ik weet niet precies hoe andere mensen foto's lezen. Ik kijk alleen vanaf het begin even 5 seconden naar de foto, dan koppel ik aan op het algehele energiestelsel van de desbetreffende persoon en vanaf dat moment lees ik de energie-en af in meer-dimensionale holografische beelden. Ik houdt het altijd in een plat vlak omdat ik het via de pc altijd zo simpel mogelijk houdt. Ik raak altijd alleen maar de energie aan die op dat moment het meest belangrijk is om te gaan genezen. Het energiesysteem dat op dat moment het meest relevant is voor de persoon -- er zijn namelijk vele energiesystemen -- springt dan naar voren en deze energie lees ik af in de verschillende codes. Ik scan altijd op specifieke niveau's als het hoger zelf het toe laat. Omdat er zo veel prive-informatie in energie zit ben ik daar ook voorzichtig mee.

Bij deze dan ook mijn besluit om niet meer te lezen op wat voor forum dan ook. Als je mogelijk nog vragen hebt wil je het dan via pb doen?

Kimm
Hoi Kimm, ik lees een foto altijd anders. Ik blijf naar de foto kijken en stem daar steeds weer op af. Anders bestaat het risico dat wanneer je niet steeds blijft afstemmen op die persoon, je gidsen, engelen, overleden entiteiten oppikt. Bij iedere info die ik dan doorkrijg bepaal ik ook direct of dat wel van die persoon is of niet. Je gevoel zegt dan, "Nee, dat past helemaal niet bij hem / haar" en als dat gebeurd schrijf ik het niet op. Ik denk dat dat bij jou ook gebeurd is bij mij. Dat je mijn verbiding naar boven hebt gebruikt, en daar veel van hebt opgepikt. Dat is natuurlijk helemaal niet erg, maar ik denk dat je lezing daarom niet meer helemaal klopt. Nou weet ik ook dat ik altijd heel moeilijk om te lezen ben, dus maak van mij ajb geen maatstaf voor de volgende keren.

Wat ik jammer vind is dat je niet meer via het forum wilt foto-lezen. Dit forum is juist bedoeld voor het delen van de lezingen en over jezelf te leren. Als ik niet had gewild dat ik gelezen zou worden, had ik niet mijn foto op internet gezet.

Misschien wil jij zelf ook je foto laten lezen, zodat ik voor je kan kijken of ik een verklaring voor jouw gevoel heb?
flicka
flicka aug 6 '07
hallo misschien wel een beetje laat maar ik wil het ook graag proberen ik heb foto 1 en 2 gezien en haal er dit uit.
toen ik na je foto keek kreeg ik het heel erg warm je bent een vriendelijk mens , eerlijk en direct.
toen ik me echt goed concentreerde kreeg ik kriebels in mijn buik.
verliefd?
hahah ik weet niet ik moest het echt van gevoel hebben ik voelde warmte kriebels maar 1 ding weet ik voor 90% zeker je bent een echte mensen mens.
ben nieuwsgierig of het klopt.
veel liefs
flicka
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '07
Hoi Flicka, bedankt voor je lezing en het is nooit te laat om te reageren hoor :).

Ik ben zeker wel vriendelijk, maar lang niet tegen iedereen en dus klopt je eerlijkheid en direct wel. Als ik iemand niet mag, dan zal deze dat ook vrij snel merken en ben ik bikkelhard.

Je kreeg kriebels in je buik. Ik weet niet precies waar deze vandaan zouden moeten komen. Ik ben niet verliefd op het moment. Mss dat er ergens iets broeit, dat weet ik niet.
Je hebt wel gelijk dat ik voor 100% een echt mensen-mens ben. Goeie lezing dus! Bedankt.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420