Loading...
nl

Op zoek naar een nummer

Richie Richard
Richie Richard jul 31 '10
Het is weer een tijd geleden, maar ik ben wanhopig op zoek naar de persoon, dat dit nummer herkent.

Als je denkt te weten wie dit is, of wat de titel is. Laat dan a.u.b. een bericht achter.

Ik luister dit nummer nu al onafgebroken 1,5 maand. (Ja zelfs tijdens het slapen staat het zachtjes aan.) In de hoop dat het mij ter binnen schiet. Ik herken het zelf wel ergens van, maar ik zou niet weten waarvan.
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 31 '10
Hey denzel smilewink

hmmm, ja topnummer...maar ben ook ff in de war..... want er is zo veelherkenning in dit nummer... ook op de manier hoe ik zelf txt-en schrijf en muziek maak smile

Weet btw niet exact wie dit is... .. maar het lijkt zoveel op hoe ik zelf muziek maak smile... anyway topnummer smile

Grts,

1stMoonofMars
admin
admin jul 31 '10
Das Bart en ik, goe gezongen he! gringrin

just kidding!! laugh
admin
admin jul 31 '10
Hoi Denzil,

Het heeft iets weg van "K-Otic" (Sita), maar dan in een wat ruigere vorm .. kan helaas niets anders eruit halen..

Succes met vinden !

Gr.,
Bart

Richie Richard
Bedankt voor jullie hulp tot nu toe. Ik zal blijven zoeken.
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 31 '10
Origineel bericht van: Tinne

just kidding!! laugh

Hehe, Tinne jij hebt wel een mannelijke stem dan tongueen Bart een vrouwelijke tonguetongue...
admin
admin jul 31 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Origineel bericht van: Tinne

just kidding!! laugh

Hehe, Tinne jij hebt wel een mannelijke stem dan tongueen Bart een vrouwelijke tonguetongue...

ja!! hoor je dat niet als ik schrijf? laugh
admin
admin jul 31 '10
Dat nummer doet me denken aan een Opera zoals Phantom of the Opera. Dat word ook door een vrouw en man gezongen.

Als het een opera nummer is dan verklaart het ook waarom je nummer live is en niet te vinden. laugh
Richie Richard
Jij bent de 2e persoon die het vergelijkt met Phantom of the Opera. En inderdaad daar lijkt het erg op. Maar het is zeer zeker geen opera. Als ik het laatste stukje hoor, zou ik vermoeden dat het uit een film komt. Net zoals aan het begin.
Emuca
Emuca aug 2 '10
De PotO is toch een film? crazy
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 2 '10
Nee een musical volgens mij.
1stMoonofMars
1stMoonofMars aug 2 '10
Ja, orgineel een musical/toneelstuk etc... maar tis ook al een paar keer verfilmd... en ook vaak toegepast in verschillende liedjes e.d.

Grts
Emuca
Emuca aug 3 '10
Net zoals Sweeney Todd... ook musical, maar ook film.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki