Origineel van Luckygirl1974:
Oke nims, ik ga het proberen... het is de 1e keer, dus vergeef me wanneer ik er naast zit.
Geen enkel probleem. Ik zal eens lezen of het klopt, en zal reageren. Ik weet zelf ook hoe moeilijk het is, dus het is gewoon een kwestie van doen. En vooral vaak doen
. Dit forum is een ideale leerschool. Wat wel eens helpt is gewoon een oudere foto te lezen, en dan zien hoe de anderen de lezing hebben gedaan, en of jij het er ook uit gehaald hebt.
Wel vreemd... ik had 3 pennen nodig om alles wat ik bij jou voelde en zag op te schrijven ze hielden er spontaan mee op :S
Best apart ja
. Geen idee wat dat te betekenen heeft. Waarschijnlijk gewoon toeval
.
Over het algemeen ben je een optimist, met soms wat stemmingsschommelingen.
Klopt.
Jij laat enkel van je gevoelens zien wat jij iemand wilt laten zien, of wilt laten geloven, je bent een meester in het optrekken van een masker, om jezelf achter te verbergen.
Helemaal goed. Ik heb dat volledig onder controle.
Voordat je iets doet of zegt denk je veel na, dit blijft ook wel een tijdje hangen bij je.
Nee dat zou ik wel moeten doen, maar helaas zeg ik veel te snel wat ik denk. Ik gooi er nog wel eens wat uit, maar spijt heb ik er zelden van
.
Dit terwijl je ook een echte gevoelsmens bent.
Nee niet echt. Ik voel wel veel, maar heb er zelden een gevoel bij. Er is niet echt iets dat mij kan raken of wat kan doen.
Ik krijg het idee dat het nadenken niet tot jou eigen ik behoort, maar dat je er door ervaringen toe bent gedwongen.
Nee absoluut niet. Ik denk heel veel na, en ben een echte analyst. Ik vind nadenken ook erg prettig, omdat het mij duidelijkheid geeft.
Behalve in conflictsituaties, dan zeg je wat er in je opkomt, vooral wanneer je overtuigd ben van je eiegn gelijk, je gaat een conflict ook niet uit de weg, ook al zou je ze ook niet echt op gaan zoeken.
Ik ga ze zeker niet uit de weg, en soms zoek ik ze ook bewust op. Misschien dat iemand IkBen zich nog kan herinneren
.
Je bent een doorzetter, wanneer je ergens aan begint wil je dat hoe dan ook afmaken, hoe moeilijker de uitdaging des te harder zet jij je in.
Klopt ik ben een doorzetter maar ik heb 1 makke. Ik maak nooit iets af. Ik begin aan veel, maar ben er erg snel op uitgekeken. Ik ga wel, geen uitdaging uit de weg
.
Zelfverzekerd is een woord dat goed bij je past. Dit komt ook doordat je heel goed op je eigen gevoel af kan gaan (door je gaves?)
Yep dat klopt helemaal.
Wanneer jij iemand ziet of leert kennen, weet/voel je meteen wat je aan diegene hebt, ik denk dat je daardoor ook erg selectief bent voor wie tot jouw vriendenkring mag behoren.
Klopt ook helemaal.
Wanneer er iemand tot die kring behoort staat wederzijds openheid en eerlijkheid bij jou hoog op je lijstje.
Klopt, maar het scheelt dat ik weet wanneer iemand niet eerlijk is
.
Ook ben je veel met je gaves bezig, waardoor je tegelijkertijd beseft dat je je hierin erg alleen voelt, doordat je weinig, ik denk eerder geen mensen kent die dezelfde gaves hebben als jij.
Klopt. Ik heb tot nu toe nog niet iemand ontmoet met dezelfde gaves.
Ook ben je gejaagd,je zit zo vol met plannen/werk dat 24 uur in een dag veelste kort is.
Ja dat klopt. Toch voel ik me hierdoor helemaal niet gejaagd. Dat komt vooral ook omdat ik niet de behoefte heb om iets af te maken. Dat is wel lekker.
Hierdoor voel ik wat van angst/spanning. Bang dat je tijd te kort hebt?
Nee die angst en spanning heb ik gelukkig niet. Ik zie wel hoe alles gaat komen, en stuur bij waar dat nodig is
.
Nou dit was mn 1e fotolezing.
Graag wil ik wel weten wat er klopt of niet klopt.
Nou zie mijn reactie
. Ik vind dat je een aantal hele treffende dingetjes hebt gezegd dus mijn complimenten hoor! Ga vooral zo door.