Loading...
nl

meisie, Wie wil me lezen AUB????

meisie
meisie aug 1 '10
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1703

Wie wil me lezen???? Hoop echt dat iemand of meerdere het willen doen,zit namelijk nogal vast met mezelf.

Ik kan hier geen foto zo inkrijgen ben al een uur bezig maar begrijp er niets van,maar ja ben niet voor niets blond,zonder potje.
Delen:
admin
admin aug 1 '10
Hoi Corrina,

Bij jouw voel ik onregelmatigheden in de hart chakra. Je zit daardoor vast in mededogen en liefde. Je mist daardoor harmonie in je leven, alles gaat snel voorbij en rust kun je niet vinden.

De natuur is een heler van de hart chakra die uit balans is. Je zal er goed aan doen om planten in je huis te plaatsen en te onderhouden, of door vaak de natuur in te gaan.

Probeer weer open te staan voor je innerlijke stem, laat je weer leiden door wat je innerlijke stem wil en dan zal je het juiste pad naar verbetering volgen. Zo voel ik 2 gidsen die je al helpen in het spirituele. Je word dus al geholpen maar je moet nu nog de kracht in jezelf hiervoor vinden.

Wees weer de sterke vrouw die je altijd was en leer weer te genieten zoals je altijd deed. Niet alles gaat vanzelf, maar tijd heelt alle wonden.


Greets, Robbert.
taro
taro aug 8 '10
Ik wil het graag proberen.

Wat een verdriet voel ik bij je. Je bent moe en er klaar mee.
Maar je mag niet bij de pakken gaan neerzitten.
Zorg dat je je ontspanning krijgt, erg belangrijk dat je naast je verdriet, speciaal tijd vrij maakt om even aan jezelf te denken, zet muziek op die je prettig vind, zoek de natuur op, doe iets waardoor jij weer energie kunt op doen.

Waarom laat jij je als minder behandelen, laat je je onder de voet lopen door andere, ben jij minder mens dan een ander??
Niet in de slachtoffer rol duiken, laat die sterke vrouw maar eens horen die in jou schuilt...want die zit er echt en die weet heel goed wat ze wel en niet wil. Je kunt niet iedereen te vriend houden, dat is onmogelijk.

Ben jij in het verleden opgegroeit onder dominant gedrag.
Dan voel ik eigenlijk, dat het om een mannelijk persoon gaat, die liet zich erg horen en eiste en dwong veel af.
Daar was ook drank in het spel.

Ik denk dat jij "NU" veel terug gaat, naar het gevoel wat je voelde toen jij klein was. Laat je niet klein maken, toen je klein was kon je niet anders.
Nu ben je volwassen en net als ieder ander mens ben jij het waard om op deze aarde te mogen rondlopen. Er is niemand meer of minder dan jij.
Probeer in te zien dat jij recht van spreken hebt. Laat die vrouw naar buiten komen...dat zal heel moeilijk zijn en je zal daardoor mensen pijn doen en misschien zelfs mensen kwijtraken.
Maar het mooie daarvan is, als je dat durft, dan ga je jou leven leven en niet die van een ander, je gaat dan jouw levensdoel uitwerken en als je in die "flow" komt dan zul je voelen dat het klopt.
Dat het leven steeds meer vanzelf zal gaan en dat je niet zo hard hoeft te knokken.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt
admin
admin aug 8 '10
even in het kort gekeken naar jouw prachtige foto, mooie vrouw ben jij, mooie prachtige ziel.

Heb je het gevoel dat je je bij tijd en wijle minder goed gesteund voelt door je familie/vrienden?
kan het zijn dat zij wel willen steunen/helpen maar jij je dan inene blokkeerd, het wegwapperd met; 'het gaat wel, ik redt me wel'? Je eigenlijk in je omgeving niet laat zien hoe je je werkelijk opdat moment voelt? Hoe kunnen zij jou helpen dan, als jij je niet laat zien hoe je je echt voelt?


taro
taro aug 8 '10
Jij bent het ook zo waard... laugh
meisie
meisie aug 8 '10
Jeetje ik sta er versteld van dat iedereen me zo goed"leest".
meisie
meisie aug 9 '10
Schrijf dit omdat ik zo hier en daar hoor of ik iets meer wil vertellen Dus plaats het hier bij mn foto en bij MIJN VERHAAL.
Ben 17 september 50 geworden en nooit gedacht dat ik dat zou halen,Ben/was een doorgewinterde alcoholist(blijf je voor je leven)
....
zie verder http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/95476/Mijn_verhaal_zonder_happy_end.html#Post95476
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 9 '10
Ik heb het even doorgelinkt, om te voorkomen dat er zometeen 2 verhalen komen die door elkaar gaan lopen.
meisie
meisie aug 9 '10
O prima hoor,Moet nog veel leren hier,:-)
susie14
susie14 aug 10 '10
Hai Meissie,


Ik heb niets gelezen, anders wordt ik beinvloed...en dat wil ik niet.

Mooie pure vrouw, lief en zorgzaam...maar gekwetst.
Voor mijn gevoel zit je in een soort ( voor jou gevoel dan ) uitzichtloze situatie....zou het bijna een depressie kunnen noemen.
je voelt je ongelukkig en misschien zelfs wel eenzaam.
Je zou zo graag willen dat het leven je gaat toelachen...want dat is voor jou te weinig gebeurd.
IK krijg het gevoel dat jij duidelijk ergens slachtoffer van bent geweest waarbij 1 man een heel duidelijk rol heeft gespeeld.
Bedrog..geldzorgen en ik voel hoofpijn.

Je hebt je voor een gedeelte afgesloten, zodatje niet opnieuw zo gekwetst kunt worden.
Je vraagt je af of je nog iemand kunt vertrouwen...wie?

Ben jij een beetje onhandig? ik bedoel daarmee...struikelen over een losse stoeptegel en dat soort dingen ( ik heb dat nl ook haha )

ER komt vanalles binnennrollen, maar ik heb geen flauw idee of ik in de juiste hoek zit. en eht gaat toch specifiek een bepaald hoek in, dus ik laat het hier even bij.

groetekes Sieske
meisie
meisie aug 11 '10
Hallo Sies,
Het is zo als je schrijft,kan er niets aan veranderen.Het klopt precies,zit ook aan de antideprssiva.En voel me eenzaam en alleen.Ben slachtoffer van een man geweest.10 jaar terug,maar die speelt geen rol meer in mn leven.en ja hou alles op een afstand.
Nu is mij allesie,mijn vriend(niet mijn man) 4 weken gelden overleden,en nu ben ik stuurloos.Weet het niet meer.
En onhandig ben ik ook,wij zeggen hier LOMPE BOER hahahah.Doe me auto op slot terwijl er nog een deur wijd open staat enz.
Je heb het helemaal bij het goede end.
Begrijp niet dat iemand dat kan.
Groetjes Corrina
admin
admin aug 11 '10
heb je al een schilderij af, Meisie? ben wel benieuwd.

Liefs xxx
meisie
meisie aug 11 '10
Hallo
Ja dat wel maar mag een ui zijn als ik weet hoe ik dat hierin krijg. snap er de ballen niet van hahahaah. blush
susie14
susie14 aug 11 '10
Bedankt voor je feedback, ik heb na het lezen van je foto ook je stukje gelezen. Dit omdat ik heel duidelijk een bepaalde hoek in werd getrokken met mijn info, maar nogal een heftige hoek.
Na het lezen van jouw verhaal....snap ik dus waarom...heftig leven heb je al achter de rug.
Maar....tis nooit te laat om dingen te veranderen.
Alhoewel je zelf het misschien anders ziet, maar ik voel toch ook een hele sterke vrouw...jij bent een survivor...
Jij kunt veel meer dan je denkt...kijk es naar waar je je al doorheen geslagen hebt.
Dat je allesie is overleden...gecondoleerd dat moet heel erg moeilijk voor je zijn.
Het zal zijn tijd nodig hebben om dat te verwerken.
Maar jij slaat je er doorheen..
admin
admin aug 11 '10
Origineel bericht van: meisie
Hallo
Ja dat wel maar mag een ui zijn als ik weet hoe ik dat hierin krijg. snap er de ballen niet van hahahaah. blush

hahaha... nou ik zal je vertellen dat ik er een paar jaar over heb gedaan, voor ik uberhaupt wist hoe ik iets over kon zetten naar...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki