Loading...
nl

moeder valt me lastig

meisie
meisie aug 2 '10
Mijn moeder is al 26 jaar geleden overleden,maar ze kom zo ongeveer 5 keer per week in mn dromen voor,dan heb ik altijd ruzie met haar of kan haar niet bereiken en weet dat ze dan boos word.Word er stapeldol van,dat ga al jaren zo door.Ze is dan in het nu,de tegenwoordige tijd ,en nog met alles bemoeien.Had geen super band met haar ,maar wil hier gewoon van af.Nu is mn allesie 4 weken geleden overleden en nu is hij ook al een paar keer in mn dromen verschenen ,maar ook alleen om "ruzie/jaloers" te maken.Hoe kan ik dat veranderen??
Delen:
Beschermengel
Beschermengel aug 2 '10


Je zou het kunnen vragen in gedachten of hardop om je met rust te laten of waarom ze steeds ruzie maken....
Maryssa
Maryssa aug 3 '10
Je zou kunnen proberen om voordat je gaat slapen jezelf te ontspannen. Ga zitten of liggen met wat rustige muziek, een kaarsje eventueel als je dat lekker vindt wat wierook. En stuur ze in gedachten jouw liefde en licht toe en vraag ze wat Beschermengel aangeeft.

Houd eens een dagboekje bij; wat gebeurt er gedurende de dag en op welke nachten droom je wel en welke nachten droom je er niet van. Kijk eens of er een verband is.. En meisje, ik heb gelezen wat je is overkomen en heb ook gezien dat je het rouwproces niet in wilt. Het kan zijn dat dromen hierdoor het enige kanaal is om te verwerken.

Het is ook heel erg moeilijk om het aan te gaan; maar bedenk je dat je hier ook hulp bij kunt krijgen van mensen die met je mee kunnen lopen op jouw pad. Er zijn therapeuten die rouwbegeleiding bieden.

Ik wens je alle sterkte toe en liefs,

Maryssa
meisie
meisie aug 4 '10
Heb al is bij gehouden wat en wanneeer ik droom erover ,maar er zit geen patroon in.
Heb vandeweek na het advies van beschermengel gevraagd of ze weg wilde gaan,en het is niet zo hevig geweest de laatste 2 nachten.
Dus wie weet,ben een erg groentje op dit gebied,maar sta er wel voor open,maar mij is geleerd vroeger dat het dus niet bestaat en of heidens is.
Dus ben er nooit mee bezig geweest.Sommige dingen(een heleboel) die hier op de site staan snap ik dus helemaaal niets van,maar ik lees ze wel,slechter kan je er niet van worden toch??
En wie weet wat ik er van oppik.

Groetjes Corrina
harmon
harmon aug 5 '10
goededag meisie

ik hoorde eens dat je naar haar begraafplaats moet gaan en met haar te praten en vragen of ze je werkelijk pijn wil doen geloof namelijk niet dat ze dat wil vertel haar wat je fijn vind en vertel haar wat je niet leuk vind en daarna ga je naar de kerk even bidden en dan zal je moeder je begrijpen ik geloof niet dat ze je pijn wil doen geloof me maar

groetjes harmon
meisie
meisie aug 5 '10
Hallo,
Nee dat denk ik ook niet dat ze me pijn wil doen maar ppfff word er zo moe van,en dat al zon 25 jaar.Maar zal eens met haar gaan praten,dank je wel.
L'arbre de vie
L'arbre de vie aug 5 '10
Hoi!

Veranderen, dat kun jezelf van binnen.

Ik denk dat het je zal helpen als je voordat je gaat slapen jezelf leert afsluiten, zodat je niet gevoelig bent voor andere energieën als je slaapt. Bv door piramide van licht te visualiseren, waar jij in zit.

Zou het kunnen zijn dat je nog dingen met je moeder hebt uit te werken zelf, die nog steeds in jouw systeem zitten. Dat zou verklaren denk ik waarom je je er in je slaap meebezig bent…

BV wat ik uit je bericht lees, is dat je het als vervelend ervoer dat zij controle over jou wilde hebben toen zij nog leefde. Wat je ook zou kunnen doen, is als je haar weer voelt in je omgeving, haar zeggen dat je dat als heel vervelend ervaart en dat je dat stukje nu loslaat. Dat jij vrij bent en niet meer daar in mee wilt gaan. Vooral ook zeggen dat zij verder moet gaan, als ze dus nog op aarde rondhangt;) desnoods stel je je een deur voor waar wit licht uit komt, waar zij naartoe gaan gaan om over te gaan.
Sterkte!
admin
admin aug 11 '10
Hey Meisie,

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je met hen gaat praten. Ik beperk me nu even tot je moeder. Je moeder wil graag met je communiceren en het frustreert haar misschien dat ze geen contact met je kan krijgen, waarop ze je "lastig gaat vallen" om je aandacht op haar te vestigen.
Probeer eens te praten met haar, over wat je bezighoudt, wat belangrijk voor je is, wat je allang eens tegen haar had willen zeggen. En dat kan op alle momenten van de dag, maar als je dat prettig vindt, zou het ook vlak voor het slapengaan kunnen. Dat hoeft ook niet hardop, ze hoort je wel!
Accepteer haar in je Leven, waar ze dus nog steeds is, of vraag haar om je met rust te laten als je geen contact meer wil. Maar geef haar de erkenning dat je begrijpt en voelt dat ze bij je is.

Hoop dat je hier wat mee kan.
Liefs Marjan
meisie
meisie sep 1 '10
Heb ik gedaan lieve leden,een hartig woordje gewisseld met dr.Ben naar het graf geweest een lichtje neergezet en gezegd dat ze best mag komen maar nie om ruzie te maken.En waar ik op wacht (mn lieffie) die doet taal nog teken.Het zit allemaal raar in elkaar.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki