Loading...
nl

NiMS, wie wil mij lezen?

Thomas A
Thomas A mrt 3 '07
NiMS, wat recent is gebeurd bedoelde ik niet, daarbij zie ik daar toch sowieso ook weer een lach ver-schijnen al is dat niet op dit moment.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '07
Dat weet ik ;). Sommige mensen moeten gewoon nog even wakker geschud worden.
Charlie
Charlie mrt 6 '07
NiMS, ik heb het ook geprobeerd en ik zie het volgende: Jij bent echt iemand die ontzettend druk is. Niet alleen met zaken en werk, maar ook druk in je hoofd. Je bent (volgens mij) een echte `denker`. Ik voel dat je hier bent met een grote taak, die je soms nog heel lastig vind om uit te voeren, omdat er soms mensen zijn die jou niet (kunnen) volgen. Het liefst wil je iedereen (proberen te) overtuigen van hetgene waar jij zelf inzicht in hebt. Dat hoeft helemaal niet!! Natuurlijk kan je mensen handvatten geven als het even niet lukt, maar uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen waarheid. Maak je daar niet te druk om, want dat kost je veel energie!!! Ik zie dat jij je veel te druk maakt in je hoofd vooral, probeer eens wat vaker te aarden of te mediteren. Dit zal je goed doen. Het is namelijk niet nodig om mensen open te breken, ze zien het vanzelf. Steek beter wat meer energie in jezelf, maak eens een lekkere wandeling en laat alles voor dat moment even los. Ontspan!!!

Ik hoop dat ik er niet ver naast zat en dat ik snel je reactie lees,

in Licht en Liefde,

Charlie
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
Ik zal reageren bedankt voor je lezing!

Quote:
Origineel van Charlie:
NiMS, ik heb het ook geprobeerd en ik zie het volgende: Jij bent echt iemand die ontzettend druk is. Niet alleen met zaken en werk, maar ook druk in je hoofd. Je bent (volgens mij) een echte `denker`.
Klopt helemaal.
 Quote:

Ik voel dat je hier bent met een grote taak, die je soms nog heel lastig vind om uit te voeren, omdat er soms mensen zijn die jou niet (kunnen) volgen.
Maar dat is niet eerlijk, want je hebt me aan het werk gezien ;).
 Quote:

Het liefst wil je iedereen (proberen te) overtuigen van hetgene waar jij zelf inzicht in hebt.
Ja inderdaad. Ik deel graag mijn visie.
 Quote:

Dat hoeft helemaal niet!! Natuurlijk kan je mensen handvatten geven als het even niet lukt, maar uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen waarheid.
Klopt helemaal.
 Quote:

Maak je daar niet te druk om, want dat kost je veel energie!!!
Valt heel erg mee. Ik vind het heel erg leuk om te doen, en ik heb energie voor 10. Als ik dit niet zou doen, zou ik denk ik nooit meer slapen ;).
 Quote:

Ik zie dat jij je veel te druk maakt in je hoofd vooral, probeer eens wat vaker te aarden of te mediteren. Dit zal je goed doen.
Dat weet ik en klopt ook :). Ik doe regelmatig aan aarde-sessie. Zo ook afgelopen zaterdag. Heerlijk naar Trance Energy tot zondag ochtend 8:00 met de nodige hectoliters aan bier op ;). Beter aarden dan dat, kan ik me bijna niet voorstellen.
 Quote:

Het is namelijk niet nodig om mensen open te breken, ze zien het vanzelf.
Ik breek alleen, waar er gebroken kan worden en waar het nodig is. Ik breek niet om het breken.
 Quote:

Steek beter wat meer energie in jezelf, maak eens een lekkere wandeling en laat alles voor dat moment even los. Ontspan!!!
Dat doe ik heel veel. En je hebt helemaal gelijk dat ik dat ook nodig heb.
 Quote:

Ik hoop dat ik er niet ver naast zat en dat ik snel je reactie lees,
Bij deze :).
 Quote:

in Licht en Liefde,

Charlie
Bedankt! Julien.
Charlie
Charlie mrt 7 '07
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Ik voel dat je hier bent met een grote taak, die je soms nog heel lastig vind om uit te voeren, omdat er soms mensen zijn die jou niet (kunnen) volgen.

--------------------------------------------------------------------------------

Maar dat is niet eerlijk, want je hebt me aan het werk gezien .

Okee, dat kan wel waar zijn, maar in dit geval had ik het niet alleen over mezelf!!!
Ik zie en voel gewoon dat je ontzettend druk in je Mind bezig bent. En dat er (meer) mensen zijn die (nog) niet op jouw niveau zitten!!!
En dat die het allemaal wel redden, ook zonder open gebroken te worden. Wat ik bedoel is dat het niet nodig is om mensen proberen open te breken. Wanneer zij zelf aangeven dat ze het zelf nodig vinden, dan kan je ze helpen. Maar wanneer ze het zelf niet willen of er nog niet aan toe zijn en het dus nog niet nodig hebben, laat ze dan op hun eigen niveau verder leren!!!
Wie ben jij of ik om hun dan open te breken?? Ik heb het namelijk zelf meegemaakt dat ik ook probeerde iedereen alles wat ik wist binnen een half uur in te pompen. Maar ik ben er achter dat dat ook tegen je gebruikt kan worden!!! Omdat mensen dan nog niet weten hoe ze met zoiets om zouden kunnen gaan op een positieve manier!!!
Volg je mij nog, NiMS??
Snap je wat ik bedoel??

in Licht en Liefde,

Charlie
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
Ik snap heel goed wat je bedoelt Charlie. Ik ben daarom ook niet iemand die breekt om te breken. Ik weet heel goed wanneer ik breek, en wanneer niet. Het zal je mss verbazen, maar ik breek vaker niet dan wel. Want dat ik kan breken dat zal je vast niet verbazen. Ik ben het daarom dus ook met je eens dat er een hele lastige kant aan het breken zit. Daarom is je waarschuwing absoluut terecht. Snap je, dat ik snap wat jij bedoelt :).
Charlie
Charlie mrt 7 '07
Ja, ik snap dat jij snapt wat ik bedoel :p . Hoe kan het ook anders dan dat jij het snapt? En nee, dat jij kan breken verbaast mij zeer zeker niet!! Nog een keer??!!! ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 7 '07
Als je er weer klaar voor bent ;).
Charlie
Charlie mrt 8 '07
Het liefst z.s.m!!

Je bent geweldig en het mooie is, ik heb er echt heel veel aan. :D;)

Dus ik spreek je snel, denk ik.

in Licht en Liefde,

Charlie
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '07
Ik denk het niet ;). Verwerk eerst even alles met je moeder. Soms moet je ook even wat rust nemen. Je zegt het wel tegen mij, maar luister er ook zelf naar :).
Dayanara
Dayanara mrt 9 '07
op foto 1 ben je emotioneel ,erg onzeker over jezelf en niet tevreden genoeg. voel je je wat eenzaam en alleen zelfs in bijzijn van andere.
je bent er verlegen en wilt graag jezelf zijn maar dat lukte niet echt door die verlegenheid.
Je wist niet goed wie je nou precies was en wat je allemaal wilde met je toekomst enz.

op foto 2 heb je jezelf beter leren kennen en heb je van alle punten op foto 1 verbeterd.
je bent meer tevreden met jezelf en hebt de mooie dingen van het leven weten te vinden en waarderen.

(hopelijk zit ik een beetje goed )
Dayanara
Dayanara mrt 9 '07
(had trouwens bewust de rest niet gelezen )
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '07
Hoi bedankt voor je lezing. Er zitten echter maar 3 weken verschil tussen beide foto's hoor :). Helaas moet ik je teleurstellen. Ik ben verre van verlegen en absoluut niet emotioneel. Je zou me eerder kil noemen. Ik weet ook precies wie en wat ik ben ;).

Geeft niets, de eerste keer is altijd moeilijk!
Jeannette
Jeannette apr 4 '07
Oke nims, ik ga het proberen... het is de 1e keer, dus vergeef me wanneer ik er naast zit.
Wel vreemd... ik had 3 pennen nodig om alles wat ik bij jou voelde en zag op te schrijven ze hielden er spontaan mee op :S

Over het algemeen ben je een optimist, met soms wat stemmingsschommelingen.Jij laat enkel van je gevoelens zien wat jij iemand wilt laten zien, of wilt laten geloven, je bent een meester in het optrekken van een masker, om jezelf achter te verbergen.
Voordat je iets doet of zegt denk je veel na, dit blijft ook wel een tijdje hangen bij je. Dit terwijl je ook een echte gevoelsmens bent. Ik krijg het idee dat het nadenken niet tot jou eigen ik behoort, maar dat je er door ervaringen toe bent gedwongen.
Behalve in conflictsituaties, dan zeg je wat er in je opkomt, vooral wanneer je overtuigd ben van je eiegn gelijk, je gaat een conflict ook niet uit de weg, ook al zou je ze ook niet echt op gaan zoeken.
Je bent een doorzetter, wanneer je ergens aan begint wil je dat hoe dan ook afmaken, hoe moeilijker de uitdaging des te harder zet jij je in.
Zelfverzekerd is een woord dat goed bij je past. Dit komt ook doordat je heel goed op je eigen gevoel af kan gaan (door je gaves?)Wanneer jij iemand ziet of leert kennen, weet/voel je meteen wat je aan diegene hebt, ik denk dat je daardoor ook erg selectief bent voor wie tot jouw vriendenkring mag behoren. Wanneer er iemand tot die kring behoort staat wederzijds openheid en eerlijkheid bij jou hoog op je lijstje.
Ook ben je veel met je gaves bezig, waardoor je tegelijkertijd beseft dat je je hierin erg alleen voelt, doordat je weinig, ik denk eerder geen mensen kent die dezelfde gaves hebben als jij.
Ook ben je gejaagd,je zit zo vol met plannen/werk dat 24 uur in een dag veelste kort is. Hierdoor voel ik wat van angst/spanning. Bang dat je tijd te kort hebt?

Nou dit was mn 1e fotolezing.
Graag wil ik wel weten wat er klopt of niet klopt.
Jeannette
Jeannette apr 5 '07
Is het zo slecht dat je er geen antwoord opgeeft?
Was maar een probeersel hoor!
Acheliah
Acheliah apr 5 '07
Hahaha nee Luckygirl1974 het was niet slecht maar volgens mij heel raak. Misschien heeft hij nog geen tijd gehad om te reageren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 5 '07
Sorry ik moet het nog lezen, heb er nog geen tijd voor gehad. Kom er nog op terug!
Jeannette
Jeannette apr 5 '07
Oke, tot die tijd ga ik het niet uitproberen op anderen. wil eerst weten hoe deze is gegaan!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '07
 Quote:
Origineel van Luckygirl1974:
Oke nims, ik ga het proberen... het is de 1e keer, dus vergeef me wanneer ik er naast zit.
Geen enkel probleem. Ik zal eens lezen of het klopt, en zal reageren. Ik weet zelf ook hoe moeilijk het is, dus het is gewoon een kwestie van doen. En vooral vaak doen :). Dit forum is een ideale leerschool. Wat wel eens helpt is gewoon een oudere foto te lezen, en dan zien hoe de anderen de lezing hebben gedaan, en of jij het er ook uit gehaald hebt.
 Quote:

Wel vreemd... ik had 3 pennen nodig om alles wat ik bij jou voelde en zag op te schrijven ze hielden er spontaan mee op :S
Best apart ja :). Geen idee wat dat te betekenen heeft. Waarschijnlijk gewoon toeval ;).
 Quote:

Over het algemeen ben je een optimist, met soms wat stemmingsschommelingen.
Klopt.
 Quote:

Jij laat enkel van je gevoelens zien wat jij iemand wilt laten zien, of wilt laten geloven, je bent een meester in het optrekken van een masker, om jezelf achter te verbergen.
Helemaal goed. Ik heb dat volledig onder controle.
 Quote:

Voordat je iets doet of zegt denk je veel na, dit blijft ook wel een tijdje hangen bij je.
Nee dat zou ik wel moeten doen, maar helaas zeg ik veel te snel wat ik denk. Ik gooi er nog wel eens wat uit, maar spijt heb ik er zelden van ;).
 Quote:

Dit terwijl je ook een echte gevoelsmens bent.
Nee niet echt. Ik voel wel veel, maar heb er zelden een gevoel bij. Er is niet echt iets dat mij kan raken of wat kan doen.
 Quote:

Ik krijg het idee dat het nadenken niet tot jou eigen ik behoort, maar dat je er door ervaringen toe bent gedwongen.
Nee absoluut niet. Ik denk heel veel na, en ben een echte analyst. Ik vind nadenken ook erg prettig, omdat het mij duidelijkheid geeft.
 Quote:

Behalve in conflictsituaties, dan zeg je wat er in je opkomt, vooral wanneer je overtuigd ben van je eiegn gelijk, je gaat een conflict ook niet uit de weg, ook al zou je ze ook niet echt op gaan zoeken.
Ik ga ze zeker niet uit de weg, en soms zoek ik ze ook bewust op. Misschien dat iemand IkBen zich nog kan herinneren ;).
 Quote:

Je bent een doorzetter, wanneer je ergens aan begint wil je dat hoe dan ook afmaken, hoe moeilijker de uitdaging des te harder zet jij je in.
Klopt ik ben een doorzetter maar ik heb 1 makke. Ik maak nooit iets af. Ik begin aan veel, maar ben er erg snel op uitgekeken. Ik ga wel, geen uitdaging uit de weg :).
 Quote:

Zelfverzekerd is een woord dat goed bij je past. Dit komt ook doordat je heel goed op je eigen gevoel af kan gaan (door je gaves?)
Yep dat klopt helemaal.
 Quote:

Wanneer jij iemand ziet of leert kennen, weet/voel je meteen wat je aan diegene hebt, ik denk dat je daardoor ook erg selectief bent voor wie tot jouw vriendenkring mag behoren.
Klopt ook helemaal.
 Quote:

Wanneer er iemand tot die kring behoort staat wederzijds openheid en eerlijkheid bij jou hoog op je lijstje.
Klopt, maar het scheelt dat ik weet wanneer iemand niet eerlijk is :).
 Quote:

Ook ben je veel met je gaves bezig, waardoor je tegelijkertijd beseft dat je je hierin erg alleen voelt, doordat je weinig, ik denk eerder geen mensen kent die dezelfde gaves hebben als jij.
Klopt. Ik heb tot nu toe nog niet iemand ontmoet met dezelfde gaves.
 Quote:

Ook ben je gejaagd,je zit zo vol met plannen/werk dat 24 uur in een dag veelste kort is.
Ja dat klopt. Toch voel ik me hierdoor helemaal niet gejaagd. Dat komt vooral ook omdat ik niet de behoefte heb om iets af te maken. Dat is wel lekker.
 Quote:

Hierdoor voel ik wat van angst/spanning. Bang dat je tijd te kort hebt?
Nee die angst en spanning heb ik gelukkig niet. Ik zie wel hoe alles gaat komen, en stuur bij waar dat nodig is ;).
 Quote:

Nou dit was mn 1e fotolezing.
Graag wil ik wel weten wat er klopt of niet klopt.
Nou zie mijn reactie :). Ik vind dat je een aantal hele treffende dingetjes hebt gezegd dus mijn complimenten hoor! Ga vooral zo door.
Jeannette
Jeannette apr 6 '07
Dank je wel voor je compliment!
En ik ben erg blij dat ik toch wat dingen goed had, werd al bang dat ik er niets van had gebakken!
Ik denk dat het tegelijkertijd ook komt door mijn mensenkennis.

Best apart ja . Geen idee wat dat te betekenen heeft. Waarschijnlijk gewoon toeval .

Toeval??????? nee... geloof ik niet in! Alles heeft namelijk een reden.

maar je tip over fotolezen ga ik zeker gebruiken:)

Jeannette
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske