Loading...
nl

HappyGirl, spannend

HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
Ik zou graag mijn foto willen laten lezen..
Aangezien ik niet veel foto's van mezelf heb heb ik er 2 geplaatst waarvan ik het idee heb dat ze er mee door kunnen...

De eerste is al van een tijdje geleden.
De tweede wat recenter maar daar ben ik erg suf van een nacht slecht slapen..Hoop niet dat dat een probleem is..





Alvast bedankt..

Greetz HappyGirl
Delen:
Maryssa
Maryssa jul 28 '10
Hallo HappyGirl,

Ik wil jouw foto wel lezen.

* Ik krijg een behoorlijke misselijkheid te voelen in mn maag. Heb je daar last van?

* Als ik zo naar je kijk heb ik het gevoel dat jij een dame bent die naar buiten toe behoorlijk druk kan zijn; veel lachen, gek doen, uitbundig zijn maar soms voel je je op die momenten helemaal niet zo vrolijk, eerder verdrietig. Je kiest ervoor die kant van jouzelf niet te tonen aan de buitenwereld en de boel te maskeren met uitbundigheid en lachen.

* Heb jij last van je rechterenkel? Zowieso heb ik het gevoel dat jouw enkels kwetsbaar zijn dat je je snel verstuikt of verstapt.

* Gekwetstheid, gebroken hart krijg ik te voelen. Is een relatie op een vervelende manier afgelopen? Alsof het plotseling is gegaan, je zag het niet aankomen. Je verdriet is voelbaar, het is nog niet verwerkt. Je verkeert min of meer in tweestrijd het ene deel van jou houdt nog van deze persoon ondanks wat er is gebeurd (en dat was niet niets) maar de andere kant is ontzettend klaar ermee. Hmm die misselijkheid heeft hier ook wat mee te maken volgens mij. De hele situatie maakt dat je soms er letterlijk van over je nek zou kunnen gaan.

* Ik krijg alcohol door en dat je hier voorzichtig mee moet omgaan. Luister naar wat je lijf aangeeft.

* Hmm ik krijg een kwekerij te zien; tomaten etc geen idee hoe ik dat moet plaatsen. Kun jij er wat mee?

* Onbegrip in jouw omgeving jij leidt jouw leven zoals jij vindt dat dat voor jou goed is maar je wordt niet altijd begrepen hierin.

* Reizigster je staat enorm open voor andere culturen en smaken. Het liefst zou je alles willen zien en proeven van andere culturen. Onrust in jou; vaak op zoek naar meer, nog aparter. Jij wilt opvallen in wie je bent omdat jij JIJ bent maar vaak kijken mensen niet verder dan de kleuren en kleding die je draagt en die je met zorg kiest. Op die manier wil je niet opvallen en eruit springen; je wordt er zelfs heel ongemakkelijk van; jij wilt gezien worden als JIJ voor wie je echt bent in je essentie.

Dat was mn lezing voor jou, HapyGirl. Laat je me weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa

Bewerkreden: Mutserig taalfoutje
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo HappyGirl,

Ik wil jouw foto wel lezen.

* Ik krijg een behoorlijke misselijkheid te voelen in mn maag. Heb je daar last van?
In de tijd dat deze foto's gemaakt zijn leefde ik op pijnstillers dus misschien dat het daar vandaan komt. Op dit moment geen last van mijn maag...

* Als ik zo naar je kijk heb ik het gevoel dat jij een dame bent die naar buiten toe behoorlijk druk kan zijn; veel lachen, gek doen, uitbundig zijn maar soms voel je je op die momenten helemaal niet zo vrolijk, eerder verdrietig. Je kiest ervoor die kant van jouzelf niet te tonen aan de buitenwereld en de boel te maskeren met uitbundigheid en lachen.
Spijker op zijn kop. Ben nu bezig dit te veranderen maar dit ben ik ten voeten uit..

* Heb jij last van je rechterenkel? Zowieso heb ik het gevoel dat jouw enkels kwetsbaar zijn dat je je snel verstuikt of verstapt.
Ik verstap me idd met flinke regelmaat en vaak is het (als ik nu terugkijk) mijn rechterenkel

* Gekwetstheid, gebroken hart krijg ik te voelen. Is een relatie op een vervelende manier afgelopen? Alsof het plotseling is gegaan, je zag het niet aankomen. Je verdriet is voelbaar, het is nog niet verwerkt. Je verkeert min of meer in tweestrijd het ene deel van jou houdt nog van deze persoon ondanks wat er is gebeurd (en dat was niet niets) maar de andere kant is ontzettend klaar ermee. Hmm die misselijkheid heeft hier ook wat mee te maken volgens mij. De hele situatie maakt dat je soms er letterlijk van over je nek zou kunnen gaan.
Mijn relatie is idd beeïndigd maar niet plotseling. Wel heb ik het nog niet helemaal verwerkt ook al ben ik er inderdaad helemaal klaar mee... Ik hou absoluut niet meer van deze persoon (althans niet bewust.) Of dit moet te maken hebben met het feit dat ik verliefd ben op iemand die in de tijd dat deze foto gemaakt is nog niet open genoeg kon zijn om zijn gevoel naar mij toe te bekennen waardoor hij bleef volhouden dat hij niet verliefd op mij zou zijn.
Dat klopt de scheiding loopt niet zoals het zou moeten (en dan maak ik nu dus het understeatement van het jaar en zoals dat gaat is het inderdaad om ziek van te worden..) misschien zou die misselijkheid ook kunnen komen door de angst die ik meedraag voor mijn ex..

* Ik krijg alcohol door en dat je hier voorzichtig mee moet omgaan. Luister naar wat je lijf aangeeft.
Ik zal er aan denken wink
* Hmm ik krijg een kwekerij te zien; tomaten etc geen idee hoe ik dat moet plaatsen. Kun jij er wat mee?
uhm...nee geloof niet dat dit mij wat zegt...
* Onbegrip in jouw omgeving jij leidt jouw leven zoals jij vindt dat dat voor jou goed is maar je wordt niet altijd begrepen hierin.
hierop kan ik alleen maar zeggen :AMEN!

* Reizigster je staat enorm open voor andere culturen en smaken. Het liefst zou je alles willen zien en proeven van andere culturen. Onrust in jou; vaak op zoek naar meer, nog aparter. Jij wilt opvallen in wie je bent omdat jij JIJ bent maar vaak kijken mensen niet verder dan de kleuren en kleding die je draagt en die je met zorg kiest. Op die manier wil je niet opvallen en eruit springen; je wordt er zelfs heel ongemakkelijk van; jij wilt gezien worden als JIJ voor wie je echt bent in je essentie.
hmm weet je zeker dat jij mij niet kent? Ik draag zoveel mogelijk kleren waarin ik me echt lekker voel, maar dit geeft nog wel eens een verkeerd beeld af naar mensen... En daar word ik af en toe behoorlijk eng van...alsof kleren zeggen wie je bent... maar heb geen idee wat ik daar tegen kan doen... Kleding dragen waarin ik me niet lekker voel alleen maar om dat beeld te voorkomen is in mijn ogen geen optie

Dat was mn lezing voor jou, HapyGirl. Laat je me weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa

Greetz HappyGirl

Bewerkreden: Mutserig taalfoutje
[color:#CC33CC][/color]
Maryssa
Maryssa jul 28 '10
Hey HappyGirl,

Even nog terug reageren op wat dingen die je in jouw reactie schrijft:

* Mijn relatie is idd beeïndigd maar niet plotseling. Wel heb ik het nog niet helemaal verwerkt ook al ben ik er inderdaad helemaal klaar mee... Ik hou absoluut niet meer van deze persoon (althans niet bewust.) Of dit moet te maken hebben met het feit dat ik verliefd ben op iemand die in de tijd dat deze foto gemaakt is nog niet open genoeg kon zijn om zijn gevoel naar mij toe te bekennen waardoor hij bleef volhouden dat hij niet verliefd op mij zou zijn.
Dat klopt de scheiding loopt niet zoals het zou moeten (en dan maak ik nu dus het understeatement van het jaar en zoals dat gaat is het inderdaad om ziek van te worden..) misschien zou die misselijkheid ook kunnen komen door de angst die ik meedraag voor mijn ex..
Ik heb nog even gevoeld, het is niet die verliefdheid maar ik krijg eerder het gevoel inderdaad dat het gaat om een stukje walging voor je ex vermengt met angst; ook letterlijk wat hartkloppingen krijg ik door. Die pijnstillers hebben er niet direct mee te maken heb ik het idee. God meissie wat een heftige tijd heb jij achter de rug.Ik wens je alle sterkte toe met het afronden van de scheiding.

* Hmm ik krijg een kwekerij te zien; tomaten etc geen idee hoe ik dat moet plaatsen. Kun jij er wat mee? uhm...nee geloof niet dat dit mij wat zegt.
Ik ben nog even terug gegaan in dat beeld van die kwekerij en zag jou voor me, bezig met groente verbouwen, zelfvoorzienend zijn hierin, woongemeenschap geen idee of je dat wat meer kunt plaatsen anders gewoon naast je neer leggen hoor wink

* hmm weet je zeker dat jij mij niet kent? hahaha nope smile Ik draag zoveel mogelijk kleren waarin ik me echt lekker voel, maar dit geeft nog wel eens een verkeerd beeld af naar mensen... En daar word ik af en toe behoorlijk eng van...alsof kleren zeggen wie je bent... maar heb geen idee wat ik daar tegen kan doen... Kleding dragen waarin ik me niet lekker voel alleen maar om dat beeld te voorkomen is in mijn ogen geen optie
Als ik dit van je lees, bewonder ik je eigenheid en dat je bij jezelf blijft. Ow er borrelt nog wat in me op namelijk dat kleuren zooooo belangrijk zijn voor jou en heel erg helend.Turquoise moet ik er bij noemen hmm dat draag je niet echt nu heb ik het idee. Volgens mij spreekt Afrika je o.a wat betreft kleuren daarin heel erg aan. Heb het gevoel ook dat jij overal op deze wereld en in welke cultuur ook kunt leven behalve als er weinig zon is want daar kun je nie zo goed tegen de kou haha wat grappig weer dat ik dat doorkrijg

Big hug en heel veel sterkte meid,

Maryssa
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
Dit is echt heel bizar....
die verliefdheid zit overigens helemaal goed nu...hij heeft het eindelijk toegegeven...
En idd de walging van mijn ex is zo groot dat ik af en toe ziek ben van woede en als ik terug kijk naar wat er is gedaan misselijk van verdriet..
Het is niet makkelijk geweest (en nog af en toe niet), maar ik kom er wel... Ben nu sterk genoeg om hem aan te kunnen...

bezig groente te verbouwen??
uhm nou ja ik heb een paprikaplantje in mijn tuin staan, een druivenplant en een pruimenboom....misschien dat dat het kan zijn haha....anders heb ik echt totaal geen idee....

Turqoise is niet een kleur die ik heel vaak draag maar heb toevallig gisteren een aantal prullaria gekocht in die kleur omdat ik het zo mooi vind...
En dan Afrika...Dat je daar over begint Echt geweldig..
Mijn vriend zit momenteel voor zijn werk in Zuid-Afrika.. Ik ga binnenkort een weekje daarheen. Om samen te zijn en cultuur te snuiven. Ben al heel lang enorm geïnteresseerd in dat land.
Ook hebben we het er over gehad om misschien ooit te gaan emigreren...Het zou zomaar kunnen dat dat ooit zo uitkomt voor zijn werk..
Mijn reactie was dat ik overal zou kunnen wonen als ik hem en mijn kinderen maar om me heen heb...En heel belangrijk...het een lekker warm land is met veel zon want idd ik kan niet tegen kou....


Zit hier helemaal perplex te zijn...
Heel heel erg bedankt voor je lezing..
Big hug back en gaat helemaal goed komen met mij... (zijn al wat oudere foto's he wink) Moet eens kijken of ik niet een hele recente heb haha....
Maryssa
Maryssa jul 28 '10
Dit is echt heel bizar....
die verliefdheid zit overigens helemaal goed nu...hij heeft het eindelijk toegegeven... Wat geweldig! Liefde..heerlijk hoor!
En idd de walging van mijn ex is zo groot dat ik af en toe ziek ben van woede en als ik terug kijk naar wat er is gedaan misselijk van verdriet.. Het lijkt een beetje alsof het er niet goed uit kan jouw woede, verdriet. Sporten, je creatief uiten zou een opening kunnen geven om het af te laten vloeien. Maar als je middenin scheiding zit en nog geconfronteerd wordt met hem steeds, is het moeilijk..
Het is niet makkelijk geweest (en nog af en toe niet), maar ik kom er wel... Ben nu sterk genoeg om hem aan te kunnen...
Daar ben ik van overtuigd; ik trok een Lenormand kaart voor jou en dat was de beer. Zachtheid, speelsheid maar ook grote kracht. De beer verdedigt zijn domein. Je draagt veel kracht bij je.

bezig groente te verbouwen??
uhm nou ja ik heb een paprikaplantje in mijn tuin staan, een druivenplant en een pruimenboom....misschien dat dat het kan zijn haha....anders heb ik echt totaal geen idee....
Hmm ik denk dan dat ik er met deze opmerking naast zit. Ik zag echt een kweek-kas waar je in aan het werk was.Misschien iets van de toekomst of gewoon iets wat niet klopt bij jouw foto smile

Turqoise is niet een kleur die ik heel vaak draag maar heb toevallig gisteren een aantal prullaria gekocht in die kleur omdat ik het zo mooi vind...
Wat goed dat je die hebt gekocht, past goed bij je.

En dan Afrika...Dat je daar over begint Echt geweldig..
Mijn vriend zit momenteel voor zijn werk in Zuid-Afrika.. Ik ga binnenkort een weekje daarheen. Om samen te zijn en cultuur te snuiven. Ben al heel lang enorm geïnteresseerd in dat land.
Ook hebben we het er over gehad om misschien ooit te gaan emigreren...Het zou zomaar kunnen dat dat ooit zo uitkomt voor zijn werk..
Mijn reactie was dat ik overal zou kunnen wonen als ik hem en mijn kinderen maar om me heen heb...En heel belangrijk...het een lekker warm land is met veel zon want idd ik kan niet tegen kou....
Wat mooi HappyGirl!! Home is where the Heart is zeggen ze hè?

Zit hier helemaal perplex te zijn...
Heel heel erg bedankt voor je lezing..
Is heel graag gedaan voor je. Ik vond het heerlijk om weer eens te doen fotolezen; had het een tijd niet meer gedaan.

Big hug back Thx meis smileik ben dol op huggies en gaat helemaal goed komen met mij...(zijn al wat oudere foto's he ) Moet eens kijken of ik niet een hele recente heb haha....

smile
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
Dat klopt wel dat mijn woede er niet goed uit kan. Dit voornamelijk omdat ik niet wil dat mijn kinderen er iets van meekrijgen. Gaan sporten is een hele goeie optie. Wil al een hele tijd gaan beginnen met hardlopen, misschien moet ik het echt eens gaan doen dat ik dan die woede kwijt kan...

Mocht ik in de toekomst iets met een kweek-kas van doen krijgen zal ik het je zeker laten weten wink

Home is where the heart is..zo is het maar net.

Oja die Lenormandkaart? Dat zegt me helemaal niks. Vind het wel een mooie kaart als ik je beschrijving zo lees...
Lin
Lin jul 28 '10
@ Maryssa wil even zeggen wat een super fotolezing wederom !

Monique ;This net of ze je echt kent he ?!appart he maar wel heel mooi en dat je er wat mee kan, het maakt je wat bewuster omdat het hardop is gezegd.

Liefs Lin ..p.s heb je voorwerp ook al gelezen
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
@Lin, het is idd net of ze me echt kent...Begon er ook echt serieus aan te twijfelen
Het is een fantastische lezing geweest...Ben er oprecht heel blij mee

Greetz HappyGirl
admin
admin jul 28 '10
@ Maryssa, je wordt steeds beter lieverd!! Chapeau!
Ik lees Monique niet, aangezien ik verhalen lees op een andere mailgroep. Ken haar niet persoonlijk, maar weet wel net even te veel om goed te kunnen lezen.

Wil er trouwens wel weer mee beginnen ...

Liefs Mar
Lin
Lin jul 28 '10
Larapinta : Happy Girl is Monique
neem aan dat je dat bedoelde..

Liefs Linda
Maryssa
Maryssa jul 28 '10
@ HappyGirl en Lin:
blushik ga er helemaal van blozen van wat jullie zeggen Lin en HappyGirl. Het is zo fijn om te doen; het fotolezen en al helemaal als de persoon er veel aan heeft. Het is je gegund vanuit mijn hart, HappyGirl. En Lin...ik lees jouw voorwerpreadings en fotolezingen ook en vind het superknap! Dus ik bewonder jou ook! smile

Liefs Maryssa
HappyGirl
HappyGirl jul 28 '10
@Maryssa: Nu ben ik degene die aan het blozen is...Dank je..
Maryssa
Maryssa jul 28 '10
@ Mar
Dank je wel lieverd. Wat een goed nieuws dat je er weer mee wilt beginnen! Ik lees je graag hier.

Kussie smile
admin
admin jul 28 '10
Origineel bericht van: Lin
Larapinta : Happy Girl is Monique
neem aan dat je dat bedoelde..

Liefs Linda


Ja, dat is dezelfde smileExcuse me !!
admin
admin jul 28 '10
Origineel bericht van: Maryssa
@ Mar
Dank je wel lieverd. Wat een goed nieuws dat je er weer mee wilt beginnen! Ik lees je graag hier.

Kussie smile


Ik weet het meis, we kunnen eigenlijk zoveel van elkaar leren en steunen elkaar vaak, onbewust zelfs in de lezingen.
Ik ga weer eens starten, heel voorzichtig, maar niet zo laatop de avond hoor!!

Kussie terug!!! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki