Loading...
nl

XFell, Wie wil mijn foto lezen

XFell
XFell jul 29 '10
Beste lezers,

Wie zou hier mijn foto kunnen/willen lezen ?

Hier de onderstaande link:

http://partyflock.nl/albumelement/77952992:PICT0062.html
(Links mijn moeder en rechts dat ben ik)
Echt super bedankt alvast !

X
Delen:
Maryssa
Maryssa jul 29 '10
Hallo Xfell,

De link is niet aan te klikken dus er is iets niet goed gegaan. Heb je al geprobeerd jouw foto in het fotoleesalbum op Merudi te uploaden? http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Graag een foto waar je alleen op staat en waarbij je recht in de camera kijkt. Als je met meerdere mensen op een foto staat is het voor de fotolezers moeilijk om jullie energieën van elkaar te scheiden.

Beschermengel
Beschermengel jul 29 '10


Ik denk dat een foto waar je alleen op staat beter is ... smilemaar we kunnen het proberen.
Beschermengel
Beschermengel jul 29 '10

Het lukte Maryssa!
Maryssa
Maryssa jul 29 '10
Hey wat goed Beschermengel!

Dus werkte de link toch wel. Rare laptop hier grrr
Beschermengel
Beschermengel jul 29 '10

Ja soms hebben ze kuren, die van mij ook hoor smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 29 '10
(* off topic sry XFell wink... hm, de link werkte direct hoor smile... maar ik kan geen foto's lezen op de manier hoe jullie het kunnen... hoewel ik de personen(jij en en je moeder) wel binnenkreeg, kwa gevoel en hoe ik jullie op die momentopname/foto zie en voel... maar het was voor mij toen erg verwarrend omdat ik naar jouw en je moeder schakelde... weet niet wat bij wie hoorde winksmile)

totaal off-topic... winksmile

foto van jezelf alleen plaatsen is altijd handiger smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 29 '10
Ik heb even uit je PF profiel een betere foto gehaald wink

XFell
XFell jul 30 '10
Ik hoop dan dat het met deze foto zal lukken !

Bedankt laugh
Maryssa
Maryssa jul 31 '10
Hallo X-Fell,

Leuke foto even kijken wat ik er bij doorkrijg..

* Ik krijg Rotterdam en Den Haag door..

* Een wit hondje komt hier voorbij. Heb jij een wit hondje of iemand in jouw omgeving waar je geregeld bent?

* Als ik me invoel op lichamelijke klachten krijg ik wat duizeligheid te voelen bij je. Volgens mij ben je soms sneller dan je lichaam ...ehm hoe leg ik dat uit.. Dat je bijvb te snel opstaat en in gedachten je al bij de deur bent terwijl je nog op moet staan uit bed. hahaha apart. Russssstig aan grin

* Migraine gevoelig; ook wat last van PMS.

* Je bent wel een type die van een feestje houdt. Een goede dj ergens en wat vrienden om je heen en je bent in je element. Krijg wat house te horen. Volgens mij hou je vooral van mellow maar soms ook even lekker los op techno maar dat trek je niet te lang.

* Als ik naar je kijk krijg ik steeds het gevoel alsof ik moet niezen. Hooikoortsachtig of vaak verkouden wat dan lang duurt voor het weer over is.

* Volgens mij is er een partner maar twijfel je? Wil je aan de ene kant ver vooruit kijken in de toekomst voor jullie samen maar aan de andere kant gewoon genieten en kijken wat de dag jullie brengt? Het verdeelt je zo nu en dan best wel. Volgens mij praat je er niet over maar neemt het een grote plaats in in jouw gedachten. Volgens mij zou het heerlijk zijn als je even langs kunt bij een goede vriendin, lekker even spuien.

* Mijn keel krijg ik ineens behoorlijk te voelen. Nadat ik bovenstaande heb getypt. Je hebt een brok in je keel volgens mij ook soms wat onvast in je stem de laatste tijd, alsof er een bibber in zit

* Oren moet ik even noemen. Let je wel op om jezelf te beschermen tegen te harde of te hoge geluiden? Oordopjes in hoor! Ik voel mn rechteroor bij jou.

* Werk jij in de horeca?

* Ik krijg een behoorlijke wilskracht te voelen bij je.

* Heb jij nog een broer?

Ok X-Fell dat was mijn lezing voor jou. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa

P.S: Jouw moeder heeft een bekend gezicht. Heeft zij niet ook een keer haar foto laten lezen hier?
Maryssa
Maryssa aug 3 '10
Hallo Xfell,

Ik heb jouw foto gelezen en zou graag willen weten wat je van mijn lezing vindt.

Groetjes Maryssa
XFell
XFell aug 9 '10
Beste Maryssam

Super bedankt voor het lezen van mijn foto !
Ik krijg er kippenvel van...

- Rotterdam en Den Haag, Ik kom uit Den Haag ik heb er tot mijn 14de gewoont en woon nu inmiddels in Zoetermeer, dus dat klopt.

- Grappig over dat witte hondje, toen die foto werd gemaakt was ik met mijn buurmeisje, en die heeft een wit / beige hondje.

- Klopt, ik ben vaak erg duizelig vooral als ik te snel op sta, en ik wil ook sneller zijn dan het kan ja, haha Energie voor 2 !

- Migraine gevoel jaa, ik heb dat weleens gehad en heb vaak last van hoofdpijn. Ik wist eerst niet wat PMS was, maar nu ik dit net gelezen hebt klopt dit wel!

- Klopt ! House is helemaal mijn ding, deze foto is ook gemaakt op een House party Dirty Dutch ! Ik voel mij er helemaal thuis ! laugh

- Ja vooral erg last van slijm, heel irritant ! Het lijkt wel of ik het hele jaar door hoest.

- Dit vond ik wel heel speciaal om te lezen, want die twijfels heb / had ik ook of hij alles wel serieus nam, maar die twijfels worden gelukkig steeds minder omdat ik nu wel het gevoel krijg dat het steeds meer de goede kant op gaat ! laugh

- Hmmmm als ik denk aan een brok in me keel en u bedoeld daarmee dat iets mij niet lekker zit of dat ik ergens mee zit dan klopt dit heel goed ! Een heel dierbaar persoon heb ik vorigjaar verloren, dit sluit ik vaak op, omdat ik als ik erover praat dan moet huilen enz, en ik kan het maar niet accepteren.
Ik weet niet of jullie dat ook willen / kunnen doen een foto van een overleden dierbaar persoon lezen ?

- Ik heb al mijn hele leven last van mijn oren, me rechteroor is pas geleden een prop uitgehaald, ik hoorde haast niks meer tongue

- Nee ik werk niet in de Horeca, wat me wel heel erg leuk lijkt om te doen hoor.

- Ja, vooral de laatste tijd heb ik dat.

- Nee, ik heb geen broer, maar wel een neef die dicht bij mij staat en waar ik heel mijn leven mee ben opgegroeid.

- Dat niet nee, misschien omdat ik zoveel op haar lijk ?
Maryssa
Maryssa aug 10 '10
Hey XFell,

Dank je wel voor je reactie en de lezing is graag gedaan voor je. Wat fijn dat je veel herkent!

Dat kippenvel heb ik ook hier omdat er zoveel van blijkt te kloppen.

Een foto van een overleden dierbare kun je ook plaatsen in het fotoleestopic. Dan kunnen de fotolezers er naar kijken voor je.

Heel veel sterkte Xfell.

Liefs Maryssa
XFell
XFell feb 11 '11
Beste mensen, graag zou ik nogmaals mijn foto willen laten lezen, alleen dan met een andere foto.... smile
Zie onderstaande link wink

Gr. Fallon

http://partyflock.nl/albumelement/79430747:PICT0067.html

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki