Loading...
nl

Wie kan mij helpen?

Renate
Renate dec 21 '05
Sinds de dood van mijn oom, 3 jaar geleden, maak ik voor mijn gevoel vreemde dingen mee.
Ik weet nu zeker dat ik mijn oom als beschermengel bij me heb. Maar er zijn een aantal dingen waar ik nog niet zo goed weet om mee om te gaan. De laatste tijd heb ik steeds het gevoel alsof ik door mijn oom gestuurd word. Ik heb steeds de aandrang om mijn vader(zijn broer) en mijn tante (zijn zus) op te zoeken. En telkens als ik bij ze ben, heb ik een enorme aandrang om te gaan huilen. Ik weet niet waarom en hoe het komt.. maar het zijn helemaal NIET MIJN tranen. Ook heb ik vaak in mijn dromen dat er tegen mij gesproken wordt: ZORG VOOR STEF... ZORG VOOR STEF.. Stefanie is zijn dochter, die het sinds zijn overlijden het erg moeilijk heeft met heel veel situatie maar zeker met het verlies van mijn oom. Ik probeer met haar te praten en leuke dingen te doen waarvan ik denk dat het goed voor haar is.. maar de laatste tijd heb ik het gevoel alsof ze zich voor mij blokkeert.
Zelf heb ik het gevoel dat Ome Bert nog een hele hoop dingen te melden heeft en dat ie nog in de familie een hoop dingen heeft af te sluiten. Maar ik kom er maar steeds niet achter hoe ik dit moet doen of wat en wanneer. Het beroerde is dat ik me er een beetje voor afgesloten heb, terwijl ik dit juist niet wil. Als ik me laat sturen wordt ik er bloednerveus van en kan ik mijn normale dagelijkse dingen niet normaal doen.

Heeft er iemands tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

Groetjes
Renate
Delen:
ine
ine dec 13 '10
Beste Renate,
Je beschrijft het heel mooi: ik voel tranen, maar het zijn niet mijn tranen. Jouw oom probeert contact te maken met zijn familie omdat er zaken zijn die hij nog wil afronden. Blijkbaar ben jij voor hem het makkelijkste te bereiken omdat jij gevoelig genoeg bent om die boodschappen te ontvangen en te onderscheiden dat het van hem komt. Het is voor jouw oom dus makkelijk om met jou te praten. Wat je kunt doen is vragen aan je oom wat hij nodig heeft om verder te gaan en dan te kijken/voelen/weten wat er voor antwoord komt als je die vraag aan hem stelt. Je kunt een gesprek met hem voeren door hem een vraag te stellen en dan op te merken in jezelf wat je voelt als antwoord of misschien komen er dan woorden in je op of valt je opeens iets in. Je kunt op verschillende manieren een antwoord krijgen. Als je het eng vind om dat in je eentje te doen, kun je ook iemand zoeken die dat samen met je kan doen (of voor je kan doen) om te kijken wat er nodig is voor jouw oom om het af te kunnen sluiten en rust te vinden. Ik ben aurareader en weet uit ervaring dat het heel goed kan dat je oom bij jou is en via jou hulp zoekt, gebeurt heel vaak. Het is vaak heel inzichtelijk om te snappen waarom hij bij je is voor beide partijen. Heel veel groetjes,
Ine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki