Ik wil het graag proberen.
Wat een verdriet voel ik bij je. Je bent moe en er klaar mee.
Maar je mag niet bij de pakken gaan neerzitten.
Zorg dat je je ontspanning krijgt, erg belangrijk dat je naast je verdriet, speciaal tijd vrij maakt om even aan jezelf te denken, zet muziek op die je prettig vind, zoek de natuur op, doe iets waardoor jij weer energie kunt op doen.
Waarom laat jij je als minder behandelen, laat je je onder de voet lopen door andere, ben jij minder mens dan een ander??
Niet in de slachtoffer rol duiken, laat die sterke vrouw maar eens horen die in jou schuilt...want die zit er echt en die weet heel goed wat ze wel en niet wil. Je kunt niet iedereen te vriend houden, dat is onmogelijk.
Ben jij in het verleden opgegroeit onder dominant gedrag.
Dan voel ik eigenlijk, dat het om een mannelijk persoon gaat, die liet zich erg horen en eiste en dwong veel af.
Daar was ook drank in het spel.
Ik denk dat jij "NU" veel terug gaat, naar het gevoel wat je voelde toen jij klein was. Laat je niet klein maken, toen je klein was kon je niet anders.
Nu ben je volwassen en net als ieder ander mens ben jij het waard om op deze aarde te mogen rondlopen. Er is niemand meer of minder dan jij.
Probeer in te zien dat jij recht van spreken hebt. Laat die vrouw naar buiten komen...dat zal heel moeilijk zijn en je zal daardoor mensen pijn doen en misschien zelfs mensen kwijtraken.
Maar het mooie daarvan is, als je dat durft, dan ga je jou leven leven en niet die van een ander, je gaat dan jouw levensdoel uitwerken en als je in die "flow" komt dan zul je voelen dat het klopt.
Dat het leven steeds meer vanzelf zal gaan en dat je niet zo hard hoeft te knokken.
Ik hoor graag of je er iets mee kunt