Een hele tijd heb ik gehad dat als ik op een drukke plek was (bv de school van mijn kinderen) dat mijn energie zo uit me leek te sijpelen.
Als ik dan thuis kwam moest ik echt even slapen om weer bij te tanken.
Door een tip van een vriend van me om een glazen pyramide om me heen te creeëren in dat soort situaties heb ik dat nu minder.
Wel merk ik dat als ik bij een vriendin ben dat ik daar altijd helemaal stuk van terug kom. Zij heeft het heel zwaar. Dat weet ik ondanks dat ze er niks over zegt. Op de een of andere onbewuste manier stuur ik haar zoveel energie dat ik mezelf compleet leeg maak...
Hoe kan ik dit gaan sturen?
Ook heb ik dat ik dingen weet van te voren (helaas nooit van mezelf hihi)
klein voorbeeldje.
mijn oude buurvrouw was tegelijk met mij zwanger, 2 weken eerder uitgerekend.
Aangezien het kindje verkeerd lag zouden ze het gaan draaien en als dat niet zou lukken zou ze een keizersnede krijgen op maandag. Ik zag haar die zaterdag en ze zei dat ze zo opzag tegen maandag. Ze vond het eng.
Uit een "opwelling" zei ik tegen haar dat dat niet nodig was en dat ze haar spullen moest gaan pakken want voor 18:00 uur zou zij haar zoontje in haar armen hebben.
's Avonds rond een uur of 21 kwam de buurman om te vragen hoe ik in vredesnaam wist dat ze een zoon zouden krijgen en dat hij geboren was om even voor 18 uur.
Ik weet dat ik sensitief ben...(zoals in een ander topic al beschreven, het schijnt genetisch te zijn )
Maar is er een manier om dit uit te bouwen tot iets waarbij ik anderen kan helpen zonder mezelf zo uit te putten...