Loading...
nl

stenen

HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
Lieve allemaal,

Ik heb van mijn vriend een aantal stenen gehad.
2 ervan draag ik om mijn nek aan een ketting. Daar heb ik geen problemen mee, die voelen alleen maar goed..
Maar nu.
1 ervan (volgens mij een lapis lazuli (ruw)) had ik op mijn slaapkamer liggen. Sinds die steen daar ligt kan ik niet meer slapen en als ik slaap bouw ik geen energie op.
Heb hem nu uit mijn slaapkamer gehaald en slaap al iets beter..

een andere steen (zwarte obsidiaan) draag ik continu in mijn broekzak bij me.
het vreemde is. Hij is kapot gegaan. Ik weet 100% zeker dat ik hem niet heb laten vallen of iets.
Heeft het een betekenis dat ie kapot gegaan is?

greetz HappyGirl
Delen:
admin
admin jul 28 '10
Soms breken kristallen of breken er stukjes af, soms verkleuren ze, dit kan betekenen dat de kristal zijn werk heeft gedaan en nu *klaar* is.
Je draagt wel veel kristallen bij je...dat is niet zo heel erg goed eigenlijk..
1 of 2 kan prima maar drie en zeker vier is erg veel.
Kun je me vertellen waarvoor je ze draagt?
Misschien kan ik je verder helpen, er zijn kristallen die op meerdere vlakken tegelijk helpen zodat je er niet teveel hoeft mee te zeulen.

Gebruik wat druppels etherische lavendelolie op je kussen helpt ook om prima te slapen!
Als je kristal is uitgewerkt is het mooi als je hem aan de Aarde teruggeeft.
Ik heb mijn uitgewerkte stenen in mijn tuin begraven, misschien een ideetje?
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
Ik heb ze gekregen om wat sterker in mijn schoenen te komen staan en om mijn sensitiviteit een beetje te beperken... Ook heb ik ze om te helpen bij het nemen van beslissingen en negativiteit uit mijn buurt te houden. Dit is waarvan ik weet dat dat de reden is dat hij ze heeft gegeven. Ik draag er momenteel maar 2 bij me.. Alleen die 2 aan mijn ketting. Die gebroken is heb ik momenteel in mijn slaapkamer onder mijn kussen gelegd...

Ik dacht eigenlijk al dat het kon betekenen dat ie "klaar" is, maar vind dat heel snel zo binnen een dag of 4 dat ik hem nu heb...

Om ze in mijn tuin te begraven als ze uitgewerkt zijn is zeker een idee..
En die lavendelolie ga ik ook zeker proberen...
admin
admin jul 28 '10
Vier dagen is wel heel kort, maar het zou kunnen natuurlijk.
Welke twee draag je nu dan als ik vragen mag?
Als ik je verhaal lees zou ik denken aan bergkristal en labradoriet smile
Maar ik zal er wel vet naast zitten.
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
Ik draag een zonnesteen en 1 waarvan ik even de naam kwijt ben...het is een paars-roze steen met roestkleurige vlekjes erin.
Ik heb ze allebei van mijn vriend gehad en hij heeft ze puur op gevoel voor mij gekocht.
Zoals hij zei: Het leek alsof de stenen zeiden..geef ons aan Mo...
admin
admin jul 28 '10
Cool!
Mooi die zonnesteen, die versterkt zeker je eigenwaarde en zelfvertrouwen!
Dan zal die andere je *afschermen* van een overdaad aan energie, positief zowel als negatief.

Ik ben gek van kristallen maar dat had je wel door denk ik..
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
haha ja dat was me al snel duidelijk :-D

Die andere heeft volgens mij iets met zelfbewustzijn te maken en dat je alleen beslissingen neemt waar je echt achter staat...
precies weet ik het ook niet hihi ben er niet zo heel erg in thuis... (maar dat had je vast ook al door wink)
HappyGirl
HappyGirl jul 29 '10
Heb het even opgezocht (nou ja even haha)
Volgens mij is die ene waarvan ik de naam niet wist een roze agaat

Greetz Happyirl

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske