Loading...
nl

Kaartleggen voor een wanhopige

meisie
meisie aug 1 '10
Wie wil er voor mij een kaartlegging doen,zit enorm in een dip en wil weten hoe ik verdermoet,of hoe de toekomst eruit ziet of dat ik weet niet wat moet doen.Want zo gaat het niet goed met me,Ben beetje wanhopig.Zit in een rouwperiode waarik niet aan wil.
Delen:
admin
admin aug 1 '10
Je wilt niet, maar ik denk dat je geen keus hebt..
Ik wil met liefde en plezier een kaart voor je leggen, maar ik denk dat het belangrijk is als je eerst eens écht door die rouwperiode heen gaat.
Mijn kaarten voorspellen geen toekomst maar geven een beeld van het hier en nu, waar je nu staat dus.
Wat je nu moet doen is rust nemen om alles te verwerken, neem daar echt de tijd voor dat is heel belangrijk.
Ik wens je heel veel sterkte, ik ben sinds drie maanden mijn vader verloren en denk te weten wat je voelt, al is het verlies van een partner zeker niet hetzelfde als een vader.
admin
admin aug 11 '10
Mijn eerste gedachte was eigenlijk wat Karin ook schreef hierboven. Je hebt geen keus. Je moet eerst door de rouwperiode heen, voordat je weer Licht kunt zien. Want het licht is er wel, alleen de tunnel waar je nu doorheen gaat is donker. Neem jezelf aan de hand en vóel het verdriet om het verlies van je Rob, ga erdoorheen, en zie in die tunnel ook de hand van Rob die je meeneemt naar het licht aan het eind van de tunnel.
Zo heeft mijn vader mij meegenomen en aan het eind van de tunnel wist ik dat hij er altijd voor me zal zijn!!! Tot vandaag de dag.

Liefs en sterkte!!
bloempje
bloempje aug 14 '10
als je eens rustig pas op de plaats maakt en gewoon gaat zitten, dan kun je het rouwproces wel versnellen, ga gewoon heel bewust nadenken wat er gebeurd is waarom alles gebeurt is en denk bewust na over hoe jij je leven wilt, dan maak je je hoofd leeg en kun je beginnen an jouw nieuwe toekomst. en is het iets negatiefs wat je in je verleden tegenkomt accepteer het en zeg dit wil ik niet meer nu gaat het zo.....(dus zoals jij het wilt)
het is erg moeilijk om in je eigen verleden te kijken maar alleen zo kom je te weten wie je bent en wat je écht wilt.het is niet erg om je tijdens je gedachten af te laten dwalen door andere gedachten, ze komen allemaal weer bij elkaar en horen bij elkaar het maakt allemaal hoe jij bent. en denk aan de gene om wie je rouwt ook bewust, laat de tranen komen en weer gaan en denk hij/ zij is nu op de juiste plek en die is daar weer gelukkig. het gemis is groot maar de persoon heeft een gelukkig leven gehad en wil graag dat je zelf gelukkig bent.
ik doe dus geen kaartlegging maar voel wel dat je diep in jezelf moet kijken en dat je dan vanzelf je pad zult vinden.

jij bent jij en respecteer jezelf zoals je bent want de kosmos accepteerd jou ook zoals je écht bent en helpt je om je doel te bereiken.


Liefs Bloempje
meisie
meisie aug 30 '10
Dank je wel voor de antwoorden maar het blijft erg moeilijk,heb het idee dat die nog niet echt in overgeggaan en dat die nog blijft hangen.Dat zei een medium tegen mijn schoondochter.Dus dat schiet ook niet op.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki