Loading...
nl

Zwangerschap?

Richie Richard
Richie Richard jul 31 '10
Ik ben nu net wakker, en ik had een droom waarvan ik toch eens de betekenis van wou weten. Normaliteit is dat ik het vaak zelf kan verklaren maar dit keer..

In mijn droom verranderde de lokatie constant, normaliteit is dat ik dan ongemakkelijk zou voelen, maar dat is niet zo. Op 1 van de locaties ontmoet ik een tweeling. Ze zijn naar mijn mening beeldschoon maar 1 van de 2, trekt mijn aandacht. Ik sta voor een scherm en daar zie ik de tweeling weer. Onder het hoofd staat een getal. Een leeftijd. De gene dat mijn aandacht trok, scheen 2 dagen ouder te zijn. Echter verklaart ze tegen over mij, dat het niet het geval is, maar dat ik er alles mee te maken heb. Volgens haar zou ik de twee een alternatieve tijd ingestuurd hebben, dat voor mij net een uur geleden zou moeten zijn. De reden dat er een oudere is, kwam omdat ik daarmee sex mee gehad zou hebben. Waardoor ik haar 2 dagen later naar de zelfde tijd als haar zus heb gestuurd.
Raar genoeg bevestig ik dit allemaal, en had ik het gevoel dat ik ergens in geslaagd was. De oudste van de tweeling schijnt direct zwanger te zijn. En in de droom vlogen de maanden voorbij. Keer op keer, stond ze aan mijn zijde, en ik aan dat van haar. We waren in 1 woord gelukkig samen en we spraken met vol trots over de toekomstige kind dat we zouden krijgen.

Dat was ongeveer mijn droom.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki