Loading...
nl

Lpchip: Ik dan ook maar :)

LPChip
LPChip jan 25 '07
Al een tijdje denk ik dat het ook goed is als mijn foto gelezen wordt, maar heb steeds geen foto waar ik echt tevreden mee ben. :p

Gek he, als je voor de camera staat, dat het dan ineens niet erop komt zoals je wilt dat het is...

Kep nu eindelijk een foto waar ik echt leuk op sta, en zou het op prijs stellen als deze gelezen wordt. :)

Alvast bedankt. :)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '07
Dit had je vast niet verwacht haha, maar deze ga ik niet lezen :). Daarvoor ken ik je veels te goed.
Thomas A
Thomas A jan 26 '07
stille wateren diepe gronden.........

ik zal je lezen een dezer dagen

groetjes

Thomas
LPChip
LPChip jan 26 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Dit had je vast niet verwacht haha, maar deze ga ik niet lezen :). Daarvoor ken ik je veels te goed.
In tegendeel ;)
LPChip
LPChip jan 26 '07
 Quote:
Origineel van Thomas A:
stille wateren diepe gronden.........

ik zal je lezen een dezer dagen

groetjes

Thomas
Tnx Thomas, Ik kijk er nu al naar uit. :)
LPChip
LPChip jan 31 '07
Als er andere mensen het willen proberen vind ik dat niet erg hoor! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 31 '07
Volgens mij zijn ze je vergeten Lpchip.
Thomas A
Thomas A jan 31 '07
Nee nee zeker niet NiMS, ik ben gewoon erg druk momenteel, maar ben wel vrijwel klaar met de lezing. Deze zal later vandaag op het forum staan.

Chip heeft net als jij niet een gezicht waarop alles snel is af te lezen, in tegenstelling tot de meeste mensen. ik wil het toch erg precies doen en wel zo dat hij zich daar ook wezenlijk in kan spiegelen.........

Thomas
LPChip
LPChip jan 31 '07
:)Ik waardeer het zeer Thomas. :)Neem rustig je tijd. :)Ik doelde eigenlijk meer op anderen hier die ook regelmatig proberen een foto te lezen. :)
JulienMoorrees
Neem je tijd Thomas.

Ik vroeg me af of je mij nu ook nog eens wilde lezen aangezien ik heb gemerkt dat je enorm gegroeid bent in het lezen van foto's de afgelopen tijd dat we ermee bezig zijn. Daarnaast heb ik het idee dat ik ook meer open sta voor een lezing ten opzichte van de eerste keer ;).
Wendy's
Wendy's jan 31 '07
Heeeey chippie

Ik wil jouw ook nog gaan lezen! maar ik heb nu ff geen tijd.. dus dat komt later
LPChip
LPChip jan 31 '07
Okee :)Alvast bedankt. :)
Mimi*
Mimi* jan 31 '07
Haha wat heeft iedereen het allemaal druk!
Thomas A
Thomas A jan 31 '07
ja NiMS, ik ben gegroeid en er is iets met jouw ego gebeurd............................
Mimi*
Mimi* jan 31 '07
Volgens mijn ben je echt zo'n vrolijk iemand! Praat graag met mensen en vaak wel in voor een lolletje! je hebt het niet gemakkelijk maar toch ben je gelukkig...

Poging tot!
Thomas A
Thomas A jan 31 '07
Hoi Chip, bij deze;

Stille wateren, diepe gronden

Zuiverheid en ge-weten

Soms wat!!!..

Contact met anderen

Bevestiging!!!!.

Stille wateren!!.; Jij krijgt het voor elkaar om van binnen als een vulkaan uit te barsten en uiterlijk onbewogen te blijven!!
Heel veel van wat er in jou omgaat blijft binnen je. Je hebt een diepe gevoelswereld en ook allerlei fantasieën vinden daarbinnen hun raakvlakken. Mensen als jij kunnen op termijn bedenkers zijn van nieuwe allerlei nieuwe manifestaties, van sprookje tot gebruiksvoorwerpen of computerprogramma's.
Ook mensen die heel dicht bij jou staan kunnen zich niet goed voorstellen wat er allemaal door je heen gaat. In die zin zou je kunnen zeggen dat je in 2 werelden leeft; die die je bij je draagt en die die je met anderen deelt.
Je bent dus bepaald geen open boek en een ander zal zijn/haar betrouwbaarheid wel eerst heel goed moeten kunnen tonen voor jij jezelf laat zien. Daar kan tijd overheen gaan. Anderen denken wel dat jij open bent!!!
Je bent dus ook een heel gevoelig persoon en jij verward dat wel eens met kwetsbaarheid, maar dat is het niet; gevoeligheid is juist een kracht.
Jouw levenshouding is (tot nog toe) een andere dan die jij in wezen toont.

Je bent een erg zuiver mens Chip. En daar waar jij zo af en toe twijfelt of dat allemaal wel zo goed is, zul jij hier uiteindelijk voor beloond worden. Je hebt veel empathie en zult een medemens snel terzijde staan wanneer deze het moeilijk heeft. Hier kom je tegen dat je iemand ook echt zou willen raken en kunt er verdriet over voelen wanneer je dit niet lukt. Wel eens aan gedacht hier iets mee te gaan doen?
Jouw zuivere gevoelens botsen dikwijls met de huidige samenleving en maatschappij. Het is hierdoor een vraagstuk geworden wat je nog wat open houdt. Ook de vraag over zingeving in dit bestaan is geen afgerond idee en wacht nog op verdere ontwikkeling.
Niemand kan ook maar een onoprechtheid met jou of anderen (dierbaren) in jou omgeving uithalen!!!
Je hebt een goed contact met je ziel.

Soms wat lui Chip? Geeft niet hoor en daarbij iedereen wil wel eens als een Pascha bedient worden. Is ook helemaal niets mis mee, zolang je de spullen die je nodig hebt maar terug kunt vinden toch? Zaken verwaarlozen zie ik je nog niet zo doen.

Contact met anderen; je hebt oprechte aandacht voor anderen en zult echt geïnteresseerd naar hun verhaal luisteren. Voorop staat wel het ergens over gaat. Onzin en priet praat doet je snel op eigen gedachten brengen en de aandacht voor de ander verslappen. Ik zie geen massa vrienden om je heen, maar een enkeling waar je echt goed mee kunt. Veel bravour ken je daarbij ook niet. Je bent doorgaans ingetogen onderhoudend.

En je houd van stilte waarin het echt stil is en je je kunt concentreren op datgene dat echt belangrijk voor je is. In deze zelfde stilte zal jouw ziel de kans krijgen door jou gehoord te worden. Luister daar serieus naar Chip. Onze maatschappij voorziet daar niet zo in, maar hierbinnen vind je de weg die je vredig en vol bestaan zal brengen. Geen plek meer voor vage onzekerheden. Let maar op; bevestiging heb jij dan verder ook niet meer nodig!!!!!!

Met respect

Thomas
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van Thomas A:
ja NiMS, ik ben gegroeid en er is iets met jouw ego gebeurd............................
Dat klopt, maar het is niet geslonken. Het is eerder gegroeid omdat me er een stuk meer duidelijk is geworden over mezelf. Maar goed, het is wel veranderd dus ben benieuwd wat ervan te lezen is :).

Zo nu ga ik even jouw lezing over mijn broertje lezen ;).
LPChip
LPChip feb 1 '07
Dank je wel Thomas. :)Je slaat de spijker op z'n kop. :)

Grappig is hoe je bepaalde dingen kan zien die ik zelf niet goed kan zie, maar nu je ze aanwijst duidelijkheid verschaffen. Bedankt daarvoor. :)

Niet alles wat je schrijft is even duidelijk en heeft wat werk van mijn kant nodig, maar ik ga er zeker mee aan de slag, en zal deze tekst nog een aantal keren lezen. :)

Nogmaals bedankt. :)
LPChip
LPChip feb 1 '07
 Quote:
Origineel van Mimi*:
Volgens mijn ben je echt zo'n vrolijk iemand! Praat graag met mensen en vaak wel in voor een lolletje! je hebt het niet gemakkelijk maar toch ben je gelukkig...

Poging tot!
En een goede :)
Wendy's
Wendy's feb 1 '07
Hierbij ook een foto lezing, zoals ik gezegt had. fotolezing van thomas heb ik natuurlijk nog niet gelezen.

Serieus: Je hebt echt iets serieus in je. Je wilt graag weten waarom en hoe iets is, daardoor ga je erg serieus nadenken over bepaalde zaken die je wilt weten. Situaties kun je goed inbeelden, dit helpt je om goed (en serieus) over de situatie na te denken, hier ga je meestal diep op in. Na-denken doe je naar mijn gevoel best veel. (hoe zal het zijn als het zo was....?)
Ook ben je erg serieus bezig met de zaken die door je gedaan moeten worden. Ik zie een erg serieuze kant in je, waar je af en toe tussendoor grapjes kunt maken. Volgensmij weet jij goed hoe je de sfeer erin kunt houden. Naar mijn gevoel denk je ook heel positief, en je wilt natuurlijk overal plezier in hebben.

Jij bent ergggg gevoelig (overgevoelig?). Die gevoeligheid heb je meestal wel in de hand, en dan kun je die beheersen. Maar het lukt je niet altijd.

Een eigen stijl heb je (ik weet niet waarin, ik moet dit gewoon opschrijven). Zoals ik al eerder heb gezegt kun je goed situaties inbeelden. Volgensmij kun je daardoor ook welleens in je eigen fantasie-wereldje zijn. Ik denk trouwens dat die 'eigen stijl' jouw manier van denken en inbeelden is (fantasie).

Met andere personen kun je meestal goed overweg. Je luisterd naar de verhalen van andere (of je er nu wel of geen zin in hebt, je luisterd er toch wel na). Je zorgt ervoor dat die personen met verhalen meer duidelijkheid krijgen, ik denk niet dat je het altijd in de gaten hebt dat je de personen meer duidelijkheid geeft.

ik krijg 'stilte' door? Volgensmij hou jij daar wel van, om over dingen na te denken. Als er stilte is kun je dat beter.

Alsjeblieft lpchip. Dit was volgensmij het belangrijkste wat ik uit de foto kon lezen.

groetjes wendy.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske